♠️41♠️FİNAL (Not bölümünü mutlaka okuyun)

8.6K 780 307
                                    

Ayyy dayanadım, sizin tez canlı Yazarınız olarak Final bölümünü hemen yazdım ve bekletmeden yayınlama kararı aldım.
🤗🤗🤗

Canlarımmm öncelikle karakterlerimizin sizin için notlarını iletiyorum. Lütfen tüm açıklamaları okuyun önemli notlar mevcut aşağılarda.

Urielciler,
Uriel size sevgilerini iletip bolca huzur gönderdi gönüllerinize. 😊

Young Namcılar buradaysa,
O da, Size güzel gülümsemesiyle bol şans diledi. Eyyo(Eylül 💜 Young) kısaltmasını bulan güzel okuyucuya da sevgilerini iletti.

Mikail ve Rafael'den tüyolar var,
'2.Kitapta sizi çok fazla sürprizler bekliyor.'

Ji'ciler buradaysa, bebeksi yüzüyle kocaman gülümseyip göz kırpıyor.

Bu arada Gabriel ve Meriyah'cılar burada mısınız, bu iki koca adam da kollarını birbirlerinin omuzlarına dolayıp en içten gülümsemeyle dikkatli olmanızı söylüyor.

Yaşlı Kurtumuz Kaan Amcamız da, babacan tavrıyla sağlığınıza dikkat etmenizi söylüyor.

Jung ve babası da, çok çalışırsanız asla kaybetmezsiniz diyor.

Melez Şifacınız unutur mu sizi hiç,
O da tüm hastalara şifa enerjisi, herkese ve evrene sevgi, huzur, mutluluk gönderdi.😊💜

🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

Çokkk uzun zamandır bir aradayız ve büyüüüükkk bir aile olduğumuz için ben çok mutluyum. Beni yalnız bırakmayan tüm okuyucularımın her birine çokk ama çokk teşekkür ederim. 💜

Bir süreliğine sizden ve yorumlarınızdan uzak kalacağım için de üzülmüyor değilim, fakat hatırlatmak isterim 2.Kitap Hazırlığım çoktan başladı bile.
2.kitabı da buradan yayınlayacağım o yüzden bildirimleri görmezden gelmeyin ve hikayeyi kütüphaneden sakın çıkarmayın derim.
Ama birazcık dinleneyim dimi? 😅

⭐️Önemli ⭐️
Final bölümünde size soru sormayacağım, bu sefer aklıma başka bir şey geldi. Yorumlardan sonra soruları siz sorun ve ben de karakterlerin ağzından cevap vereyim ne dersiniz?
Merak ettiğiniz aklınıza takılan her şeyi sorun. Benimle ilgili de sorular sorabiliriz. Böylece soru cevaplarla güzel bir kapanış yapmış oluruz. Ne dersiniz?

⭐️Ultra önemli ⭐️

Aaa bir de iki hikaye tek sayfada olacak sizce seri ismi mi versek ve kapağı değiştirsek mi? Tüm fikirlere açığım.


🌟Ha son olarak unutmadan, ÖZEL bir bölüm hazırlıyorum en kısa sürede onu da yazmayı bitirip 2.kitaptan önce yayınlayacağım.

İşte Şimdi Keyifli Okumalar 🖤

Acı veren gerçekleri görmemek için bazen sımsıkı kapatırız gözlerimizi. Bir çocuk misali kendimizi avutur, geçmesini bekleriz sadece.

Artık yıllarca kapalı tuttuğum gözlerimi açma vakti geldi!
Young'un kolları beni sımsıkı tutmaya devam ederken, Uriel sözünü yineledi, "Eylül'den uzaklaş!"

"ASLA!" diye bağırdı Young ve tutuşunu sıkılaştırdı. Eğer, bırakırsa beni kaybetmekten korkar gibiydi. Hangi tınıda söylediğini algılayamasam da yüksek sesle konuşmasından sert bir şekilde telaffuz ettiğini tahmin edebiliyordum.

Melez ŞifacıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin