48.

229 26 6
                                    

Zatímco jeho ruka mi jemně pusunovala lem legín dolů.

,,Co ke mě cítíš?"
Zašeptal mi do ucha.

Mlčela jsem.

,,Miluješ mě?"
Zeptal se a mě zamrazilo.

,,Lhostejný mi nejsi..."
Zašeptala jsem.

Co jsem to řekla?!

,,Ty mě miluješ?"
Zašeptala jsem.

Mlčel... Nevím jak si to mám vzít, ale tuším...

,,Jseš si tím jistá co teď nastane?"
Zeptal se.

Kývla jsem na souhlas a vrhla se mu na rty.

Až byly uplně dole. Svou pravou ruku přemístil na mé vnitří stehno a zmáčkl. Celá jsem se zachvěla pod jeho pevným stiskem a potichu mu zavzdychala do rtů na což on reagoval lehkým pousmátím. Jeho ruka se posouvala víš a blíž k lemu mích kalhotek a jemně přez něj přejela. Už jsem to nevydržela chtěla jsem ho a to moc. Svoje ruce jsem rychle přemístila na okraj jeho kalhot a rozepínala je. Když byly i ta dole obmotala jsem svoje nohy okolo jeho pasu a přitáhla se k němu tělo na tělo. Naše momentálně citlivá místa se dotky jen přez tenkou láku našeho spodního prádla. Líbali jsme se a převalovali se na posteli až jsem se objevila nad ním. Svou pusou a jazykem jsem mu přejížděla postupně přez celé tělo. Když jsem se dostala až k jeho boxserkám a prudce jsem je stáhla dolu. Takže jeho kámoše už nic moc nedeželo dole. Podívala jsem se šibalsky na něj a on byl celý rudý. Chytl mě za vlasy a přitáhl si mě pro polibek. Jeho ruce mi přejížděly po zádech až k lemu mich kalhotek, kde se neostýchal a rychlostí blesku je ze mě dostal dolu. Už jsme byli oba nazí líbající se na posteli. On natáhl ruku k nočnímu stolku a vyndal z něj kondom, který jsem mu pomohla nasadit. Jako kdyby nim projel blesk, ale prudce me mrskl pod sebe a začal mě dráždit krouživými pohyby přez můj klitoris. Zatímco já mu jemně přejížděla přez jeho špičku. Po chvíli když už jsme oba cítili napětí v nás dvou, Tae mě nadzvedl a nasadil si mě na sebe. Začal přirážet a musím říct, že to byl asi jeden z nejúžasnějších pocitů v mém životě. Čim více cítil, že to příde tím rychleji a silněji přirážel. Až bylo dílo dokonáno oba dva jsme se odkulili na záda na svojistranu postele a hluboce vydychovali. Chtěla jsem se ho na něco zeptat, ale když jsem slyšela jak spokojeně oddychuje, tak jsem nás radši přikryla a usla mu na hrudi.

Ráno jsem se probudila jako první a pořádně si začala uvědomovat co se to stalo.

O MŮJ BOŽE CO KDYŽ TO JE OPRAVDU MŮJ BRATR A JENOM ŽERTOVAL?! Ne ne ne... Určitě ne! Nebo já nevím! Třeba nejsme tak uplně přímí... Každopádně musím se obléct a umýt ještě před snídaní!

Jak jsem řekla tak jsem i udělala. Oblékla jsem se a potichu vyšla z jeho pokoje. V mém pokoji jsem se umyla a převlíkla do něcěho čistého. Ráno jako by nic jsme se všichni sešli u snídaně.

,,Tak jak jste se tu vyspali děti moje?"
Zeptala se babička.

Tae se na mě jen podíval a provokativně se zasmál.

Hajzl!

,,Dobře, mají tu...pohodlný postele!"
Bože asi lepší věc jsem vyplodit nemohla...

Společně jsme se nasnídali a pak se šli nachytat na lyže.

Všude kde jsem v pokoji mohla hledala jsem svůj telefón. No to snad ne?! Kde je?! Jako šílená jsem všechno prohledávala, ale on nikde. Najednou mě za mnou vyděsil hluboký hlas.

,,Hledáš něco?"
Zeptal se a bylo vidět, že ví.

,,Ano můj telefon... Bože já jsem taková kráva mě určitě vypadl někde včera...!"
Chytla jsem se za hlavu a sedla si beznadějně na postel.

,,Ehm?"
Řekl a zdvihl ruku ve které ho měl.

,,Díky bohu! Já si ho včera zapoměla u tebe..."
Na konci věty jsem se musela trochu začervenat když si na včerejšek vzpomenu. Natáhla jsem se pro telefon, ale on s tou rukou uhnul do zadu.

,,Tae~~~!"
Zakňourala jsem.

,,Dej mi ten telefon, musíme už jit!"
Znovu jsem se pokusila mu ho sebrat.

,,Něco za něco."
Řekl provokativně.

,,Pfff a co chceš?"
Odfrkla jsem.

,,Psal ti Namjoon... Vymaž si jeho čislo..."
Řekl znechuceně.

Co to po mě chce?! No tak na to ať zapomene! On mi rozkazovat nebude!

,,Ne."
Řekla jsem s klidem a oblíkala si bundu.

,,Co?! To ten mobil nechceš?"
Řekl překvapeně.

,,Za těhlech podmínek ne. Namjoona mam dost ráda a nevidím důvod proč by jsem si měla mazat jeho číslo."
Zdělila jsem mu svůj důvod a otevřela dveře ať vypadne.

,,Tak jak chceš bude u mě!"
Řekl připonasraně a odešel.

Pff bez hesla mu je k ničemu...

Stejně jako včera jsme se všichni vyrazili lyžovat. Tae na mě ani jednou nepromluvil... Asi ho furt užírá ten Namjoon...

Why you?Kde žijí příběhy. Začni objevovat