"ג'אנג פאקינג הוסק!! אתה לא מבין שאתה פוגע בי! כל זה בגלל שדיברתי איתו?!? אתה אפילו לא יכול להסתכל עליי!! אני פשוט מאוכזב ממך.. "
הוסק הביט בו קצת והצטער על מה שהוא עושה לו , הוא לא רצה לפגוע בגימין, אבל הוא פגוע בעצמו . הוא פשוט שתק והשפיל את ראשו.
גימין שראה שהוא לא מתכוון לענות לו הוא פשוט התקדם אל גאנקוק וטאהיונג.
גימין פתח את הדלת ושלושתם נכנסו לדירה של גימין , הוסק שנישאר בחוץ נכנס מיד אחריי גימין .
"אתם יודעים שאתם יכולים לבוא אלינו.." אמר טאהיונג והסתכל על גאנקוק וגימין.
"אני מעדיף להיות פו זמן מה.." אמר גימין בעצב, הוא לא רצה להישאר כאן הוא רצה להיות אם הוקי שלו, אבל כנראה שהוסק היה כועס מידיי.
"טוב, גאנקוק בוא אני אראה לך את החדר" אמר גימין לוקח את גאנקוק איתו לחדר בזמן שהוסק וטאהיונג נשארו בסלון.
"הוסק, אתה יודע שגאנקוק הוא לא מי שחשבנו שהוא.." אמר טאהיונג מתיישב בספה.
" אני יודע, זה היה בכלל ג'ואנג סו. ג'ואנג סו הוא ראש מאפיית סין! אייך לעזאזל ג'ון לי טעה?" שאל הוסק בהלם.
"אני הולך להרוג אותו רק שתדע!" אמר טאהיונג להוסק .
"אבל עכשיו זה הולך לסבך לנו את העניינים כי הריי אתה היית אמור לגרום לג'ואנג סו להתאהב בך במקום זה גרמת לחבר שלו ובגלל זה המשימה הזאת הולכת להיות קשה מאוד כי ג'ואנג סו לא סובל אותך." אמר הוסק מביט בטאהיונג שהביט בו בהקשבה.
"נכון! שיט..מה אנחנו הולכים לעשות?" שאל טאהיונג.
"זה פאקינג נכון?!?" צעקה נשמעה לעבר הוסק וטאהיונג.
טאהיונג קפץ במקומו שראה שגאנקוק וגימין הקשיבו לשיחה שלהם, הם לא היו צריכים לדבר על פה!
"אתה בכלל לא רצית אותי? סתם שיחקת איתי מהרגע הראשון?! אני לא מאמין!?" צעק גאנקוק על טאהיונג.
"קוקיי..זה ל-" אמר טאהיונג נעצר על ידי גאנקוק.
"אתה לא אהבת אותי בכלל! אתה לא אוהב אותי! אתה סתם גרמת לי לאהוב אותך!!" אמר גאנקוק מרביץ לטאהיונג בידו הלא פצועה.
"גאנקוק תקשיב לי רגע!" צעק טאהיונג בשביל שגאנקוק יקשיב לו ויתן לו להסביר .
"לא! לא! אני פאקינג שונא אותך!! אני שונא אותך קים טאהיונג!" צעק גאנקוק בבכי מר,
YOU ARE READING
רק שלייי (vkook) (boy×boy)
Fanfictionקים טאהיונג האיש הכי מפחיד בעולם ראש מאפיה הכי גדולה בעולם וכמובן כמו כל ראש מאפייה ייש אויבים אבל למזלו ייש עוד 4 מאפיות גדולות כמעט כמו שלו שהם חברים שלו . כולם יודעים שאסור לעצבן אותו כי ייש לו פתיל קצר והוא יכול ישר להרוג אותך על המקום. אם הוא נ...