-8-

2.3K 172 134
                                    

"אוקיי..הכול התחיל מתיי שאמא שלי נפטרה..אתה זוכר נכון?" שאל גימין .

"ברור, אחריי שלוש שנים אבא שלך התחתן שוב." אמר גאנקוק .

"כן..אז אחריי.."

- עבר של גימין -

אחריי שאבא של גימין התחתן, אז האמא החורגת שלו פשוט התחילה להתעלל בגימין .
היא כל הזמן הרביצה לו , וגרמה לו לעשות בשבילה כמה דברים .

ואחד הדברים הכי נוראים שהיא גרמה לו לעשות זה להרוג את אח שלה.

למה אתם שואלים ..
בגלל שהיא באה ממשפחה עשירה מאוד ואח שלה הוא היה היורש של כל ההון שהייתה למשפחה שלה.
והיא רצתה את ההון הזה בשבילה , אז היא תכננה תוכנית שלמה אייך להרוג אותו .
וגימין היה כלול התוכנית הזו .

הוא היה אז בן 19, היא איימה עליו שהיא תהרוג את אבא שלו, אם הוא לא יעזור לה עם הרצח שהיא מתכננת , גימין פחד וציית לה .

לפי התוכנית שלה, גימין היה צריך רק להוציא אותו מחוץ לבית, והיא כבר תהייה שם מוכנה להרוג אותו . אבל ברגע האחרון היא שינתה את התוכנית וגימין היה צריך להיות זה שיהרוג אותו .

הוא פחד..הוא ניסה להתנגד אבל היא שוב איימה עליו, אבל הפעם היא אמרה שהיא תהרוג את אחותו הקטנה .

הגיע היום שהוא צריך להרוג אותו , הוא היה על הגג מול הביית של אח שלה .
הוא ראה אייך היא מוציאה אותו מהביית שלו בתירוץ כול שהוא , גימין כיוון את האקדח אל אחייה וכמעט לחץ על ההדק .. אבל הוא כולכך פחד לעשות את זה .

הוא התחיל לבכות , מרוב לחץ.
הוא רצה לרוץ לאבא שלו ולספר לו הכול .

הוא בכה במשך כמה דקות, ואז כיוון שוב את האקדח וירה,
הוא ירה בה ולא באח שלה הוא ראה אייך היא נופלת לאדמה . הוא חשב שאם הוא הרג אותה הוא הציל גם את אח שלה וגם את אבא שלו ...

אחרי שהוא ירה בה, הוא בא לרדת מהגג פתאום 5 גברים לבושים בשחור התקרבו אליו .

"אל תתקרבו אני ארה בכם" אמר גימין בקול רועד, ובוכה הוא פחד ממה שעשה , אבל הוא כולכך שנא אותה ורצה שהיא תמות כבר .

"ילד...אנחנו חמישה ואתה רק אחד.." אמר אחד מהם , גימין כיוון את האקדח למי שדיבר עכשיו וכמעט ירה בו .

"וואו ילד תרגע ... באנו לשלם לך" אמר שוב .

"מה?" גימין לא הבין,

"באנו לשלם לך על זה שהרגת אותה, את האמת ילד לא ידעתי שתעשה את זה" אמר עוד אחד והוריד את המסכה שלו .

רק שלייי (vkook)      (boy×boy)Where stories live. Discover now