המשך העבר :
אימו של סהון מכירה את קים ג׳ון-ג׳י , היא יודעת מה הסיפור מאחוריי הרצח של ההורים של גאנקוק .
היא ידעה שהוא רצח אותה בגלל שהיא לא רצתה אותו.
קים ג׳ון-ג׳י אהב את אימו של גאנקוק עוד מלימודים שלהם ביחד, הם היו חברים מאוד טובים עד שהוא התאהב בה , אך היא לא ראתה בו שום דבר חוץ מחבר מאוד טוב שלה ולא הסכימה לאהבה שלו.אך ג׳ון-ג׳י התחיל להיות אובססבי כלפייה, הוא החל לאיים עלייה בכל מניי דרכים כדיי שתהייה רק שלו, היא לא האמינה לו כמובן עד שפעם אחת הוא באמת מימש את האיום שלו, הוא חנק אותה מכייוון שהיא הסתכלה על מישהו.
אימו של גאנקוק החלה להתאהב באביו של גאנקוק, אבל פחדה להגיד על זה משהו כי ידעה שג׳ון-ג׳י מפקח עלייה , היא פחדה שהוא יעשה לה משהו . אך אביו של גאנקוק החל לחזר אחרייה, שלח לה פרחים, שירי אהבה ואפילו בלימודים היה מחבק אותה ומנשק אותה , וברור שלא היה לו מושג שמאיימים עלייה , היא ידעה להחביא את זה טוב מאוד.
וכבר כמה חודשים שאביו של גאנקוק מחזר אחריה וג׳ון-ג׳י לא הופיע, היא חשבה שהוא הפסיק להיות אובססבי אלייה והיא התוודתה על רגשותייה בפניו אביו של גאנקוק והם נהפכו להיות זוג. ובזמן הזה ג׳ון-ג׳י נכנס לתוך מאפייה הפך להיות אחד הלוחמים הכי חזקים ולאחר כמה שנים הוא נהפך להיות ראש המאפייה ובשנים האלה אימו של גאנקוק כבר הייתה נשואה .
לאחר שג׳ון-ג׳י נהפך להיות ראש המאפייה, בעל עוצמה חזקה הוא חזר של אימו של גאנקוק ושגילה שהיא נשואה החל לאיים עלייה שוב , ושגילה שהיא בהריון הוא איים שהוא יהרוג אותה ואת המשפחה שלה , היא לא רצתה לספר לאביו של גאנקוק ובמקום זאת היא סיפרה לחברתה הטובה ביותר , אימו של סהון.
היא נורא פחדה שהוא יממש את האיום שלו , כי היא ידעה שהוא יכול . אך אימו של סהון הרגיעה אותה ואמרה שאם הוא יופיע הם יזעיקו משטרה , אך הוא בא ברגע הכי לא צפויי, הוא בא כמה שנים אחריי האיום שלו , ובשנים האלה אימו של גאנקוק שכחה ממנו . אך הוא חזר והפעם מימש את האיום .
׳אם את לא איתי , את לא עם אף אחד!׳
חזרה להווה.
בבית של גאנקוק.נשמעו דפיקות על הדלת גאנקוק ואימו מיהרו לצאת מין החדר הסודי ויצאו לסלון.
גאנקוק ניגש לפתוח את הדלת , אבל הוא לא ציפה לראות את טאהיונג בפתח ביתו. אייך הוא בכלל יודע אייפה הוא גר?
אהה, זה בעצם טאהיונג..״קוק..״ אמר טאהיונג שגאנקוק פתח את הדלת.
ברגע שגאנקוק ראה את טאהיונג הוא התמלא בכעס, בזעם.״מה אתה עושה פו!?״ שאל גאנקוק חסר סבלנות.
הוא הרגיש זעם !״קוק, תקשיב..מה שקרה עם יו-..״ טאהיונג נקטע על ידיי גאנקוק .
״לא מעניין אותי הסיפור שלך עם יונגי. לא איכפת לי מכלום , רק תעוף מפו.״ אמר גאנקוק באנחה.״אני לא אוהב אותו.״ אמר טאהיונג , הוא היה צריך להגיד לו את זה . הוא בטוח שגאנקוק מריץ לעצמו סרטים בראש.
שגאנקוק שמע את מה שהוא אמר הלב שלו נעצר לשנייה.
הוא באמת לא אוהב אותו?
הוא עדיין אוהב את גאנקוק?
אם הוא לא אוהב אותו למה הוא התנשק עם יונגי?
הוא משקר!״אז למה התנשקת איתו?״ שאל גאנקוק .
״זה הוא נישק אותי.. אני בכלל-..זה לא-.. זה קשה להסביר את זה.. אתה לא תבין ..״ אמר לבסוף באנחה.
״נסה אותי.״
״אוקיי, דיברנו על העבר, ופתאום הוא נישק אותי, אני זזתי ממנו מהר ואמרתי לו שאני איתך ושלא באלי שהוא יתקרב אליי בחיים שלו! אני נשבע.״ ענה טאהיונג , הוא היה ניראה אבוד, כיאלו גאנקוק היה הדבר הכי הכי יקר בעולם הזה .
כיאלו הוא יותר יקר מיהלום , מזהב, מכסף , והוא לא רצה לאבד אותו.
אנחנו רק יומים ביחד ואתה כבר בוגד בי!״ אמר גאנקוק בעצבים.
״קוק , זה לא מה שאתה חושב!״ ענה טאהיונג באנחה.״טאהיונג תלך מכאן בבקשה.״ ביקש גאנקוק מביט עמוק בעיניו.
שגאנקוק הביט בעיניו של טאהיונג הוא יכל לראות קצת כנות בעיניו, בעצם העיניים של טאהיונג כרגע היו כולכך שקופות שלא ניראה שטאהיונג הסתיר משהו.״קוק!״ צעק טאהיונג , הוא עדיין בפתח ביתו.
״תלך!״
אזז...
טאהיונגשיי:
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍👑👑👑👑שאלוהים יעזור לי הוא סקסי בטירוף!
התגעגעתי כולכך!!!!!💔💔💔
YOU ARE READING
רק שלייי (vkook) (boy×boy)
Fanfictionקים טאהיונג האיש הכי מפחיד בעולם ראש מאפיה הכי גדולה בעולם וכמובן כמו כל ראש מאפייה ייש אויבים אבל למזלו ייש עוד 4 מאפיות גדולות כמעט כמו שלו שהם חברים שלו . כולם יודעים שאסור לעצבן אותו כי ייש לו פתיל קצר והוא יכול ישר להרוג אותך על המקום. אם הוא נ...