11.Bölüm.
"Kısa gülüşler vaad edilir mutluyum sanarsın, mutlu kalıcam sanırsın...En büyük yanılgını yaşarsın! "
🌏
Tüm duygularım torbaya konmuş bir kura gibi çekiliyordu sanki.
SAKİN OLMALIYIM!
SAKİN OL.
Beynimdeki kelime beni kendime getirirken yatağıma yavaşça oturdum. Kalbim göğüs kafesimi darlarken boğazım bir çöl kadar susuzdu.
Mia Pal arkadaşlık isteğini kabul etti!
Mia
Pal
Arkadaşlık
İsteğini
Kabul
Etti!
Kabul
Etti.
Bana Türkçeyi yanlış öğretmedilerse artık takip ediyordum onu. Hızla kendime gelip anasayfaya bastım.
Resimleri...Allahım ne güzel yaratmışsın.
33fotoğrafının 26sı doğada çekilmişti. Bir köpek ile altı fotoğrafı vardı ama kendi sadece birinde gözüküyordu.
Ya başını severken ya köpek koşarken yada patisini tutarak çekilmiş pozlarda sadece eli ve köpek vardı.
Bir kaç gökyüzü fotoğrafı bir kız arkadaşı ile fotoğrafları vardı.
Kimi fotoğrafında masumca gülümsüyor ve kameraya bakıyordu.
Bir fotoğrafında ayna karşısında verdiği poz içimdeki kıvılcımların sebebiydi.
Bacakları gözüküyor göğüs dekoltesi ben burdayım dercesine amuda kalkıyordu kırmızı dar ve mini elbise hem içimdeki alevi körüklüyor hemde onu daha çabuk görmek istememi sağlıyordu.
Kusursuz denilecek kadar güzel değildi ama benim için o kusursuzdu.
Mavi gözleri, sarı saçları, naif burnu güzel kıvrımlı öpülesi dudakları yüzündeki çilleri boyu kilosu tatlılığı fiziği bakışları hepsi harikaydı sanki.
Ona sarılmak dizlerime yatırmak istiyordum. Takip ettiği kişilere girdim bir kaç gün sonra arkadaşına takip atacaktım.
Takip ettiği kişilerde bir iki erkek dikkatimi çekmiş onları beynime not etmiştim.
Telefonu şarja bırakırken vazgeçip geri aldım. Fotoğrafını açıp yüzüne bakmaya başladım daha sonra ise öptüm. Sanki onu gerçekten öpmüşüm gibi içim çalkalanırken yastığımı kendime basırdım.
Seni bulduğumda ben tam bir anka olacağım.
Gözlerim anın büyüsü ile kapanırken en huzurlu uykuma daldım.
Sabah gözlerimi açtığımda hızla yataktan kalkıp telefonumu elime aldım. Ona ne yazacağım konusunda en ufak bir fikrim bile yoktu. Nerede yaşadığı ile ilgili bir fikrimde. Acaba dili neydi? Ona basit bir şekilde 'seni seviyorum' diyemezdim. O kadar çabam bir çırpıda çöpe giderdi. Bunun olması isteyeceğim bir şey değildi.
Ona değişik bir şey yapmalıydım kızlar basit şeyleri sevmezdi. Tesadüfleri severdi. Düşün Araf ona şuan yakınsın ama bir hatanala çok da uzak olabilirsin.
Planın ne?
Odamda bir sağa bir sola dönüp durdum. Aklıma en ufak bir fikir dahi gelmedi. İnstagram'a girip resimlerine bir kez daha baktım. Açıklamalarda yazdığı sözler almancaydı. Evet bunu anlamıştım. O an aklımda bir ampul yandı.
Almanca öğrenmeliyim.
Lisenin başından beri sevmediğim bu ders şimdi benim tek umudumdu.
Merdivenlerden hızla koşarak indim bir yandanda içimdeki çocuksu heyecanı bastırmaya çalışıyordum.
Hayatımda ilk defa bu kadar çok gülüyordum. Merdivenleri nihayet indiğimde gördüğüm şey karşısında dona kaldım.
Dünya sanki bir kilimdi ben ise bir sandalyeydim o kilim çekilmiş sandelye yere düşmüştü.
Kalbim paramparça haldeydi. Bana gülmek yasaktı sanırım.
Edit:425 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAYIŞ 🌍
Teen Fiction⚛️Macera/Gizem-gerilim türünde bir kitaptır. Bölümler uzun değil aksine kısadır. ⚛️24.05.2018 #1.♚Araştırma ⚛️20.05.2018 #1.♚ Wattsy2018 ⚛️14.04.2018 #5.♚Macera ⚛️27.03. 2018 #7.♚macera ⚛️26.03.2018 #8.♚macera ⚛️11.03.2018 #13.♚macera ⚛️10.03...