-35-

1.9K 158 41
                                    

כבר שלושה ימים עברו מאז מה שקרה, גימין וגאנקוק מנסים לשכוח אותם והוסק וטאהיונג כל הזמן מנסים להשיג אותם בחזרה.

הם כל יום באים לדלת ודופקים שעות , אבל גימין וגאנקוק לא היו פותחים.

טאהיונג עוקב אחריי גאנקוק ובימים שלא יכל היה שולח משהו לעקוב אחריו, בזמן שהוסק מנסה להשיג את גימין בדרך שלו.

עכשיו גאנקוק ישן בחדר וגימין היה בסלון רואה טלויזיה ואוכל גלידה. הסרט שהוא שראה מאוד עיניין אותו שהוא לא היה מרוכז בשום דבר אחר.

אחריי כמה זמן גימין סיים את הסרט, הוא התמתח במקום והלך לפתוח את החלון שבמרפסת היה לו מאוד חם וחשוך בגלל שהוא סגר את החלונות בשביל לראות יותר טוב.

גימין הלך להביא גלידה שוב פעם , הוא סיים כבר שלוש גלידות.
שהוא היה במטבח הוא שמע רעש מוזר שמגיע מהמרפסת שבסלון.

הוא יצא בשקט כדיי לראות מה זה והוא ראה את הוסק קופץ מהגג ונכנס למרפסת .

"הוסק!!" צעק גימין שהוא מתקדם אל הוסק בכעס.

"למה אתה נכנס כמו גנב?!" הוא צעק שוב אבל כל מה שהוסק עשה היה לרוץ לכיוון של גימין .

"אל תתק-.." אמר גימין נקטע עליי ידיי הוסק, שלקח את פניו של גימין ונישק אותו.

גימין ישר נישק את הוסק , הוא כולכך התגעגע אליו . הוסק נישק אותו בהרבה תשוקה אהבה וגעגוע גדול, הוא הכניס את לשונו לפיו של גימין מבלי לבקש רשות ולקח את כל הכעס שהיה לגימין עליו.

גימין כרך את ידיו סביב צווארו וקירב אותו אליו , הוסק ירד אם ידיו לכיוון ישבנו של גימין והרים אותו אליו.

אחריי כמה דקות גימין נתק את הנשיקה בשביל אוויר והביט בהוסק, הוא כולכך התגעגע לפנים האלה , לשפתיים האלה .

"הוקיי.." לחש גימין מצמיד את ראשו לראשו את הוסק ומסתכל לו בעיניים.

"ג'ימי, אני כולכך התגעגעתי אלייך.." אמר הוסק , גימין חייך ונישק אותו שוב פעם .

"אני אוהב אותך!" אמר הוסק באמצע הנשיקה, גימין הצמיד את כל כולו אל הוסק בתגובה למה ששמע .

"הוקיי! לא!" גימין ניתק את שפתיו משל הוסק וניסה לרדת ממנו.

"גימין תגיד לי למה לא?" אמר הוסק מחזיק בו בחוזקה שלא יפול בטעות.

"כי אתה וטאהיונג פגעתם בגאנקוק, ואתה פגעת בי.." אמר גימין , הוא הפסיק לנסות לרדת ממנו והביט בהוסק.

"טאהיונג יטפל בגאנקוק. אוקי? אבל זה שאני פגעתי בך, אתה צודק..אני מצטער, הייתי קנאי מידיי ולא ראיתי שפגעתי בך. מצטער ג'ימי קטן ויפה שלי.." אמר הוסק מנשק אותו נשיקה קטנה.

רק שלייי (vkook)      (boy×boy)Where stories live. Discover now