-63-

1K 76 10
                                    

״אתה בטוח?״ שאל גין את יונגי. ״כן..הוא אמר לי שהוא מת..״ ענה יונגי עם עצב בקולו.

לאחר שיונגי הגיע לבית של הוסק וטאהיונג ושמע מהוסק שטאהיונג מת, הוא התקשר לחבריו הטובים . חוץ מלגאנקוק..לפי דעתו הם לא חברים בכלל , הוא סתם סטוץ של טאהיונג.

״אייפה הוא עכשיו?״ שאל נאמגון , הוא רצה ללכת לחדר ולנחם את הוסק. ״בחדר..״

יונגי ניסה להשיג את גימין כבר כמה פעמים בנייד אך הוא לא הצליח. הוא נישאר לבד בסלון בזמן שגין , נאמגון, באקהיון הלכו אל הוסק.
יונגי וגימין מאוד התקרבו בזמן האחרון , הוא רצה שגימין יבוא וינחם אותו על מותו של טאהיונג..למרות שהוא בכלל האקס שלו.

לאחר כמה דקות שיונגי ישב בשקט , הפלאפון שלו צילצל .
יונגי הסתכל על המסך וראה שזה גימין וענה במהירות .
״יונגי מה קרה? 20 שיחות אתה מטורף?״ שאל גימין צוחק עליו , לא מודע למה שקרה.

״למה אתה לא עונה? אני צריך אותך..״ יונגי אמר בעצב , הוא צריך את חברו הטוב. ״למה? מה קרה?״ שאל גימין שיונגי ענה לו ככה. הקול שלו פתאום נהייה שקט יותר.

״גימין..טאהיונג מת" אמר יונגי בראש מושפל .

היה רגע של שקט.. ניראה היה שגימין לא קלט את מה שיונגי מנסה להגיד לו . ״תחזור על זה.״ דרש גימין .
״טאהיונג מת..״ חזר יונגי מחכה לתגובה מגימין, אך גימין ניתק את הפלאפון .

״מה?״ יונגי הסתכל על המסך לא מאמין שגימין ניתק לו ..
.
.
.

חלום:

גאנקוק עומד במטבח ומכין לעצמו אוכל.
הוא כעס מאוד כי חשב על טאהיונג , ״אני שונא אותך!״ הוא אמר בכעס , וחתך את הירקות .

פתאום משום מקום הרגיש זוג ידיים עוטפות אותו לחיבוק חמים , וגוף נצמד לגוף שלו מאחורה וסנטר מונח בצד אחד בצווארו ושפתיים מנשקות אותו. הוא לא הסתובב כי ידע מי זה ואהב את המגע הזה, התמכר לחום שיש לו לתת .

גאנקוק עצם את עיניו מההרגשה ושאף אוויר , ״טאהיונג..״ אמר בהנחה .

״כן בייב?״ ענה טאהיונג ועלה עם הנשיקות שלו לכיוון האוזן .

גאנקוק היה מהופנט ממנו, הוא שם את ידיו מעל ידיו של טאהיונג ונשך את שפתיו שטאהיונג הגיע לאוזניו ונישק אותם .
גאנקוק נצמד אליו עוד יותר וכבר הרגיש את איברו , ״טאהיונגי שלי..״

״אני אוהב אותך״
.
.
.

גאנקוק פקח את עיניו והביט כמה דקות ארוכות בנקודה בקיר וחשב על טאהיונג , ועל החלום ..

״אני מאוהב..״ אמר לעצמו באנחה . הוא התרומם מהמיטה שלו התארגן וירד למטה .

היום הוא לא יוצא כדיי לרגל אחריי אביו של טאהיונג, כל החודש הזה אימו והוא ריגלו אחריי מר קים . הם גילו מלא מידע עליו.
היום זה היה תורה של אימו לצאת ולרגל ובזמן הזה גאנקוק צריך לעבוד בתוך החדר הסודי שיש להם בסלון.

הוא נכנס למטבח והתחיל להכין לעצמו אוכל , וברגע הזה הוא ניזכר בחלומו ..הוא שוב פעם נאנח .
׳אני חייב להפסיק לאהוב אותו! טאהיונג הוא סתם פלייבויי.. הוא לא א-אהב אותי..׳ חשב גאנקוק .

כל החודש הזה לא גרם לגאנקוק לשכוח מטאהיונג, בכל פעם שהוא היה צריך לרגל הוא גם עקב אחריי טאהיונג..כן הוא יודע שהוא אובססיבי אליו.

הוא באמת לא היה מסוגל יום אחד מבלי לראות אותו , ולמרות שהוא ניסה, אבל כל פעם טאהיונג נפגש עם אבא שלו וככה היה יוצא שהוא רואה אותו .

״אני טיפש!״ אמר גאנקוק .

הוא כולכך רצה שעכשיו טאהיונג יחבק אותו מאחורה ..הוא רוצה שטאהיונג יתחיל לנשק אותו, שיחבק אותו..שיגיד לו שגם הוא אוהב אותו..

הוא סיים להכין אוכל וניכנס לתוך החדר הסודי והתחיל לחקור ולנסות להבין למה מר קים נפגש עם כולכך הרבה אנשים וכולם במקומות אחרים. מה האינטרס שלו ?

השעה הייתה כבר שתיים בצוהריים ואימו של גאנקןק חזרה הביתה .
״גאנקוקי?״ שאלה כשניכנסה לבית .

״אני כאן!״ צעק גאנקוק כדיי שתשמע אותו , היא נכנסה לחדר וראתה אותו. ״גילית משהו?״ שאל גאנקוק.

״כן..טאהיונג. יוצא למשימה.״ אמרה מביטה בו, הוא הסתובב אלייה במהירות בהקשבה רבה.
״הוא הלך למאפייה של ג׳ואנג סו..לסין..״ היא הוסיפה .

״מה?״

״כן , אביו נתן לו משימה ללכת לקרב נגד ג׳ואנג סו.. והוא יצא כבר היום. אני הלכתי אחריו לשדה התעופה , היו איתו מלא אנשים הם לקחו מטוס פרטי. אני חושבת שזה יהיה קרב רציני...״ אמרה והתיישבה מולו.

״חשבתי שתרצה לשמוע את זה מאחר ואתה מעוניין בו..״

גאנקוק הוציא אוויר שהחזיק ונאנח , ״הכל בסדר, זה טאהיונג. אין מצב שהוא לא חוזר. בואי נמשיך במשימה שלנו..״ אמר גאנקוק , הוא האמין בטאיונג ויודע שהוא חזק והוא יעבור את זה.

״זהו שגם אביו טס , אני חושבת לסין בשביל לעזור לבן שלו. למרות שהוא טס שעתיים אחריו..״ אמרה באנחה. ״אני מקווה שבן זונה הזה ישמור עליו!״ אמר גאנקוק .

מקווה שאהבתם!♥️
להצביע ולהגיב 😉

מקווה שאהבתם!♥️להצביע ולהגיב 😉

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
רק שלייי (vkook)      (boy×boy)Where stories live. Discover now