-4-

2.8K 186 116
                                    

"אני הולך אמא" צעק גאנקוק לאמו.
"ביי חמוד שלי..יום טוב" היא החזירה .

ג'ואנג סו חיכה לגאנקוק אם האוטו שלו בשביל לקחת אותו לאוניברסיטה שלהם .

גאנקוק נכנס לאוטו של ג'ואנג סו ונישק אותו בשפתיים, "בוקר טוב" אמר גאנקוק אם חיוך , חוגר חגורה. "בוקר טוב אהוב" אמר ג'ואנג סו .

"גאנקוק אני רוצה שנצא לאנשהו.." אמר ג'ואנג סו . גאנקוק הביט בו אם חיוך ושאל "לאן?" .

"אני רוצה לצאת איתך לדייט" אמר ג'ואנג סו עוצר ברמזור אדום ומסתכל עליו , "נו.." הוסיף בחוסר סבלנות . "ברור שאני אצא איתך לדייט...אני אוהב אותך" אמר גאנקוק עם חיוך ונישק אותו .

______

גאנקוק וג'ואנג סו הגיעו לאוניברסיטה,
ג'ואנג סו החנה את האוטו. וגימין יצא בדיוק מהאוטו שלו והסתכל עלייהם .

"בוקר טוב גימין" אמר גאנקוק יוצא מהאוטו ומתקדם אל גימין .
"בוקר קוקי.." ענה גימין .

"בוקר טוב גימין" אמר ג'ואנג סו , גימין הביט בו דקות ארוכות, כיאלו חשב אם לענות לו או לא . זה דיי ידוע לגאנקוק ולג'ואנג סו שגימין לא כולכך מחבב אותו .

"בוקר.." ענה לאחר כדקה של חשיבה .

"גימין!!" אמר גאנקוק בחריקת שיניים .
הוא לא אהב שהוא מתייחס אליו ככה , "מה?" שאל גימין , לא מבין מה הפשע שעשה שמצריך פרצוף כזה מגאנקוק .
"בוא רגע.!" אמר גאנקוק מושך את גימין הצידה .

"מה?" שאל גימין שוב .

"גימין, אני יודע שאתה לא אוהב אותו או לפחות מחבב אותו אבל תנסה לפחות להכחיש! באמת גימין , זה פוגע בי שאתה מתייחס אליו ככה." אמר גאנקוק .

באמת כאב לו , הוא כולכך אוהב את ג'ואנג סו שהייחס מגימין פגע לא רק בבן זוג שלו אלה גם בו .

"אוקיי קוקי" ענה גימין .
"אוקי מה?" שאל גאנקוק .
"אני אכחיש את זה שאני לא סובל אותו" אמר גימין מחייך וגיחוח קטן יוצא מפיו שגאנקוק נתן לו מכה בכתף .

"קוקי ייש לנו עוד חמש דקות" הרים ג'ואנג סו טיפה את קולו , כדיי שישמעו אותו מהמרחק שהם היו בו.
"אוקיי" ענה גאנקוק לבן זוגו והתקדם אליו ביחד אם גימין .

"אם מי ייש לנו עכשיו?" שאל גימין .

"אם גוק דו" ענה ג'ואנג סו לגימין .

"אוח..אין לי כוח אליו" אמר גימין ביאוש ...

______

"למה הם זימנו אותנו?" שאל הוסק את טאהיונג שהם עולים לכיוון משרד הוריהם.

"בגלל המשימה שיש לנו" ענה טאהיונג מיישר את חליפתו ודופק בדלת ונכנס פנימה שהוסק אחריו.

"יופי הגעתם.." אמר אביו של הוסק לא מרים את ראשו מין המחשב , ניראה מאוד עסוק .

"שבו" ענה אביו של טאהיונג והם עשו כדבריו .

להוריהם של טאהיונג והוסק ייש את אותו משרד, באותו חדר .
הם מסתדרים יותר שהם ביחד בדיוק כמו הבנים שלהם .

"מה המשימה?" שאל הוסק . מביט באביו שקם מהמחשב וניגש אלייהם אם דפים .

"זהו קים טאן-סו בן 25 , עובד אם הסינים .
הוא נשלח לכאן בשביל לקבל עליינו יותר מידע בשביל להעביר לסינים . וכמו שאתם יודעים הסינים הם מאוד מסוכנים וחזקים, בקיצור הוא השיג את כל החומר שהוא צריך עליינו ... ואתם יודעים כבר מה לעשות אבל לא לפני שלקחתם את הדיסק קון קי שיש לו" אמר אביו של הוסק .

"אייפה הוא עכשיו?" שאל טאהיונג מעיין בדפים של קים טאן-סו בהתעניינות רבה .

"את זה אתם צריכים לגלות , אנחנו כרגע לא יכולים כי אנחנו הולכים למשימה השנייה שלנו. שהיא תהייה ביפן, ואנחנו נהייה שם חודשיים בערך ... אז אנחנו מאוד מקווים שתדאגו פו לעסק עד שנחזור."
אמר מר קים .

"אבא...אוליי תתן לנו ללכת לחודשיים למשימה?" שאל טאהיונג .

"לא" ענה מר קים

"אבל א.." טאהיונג נעצר

"זה ממש לא נתון לוויכוח. אתה והוסק צריכים להשאר כאן , וחוץ מיזה המשימה הזו היא מאוד קשה ואנחנו לא ניתן לכם למות שם. " ענה מר ג'אנג.

"אוקי.." נאנח טאהיונג.

"יופי, עכשיו ייש לכם שלושה ימים לסיים את המשימה בגלל שהוא חוזר עוד שלושה ימים .
אני לא יודע אייך תעשו את זה, אבל, בשום פנים ואופן אתם לא נותנים לו לצאת מהמדינה הזו! זה ברור?" שאל מר קים

"כן" ענה הוסק.

"אני גאה" אמר מר קים להוסק ולטאהיונג .
"תודה" שתייהם ענו.

הוסק וטאהיונג יצאו מהמשרד של אביהם ונכנסו לאוטו שיש להם בניפרד ונסעו חזרה הבייתה .

"אני אקרא ללי ביון" אמר הוסק . מחייג למספר שלו.

"הלו?" לחש לי ביון מהצד השני .

"למה אתה לוחש?" שאל הוסק מבולבל .

"מה רצית?" לחש שוב לי ביון.

"קודם תגיד למה אתה לוחש." אמר הוסק.

"כי אני לא יכול לדבר עכשיו!" ענה לי ביון בלחש אך שמעו כעס קל בקולו.

"אוקיי..ייש לנו משימה , מתי אתה יכול לבוא לכאן?" שאל הוסק.

"עוד כמה שעות! ביי!" ענה לי ביון וניתק .

'דפוק' .

************************************

מהיום בכול סיום פרק אני אשים תמונה
של מישהו מהם.

אוקי..

👇- קים טאהיונג- 👇

************************************

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

************************************

רק שלייי (vkook)      (boy×boy)Where stories live. Discover now