♠️25♠️ (Yeni Ev)

1.2K 135 60
                                    

Instagram adresim: melez_yazar

Hikayemizin sayfası: melezsifaci

Beni takip etmeyi ve oy verip yorum yazmayı unutmayın Lütfen.

Keyifli Okumalar 🖤

Jung Woo ile son görüşmemizden sonra omuzlarımdaki yüklerin biraz azaldığını hissetmeye başlamıştım. Onunla her ne kadar iyi bir başlangıcımız olmasa da artık aramızdaki buzların erimiş olması, beraber olacağımız ortamlarda daha rahat olmamı sağlayacaktı. İnsanlardan gizlediği farklı bir yönü vardı ve sanırım bana bunu gösterdiği için buzları eritmemiz kolay olmuştu. Ona bir şans verdiğim için pişman olur muyum diye hiç düşünmedim. Çünkü, insanların olumsuz yönlerini görüp orada takılı kalmaktansa iyi taraflarını keşfedip güzel zamanlar geçirmek artık daha cazip geliyordu bana. Bu sadece Jung için geçerli değildi, hayatımda kimlerle aynı ortamda olmam gerekiyorsa bu kural hepsi için geçerliydi!

Öyle de olmak zorunda!

Yaşım ilerledikçe ben istemesem dahi insanların niyetlerini ve düşüncelerimi hissetmem beni zorlu bir sürece sürüklüyordu ve olumsuz taraflarını görerek onları yargılamak yerine iyileştirmeyi seçiyorum artık. En azından değişimi kabul edenler için. Şimdilik bunu nasıl yapacağımı bilmiyorum. Hafızam tam yerine gelmediğinden işim zor olacak, fakat hislerime güvenerek ilerleyeceğim.

Genellikle mantığımız ve aklımızla hareket ederiz. Çoğu kararları zekice vermemiz gerekir. Pratik bir zekaya sahip olmak yaşamımızdaki her anı kolaylaştırır. İş veya okul, her açıdan bize kolaylık sağlar. Doğru kararlar vermek için aklımızı kullanmamız gerektiğini bilir ve öyle davranırız. Evet yükselmek için, idealler için, para kazanmak hatta ve hatta karnımızı doyurmak için. 

Ama kimse robotlaştığının farkında bile değil. Hatta insanlar bir kalbe sahip oluklarını  bile unutmuş durumdalar. Kalplerinin sesini dinledikleri zaman yanlış kararlar vereceklerini düşünerek zihinlerinin onları yönetmesine izin veriyorlar. Çünkü dünyaya geldikleri ilk andan beri onlara öğretilen şey bu! 

Kalp zayıflık..Kalp zaaf...Kalp aptallık...

Egoları o kadar ön plana çıkmış ki kalp ve zihnin uyum içerisinde çalıştığı zaman ne kadar muhteşem sonuçlar doğuracağını bilmiyorlar. Kalplerinin sesini duymayı bırak, bir kalplerinin olduğunu unutan insanlar var! Artık bu insanları görmezden gelmeyeceğim. Değişimi kabul eden herkes için bir şeyler yapacağım.

Bu yüzden; Öncelikle kalplerine dokunmam gerekiyor!

Arabanın durması ile düşüncelerimi rafa kaldırıp önünde durduğumuz eve baktım. Evin büyüklüğü karşısında birkaç dakika şaşkınlıkla evi incelememe engel olamamıştım. Arabanın kapısının açılmasıyla istemsizce irkilip Bay Yoon'nun peşinden şaşkınlığımı kenara atarak ben de indim.

Bay Yoon ile eve doğru birkaç adım attık ve ben aniden yerimde durup derin bir nefes alarak söze başladım.

"Ben bu evde oturamam!" Kendimden emin bir şekilde dile getirdiğim düşüncelerimin ardından Bay Yoon panikle; "Efendim eğer evi beğenmediyseniz diğer hazır evleri de gösterebilirim size." dedi.

Adama doğru döndüm ve samimi olduğuna inandığım zorunlu bir tebessümle; "Ev gayet güzel, asıl sorun Bay Kim'e özellikle belirttiğim ricanın yerine getirilmemesi."

Cümlemi bitirdiğim gibi elinde olan ajandasını açarak hızlı bir şekilde göz attı, ardından benim de duyabileceğim şekilde okumaya başladı.

Melez ŞifacıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin