28.

245 25 0
                                    


Mě bylo, ale do breku, takže jsem se mu jenom zahrabala do mikiny.

,,Už jsem všechno vzal... Pojď jdem ven."
Řekl a my vyrazili.

,,Taehyungu, co se stalo mezi mnou a ním?"
Zafňukala jsem. On mě jenom objal a dal mi pusu do vlasů.

,,Nehezké věci, ale neboj už ti dá pokoj."
Řekl mi a podal mi sušenku.

,,Jé, díky tu mam neradši."
Řekla jsem a sradostí jsem se do ni zakousla. Ona na mě jenom překvapeně koukal.

,,Co je? Chceš taky?"
Zeptala jsem se a strčila mu tyčinku k puse.

,,No já jenom jak můžeš vědět, která je tvoje nejoblíbenější?"
Zeptal se a mě to došlo. Vždyť já si vlastně ani nepamatuju jestli jsou i jiné příchutě...

,,Nevim... Prostě to země vypadlo."
Řekla jsem zamyšleně.

,,To jsem rád, že si vzpomínáš... Snad si vzpomeneš i na mě."
Řekl trochu smutně, ale usmál se.

,,Na tebe? No snad jo, ale zatim ti můžu říct, že lepšího bráchu jsem si přát nemohla."
Řekla jsem a dala mu pusu na tvář. On tam zase jen tak překvapeně stál a pak se usmál.
Spěchali jsme domů, protože se venku rozpršelo a my byli celý promočený. Hned jak jsem dorazili domů tak jsem letěla do koupelny dát si teplou sprchu. Jelikož jsem si zapoměla věci venku z koupelny, tak jsem ven vyběhla jenom v ručníku.

,,Delej! Mazej do koupelny!"
Křikla jsem po překvapeným bráchovi.

On tam rychle zaběhl a já si mohla oddechnout. Začala jsem se oblékat, jenže on byl rychlejší než jsem si myslela.

,,Aaa! Vypadni ještě nejsem oblečená!"
Křikla jsem po něm a chytla rychle ručník.

,,Jojo!"
Řekl zmateně a zajel do koupelny.

Když jsem se oblékla, tak jsem si šla lehnout na postel. Brácha se zatim vrátil a lehl si se sluchátkama vedle mě. Zazvonil mi telefon. Koukla jsem se kdo to je a byl to Namjoon. Volal mi a já byla nervozdní, protože jsem se nevěděla jak se s ním můžu bavit.

Zvedla jsem to...

,,Ahoj, kris! Tak jak ti je?"
Zeptal se příjemným hlasem.

,,Umm ahoj, vše je v pořádku. Jak se daří tobě?"
Zeptala jsem se ho na plátku.

,,Zatím je všechno v pořádku a mam novinku. Mýmu tátovi se zalíbila vaše škola, takže mě hodlá přihlásit k vám. Třeba ti pomůžu si vzpomenout."
Řekl vesele.

,,No, to by bylo asi super. Nevím s kým se tu můžu bavit, tak se mi někdo jako ty bude určitě hodit."
Řekla jsem a zasmála se do telefonu.

,,Nastupuju příští pondělí. Takže, co kdyby jsme spolu někam zašli?"
Zeptal se mě.

,,Ta by bylo super!"
Radostně jsem odpověděla.

Pak už jsme se jenom rozloučili a já se celá šťastná otočila na Taehyunga. No... On už tak šťastný výraz neměl, ale netuším proč...? Má celou dobu sluchátka a navíc by mu mohlo být jedno s kým jsem mluvila.

Taehyunguv pohled

Ten! Já ho! Proč se nám musí furt někdo plíct do cesty?! Proč? Sice jsem měl sluchátka, ale nic mi v nich nehrálo a já to všechno slyšel! Nemůžu dovolit, aby se víc sblížili, když mi je jasný, že mu jde určitě o to ji dostat do postele!

Kristen pohled

Taehyung se najednou zvedl z postele a odešel z pokoje. Samozřejmě nezapoměl dramaticky třísknout dveřmi. No co... Nevím co ho rozhodilo, ale radši do něj nebudu rýpat. Bylo už okolo osmé večer a mě se chtělo jít spát. Taehyung však nikde. Trochu jsem si dělala starosti, ale pak jsem si uvědomila, že je to kluk a, že by se určitě neztratil. Pokojně jsem si tedy lehla a usla.

Taehyunguv pohled

To, že by se měli znova vidět mě naprosto rozhodilo. Co když se zblížil i teď? To co jsem viděl v pokoji na chatě se nesmí opakovat!

Šel jsem si do krámu pro cigarety. Ano...vím, škodí to, ale někdy mě to prostě uklidní. Vím, že si tím ještě víc ubližuju co se týče toho nádoru, ale pro teď se to snad nezblázní. Koupil jsem si je v krámku na konci ulice. Prodaj mi je tam, protože se znají s mím dědou a myslí si, že jsou pro něj... Vyšel jsem ven trochu jsem popošel a zapálil si jednu, zbytek jsem si uložil do kapsy od mikiny. Před našim domem jsem ji típnul a vešel. Měl jsem štěstí všichni už spali jinak by to ze mě asi cítili. Šel jsem nahoru ke mě do pokoje a uviděl jsem ji jak tam spí. Je roztomilá když usne a probudí se uplně jinak. Převlíkl jsem se do něčeho na spaní a mikinu odhodil hodil na židli pak jsem si lehl k ní. Ona jakoby věděla, že jsem přišel a ihned se mi zavrtala do náruče. Opatrně jsem ji dal pusu do vlasů. Měla pootevřené rty a já musel políbit i na ně. Na chvilku jsem měl pocit, že vedle mě spí zase ta staral Kristen. Z přemýšlení mě pak, ale vytrhl její ospalý pohled na mě. Rychle jsem se odtáh a dělal, že spím.
Naštěstí jsem to stihl a ona si ničeho nevšimla.

Why you?Kde žijí příběhy. Začni objevovat