-75-

915 68 18
                                    

טאהיונג!״

טאהיונג הרים את עייניו לכיוון הדלת .
״קוק..״

חמש שעות לפני:

היום הולכים לשחרר את טאהיונג . הוא סוףסוף יחזור לבית .
הוסק לא ישן כל הלילה . הוא היה לחוץ יותר מדיי, פחד שהם לא יצליחו לשחרר את טאהיונג משם . ואם ככה הוסוק היה , תדמיינו את גאנקוק.

גאנקוק היה בבית שלו עם אימו .
הוא היה לחוץ כולכך! הם היו צריכים להיפגש בבית של הוסק ומשם לצאת ולפגוש את כל החבורה בסין .

״נוו! אמא ! אנחנו נאחר.״ גאנקוק קרא בלחץ . אימו הופיע מהחדר הסודי שהיא לבושה רק בשחור , היו לה שלושה נרתיקים ובהם אקדחים ותיק שחור ששם היה הכדורים של האקחים, סכינים, ועוד כמה דברים שהיא תצטרך לקרב הזה.

בזמן שגאנקוק הלך להתאמן עם הוסק וגימין היא התאמנה עם עצמה .
היא כבר מתאמנת מלא זמן , היא כוכלך חיכתה ליום הזה שהיא תנקום בטינופת הזה על שהרג את החברה הכי טובה שלה ואת הבן האהוב שלה.

גאנקוק ואימו הגיעו אל הבית של הוסק . גאנקוק ניסה לשכנע אותה לא לבוא ושהוא יכול לנקום במר קים לבד כי לא רצה שיקרה לה משהו. הוא פחד שתהייה פעם שנייה, אבל היא התעקשה ללכת .

לאחר שהם ניפגשו עם הוסק הם נסעו לשדה התעופה .
״אתם בדרך?״ שאל הוסק שדיבר בפלאפון אל גימין שהיה עם יונגי ובאקהיון. ״הוקי, אנחנו כבר שם.״ אמר גימין מסתבר שהם הגיעו כבר לסין .

״בסדר, אני וגאנקוק גם כן בדרך.״ אמר הוסוק .
.
.
.
20:30

נאמג׳ון איתר את הבית של ג׳ואנג-סו לפי מכשיר מעקב שהוא שתל לו בפעם הקודמת. ומיד כל הקבוצות עם השומרים הקיפו את הבית במרחק מסויים שלא יתפסו אותם.

״גין, הכל בסדר איתכם?״ שאל הוסק במכשיר קשר.
״כן. אנחנו ממוקמים.״ ענה סוקג׳ין במהירות להוסק .

״יונגי, באקהיון?״ שאל הוסק .

״אני בצד במזרחי ויונגי בצד המערבי. אנחנו מקיפים את הבית.״ אמר באקהיון במכשיר הקשר .
״אוקיי. גין ייש שומרים בחוץ?״ שאל הוסק רוצה לבדוק לפני שהם מתפרצים ככה.

״יש , אבל לא הרבה. הם כמו 10 שומרים.״ ענה סוקג׳ין. הוא במקום גבוה אז הוא יכל ליראות הרבה דברים.

״אוקיי אנחנו נכנסים.״ אמר הוסק וכל הקבוצה שלו התחילה להתארגן . ״רגע! לימוזינה עצרה מול הבית!״ אמר נאמג׳ון במהירות .

רק שלייי (vkook)      (boy×boy)Where stories live. Discover now