,,Děkuji vám moc"
Řekla jsem a rozbrečela jsem se do dlaní.,,Není zač Kristinko..."
Řekla a chytla mi ruku.,,Jak vám můžu říkat?"
Zeptala jsem se, protože jsem si právě uvědomila, že jsem na ni snad nikdy nemluvila...,,Říkej nám babi a dědo."
Řekla mi a šla spátky k Taemu.Po dvou dnech nás s Taehyungem pustili.
Před nemocnicí čekali teď už i moji prarodiče s autem.Nastoupili jsme s Taem do zadu.
,,Můžu se zeptat kde jsou moje věci?"
Zeptala jsem se.,,Máš je už u nás..."
Odpověděl děda.,,A kde budu mít pokoj?"
Zeptala jsem se znovu.,,Budeš ho mít společný s Taem... Má velkou postel, ale nezapomeňte! Naše ložnice je hned pod vámi."
Řekla babička a s dědou se začli smát a já zrudla a Tae taky...Už jsme jeli asi 10 minut a babička Taemu zatim říkala věci které zapoměl...
Když najednou jsem na své ruce kterou jsem měla volně položenou na sedačce ucítila Taehyungovu.
Právě mě chytl za ruku?!Trochu jsem se na něj pootočila a on se jen koukal z okénka. Ale bylo vidět, že je červený, protože vždy když zčervená tak mu začnou červenat i uši.
Projel mnou mráz a zalil mě pot...
Opravdu budu spát s Teahyungem v jedné posteli?!
Klid Kristen, hlavně klid...
Jste nejlepší přátelé a navíc si tě ani nepamatuje!Tae mě držel za ruku po zbytek cesty a já tím pádem byla celou cestu nervózdní...
Ale i tak to byl úžasný moment.
Cca za 20 minut jsme dojeli před Jejich teda teď už i před můj nový domov. Tae měl pokoj v patře a měl ho poměrně veliký, takže jsem se ani moc nebála, že by jsme se tam nevešli...
,,Křistinko, jestli budeš mít hlad tak si něco vem a taky prosím proveď Taeho po našem domě. Děkujem my ještě musíme jít zařídit nějaký papíry... Tady máš klíče."
Řekla jeho babička a zas odjeli.,,Děkuji."
Poděkovala jsem.,,Takže Tae tady bydlíš..."
Řekla jsem mu a rozmáchla jsem se u toho rukama tak moc, že jsem málem spadla, ale on mě na štěstí chytl...,,E e e dík!"
Řekla jsem a spolu jsme se začali smát.Bylo tak úžasné slyšet zase jeho smích... Strašně mi to chybělo...
,,Není zač! Tak hlavně už si dávej pozor!"
Řekl mi a pohladil mě.Najednou jsem se oba zastavili a koukali jsme si do očí. Pohladila jsem ho po tváři... Přibližovali jsme se k sobě.
Já ho, ale najednou objala což on nečekal...
Nemůžu po něm přece hned vyjet!Nejdřív mu musim vrátit paměť...!
,,Eh dík..."
Řekl mi Tae a poškrábal se na zátylku a začal se smát.,,Není zač, jdem do vnitř!"
Řekla jsem mu a odemkla.Taehunga pohled
Nevím co to do mě vjelo!
Jak mile jsem se dotkl jejích jemných vlasů měl jsem strašné pokušení ji políbit...
Ale na konec jsem docela rád, že nás zastavila... Nejdřív bych ji měl lépe poznat, ale už teď mi je sympatičtější než ta Jennie...(Konec)
Jako první jsme vešli do předsíně a já mu ukázela jeho VELIKÝ botník...
,,Ja jsem byl asi velký milovní gucci?
Zeptal se mě a já se musela začít smát.,,No jen "malý""
Řekla jsem mu.,,Ale styl jsem měl."
Dodal.,,Nojo tak pojď dál..."
Řekla jsem mu a šli jsme do kuchyně.Ukázala jsem mu ji a on vypadal jak Alenka v říši divů. Pak jsem mu poukazovala zbytek domu až jsme došli k teď už našemu pokoji...
,,Ty se tu asi hodně vyznáš?"
Zeptal se mě.,,No ne asi když jsme spolu byli nonstop..."
Řekla jsem a zasmala jsem se.Otevřela jsem dveře. Tae měl poměrně hodně oblečení, takže jedna celá jeho stěna byla plná celá jeho oblečení. U zdi pod oknem měl velkou postel. A zdi měl namalované na šedou a měl hnědé lino.
,,Mam hodně skřipni..."
Řekla a koukal na ně dost překvapeně.,,Vzdyť ty bys jich potřeboval víc! Přetékatí ti!"
Řekla jsem mu a začal jsem se smát...,,Ty mě moc neštvi jo?!"
Řekl mi a koukla se na mě šibalsky.,,Hmmm a, nebo co jako? Vždyť si ani nepamatuješ co na mě platí!"
Řekla jsem mu a začala jsem se mu smát...,,No, možná jsem si na něco právě teď vzpoměl...!" Řekla a usmál se přiběhl ke mě a začal mě lechtat...
Tak, že jsme se spolu svalili na postel a on mě dál lechtal...
,,Tae!"
Křičela jsem a u toho umírala smíchy...,,Děje se něco?"
Řekl provokativně...,,N..Nech t..toho!!!"
Zakřičela jsem, ale dál jsem se dusila smíchy.Po chvilce přestal...
,,No to je dost, že si přestal!"
Řekla jsem uraženě.,,Chceš přídavek?"
Zeptal se a zase se nademě vyhoupl, že mě zlechtá...,,Ne!"
A zasmála jsem se.Po chvíly jsme si oba uvědomili jak to vlastně nad sebou ležíme...
Taeho pohled
Nevím co mě k ní tak moc přitahuje, ale nedá se tomu odolávat!
Tak moc bych ji chtěl teď políbit...
Ale nemůžu nemůžu hned být za úchyla... Ani nevím jaký jsem byl před tím...(Konec)
Když byl nademnou, tak se mi zbíhaly chutě. Vždy jsem něco takového chtěla udělat.
Ale mam?Dala jsem si ruce okolo jeho krku a přibližovala jsem se a on se nebránil. Zavřel oči a já taky. Byla to nejkrásnější chvilka co si pamatuji...
Pak jsem se od něj pomalu odělila a oba jsme na sebe koukali, tak chtivě...Pak, ale Tae ze mě slezl... A já se posadila zpátky na postel.
,,Půjdu si dolů pro krabice v kterých mam věci ty si to tu zatim doprohlídni."
Řekla jsem Taehyungovi a šla jsem si dolů pro věci...
ČTEŠ
Why you?
FanfictionOMLOUVÁM SE ZA TUHLE NIKDY NEDOKONČENOU FF, NEMAM TEĎ MOC ČASU SKORO NA NIC A TAKY JSEM SE MENTÁLNĚ O NĚCO POSUNULA... PRO VŠECHNY NOVÉ ČTENÁŘE, JSEM TUHLE FF ZAČALA PSÁT KDYŽ MI BYLO 14 A TEĎ JSEM O 3 ROKY STARŠÍ, TAKŽE NĚJAKÉ NESMYSLY PROSÍM OMLUV...