-31-

1.9K 175 81
                                    

יום ההולדת:

גימין היה בדרך ביחד אם טאהיונג והוסק שישבו בכיסאות האחוריות וצחקו להם בזמן שהוא דיבר אם ג'ואנג סו.

"טאהיונג.. קרה משהו בניך לבין ג'ואנג סו?" שאל גימין אחריי השיחה שנגמרה.

"חוץ מזה שהוא נישק כל שתי שניות את גאנקוק והוא לא סובל אותו בגלל זה? אני לא חושב.." אמר הוסק מסתכל עליו בכדיי שיאשר את מה שהוא אמר.

"נכון, לא היה שום דבר..למה גאנקוק אמר משהו עליי?" שאל טאהיונג בחיוך גדול.

"לא, זה הבעיה שג'ואנג סו שאל ולא גאנקוק.." אמר גימין, כל העיניין הזה חשוד מאוד.

אם לא קרה בנייהם משהו אז למה הוא רוצה שהוא יבוא?!? מה אכפת לו אם הוא יבוא, ואם כבר אז הוא לא אמור להזמין אותו אחרי מה שקרה בינו לבין גאנקוק..זה מאוד חשוד.

"למה שהוא ישאל?" שאל טאהיונג לא מבין, מה הקשר ביניהם?

"טוב , לא חשוב יש מצב שזה סתם..אבל טאהיונג תיזהר היום אוקי, ייש לי הרגשה ממש לא טובה לגבי זה" אמר גימין מסתכל עליו במראה .

טאהיונג הינהן בשקט.

אחריי נסיעה שקטה של כמה דקות הם סוף סוף הגיעו, הם לגמריי הופתעו מכמות האנשים שבאו פתאום ומהמקום .

המקום היה ענק ביותר.. פשוט וילה ענקית, יותר משלהם..מי מממן את זה?

ג'ואנג סו יצא מהבית שבידיו הפלאפון שלו, הוא ראה את גימין הוסק וטאהיונג וחייך .

"גימין! באתם!" הוא אמר בהתרגשות.

"כל אלה החברים של גאנקוק..?" שאל הוסק מופתע.

"גם אבל גם שלי וגם של גימין .."

"הזמנת את חברים שלי?" שאל גימין מופתע .

"אהמ..מקווה שזה בסדר.." אמר ג'ואנג סו בהיסוס.

גימין התחיל לחפש בעיניו מישהו ספציפי..אולי גם הוא בא היום ואולי לא?..בכל זאת גימין חיפש אותו.

"טוב, תיכנסו! טאהיונג..אני שמח שבאת" אמר ג'ואנג סו מחייך אל טאהיונג.

טאהיונג רק נתן לו מבט של 'עוף לי מהפרצוף!' עקף אותו ונכנס לתוך הבית.

ג'ואנג סו נשאר בחוץ אחרי שהם נכנסו ואז הוא התקשר למישהו...

"התחל תוכנית." אמר ג'ואנג סו וניתק , נכנס לבית ומחפש את גאנקוק.

אחריי כמה דקות שהוא לא מצא אותו הוא הלך לכיוון הבריכה שהייתה בוילה , ואכן הוא מצא אותו שם אבל מלווה אם טאהיונג..

"גאנקוקיי מרוצה?" שאל ג'ואנג סו בחיוך , טאהיונג וגאנקוק הסתובבו אליו , גאנקוק חייך וחיבק אותו.

"ג'ואנג סו תודה! ייש כאן את כל החברים שלי!" אמר בהתרגשות רבה.

"אני שמח שאהבת.." אמר ג'ואנג סו מחבק אותו חזרה.

רק שלייי (vkook)      (boy×boy)Where stories live. Discover now