Merak edenler için bundan sonra her bölümde bölüm sayısını yazacağım. Ve birde macerada 13. olmuşuz nasıl sevindim anlatamam. Başarı basamaklarını tırmanırken arkamda olan sizlere sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum. Daha dün 15dik!neyse fazla oyalamayacağım sizden ricam lütfen oy vermeden ve yorum yapmadan geçmeyin=)
19.Bölüm.
"Sabır denen şey kolay değildir, sabır etmeyi öğreneceksin ama her şeye de sabır etmeyeceksin! "
🌏
Venüse gönderiyi gösterdim. Kaşları hayretle havalandı. "Okulun arka sokağındaki müzik tarzı bir bar güzel yerdir kardeşim ama içtikten sonra okula gelirmi bilmiyorum"
"Haklısın gelmeme ihtimalide var"
"Üzülme be Arafım bak sana ne göstereceğim" elindeki broşürü bana gösterdi.
"Bu ne?"
"Konser varmış kardeşim Türk sanatçılarda geliyormuş neden gitmiyoruz? Eğleniriz!"
Hafifçe gülümsedim "Olur o zaman"
Venüs odasına geçip yatarken bende balkona çıktım. Gözlerimi gökyüzüne dikip yıldızları Seyrettim.
"Az kaldı Arayışım az kaldı"
***
Gözlerimi açtığımda Venüsün tüm evi dolduran müzik sesi bir daha uykuya dalmama bile izin vermeden beni yataktan atmıştı.
"Venüs bu müzik ile ne bok yiyiorsun sabahın köründe abicim?! "
"Sanada günaydın adamım! Hadi kalk bakalım babamla konuştum."
"Ee nolmuş?"
"Bizim için Mia'nın okuluna kayıt yaptırıp yaptıramayacağını öğrendim" kalbimin ritmi hızla atmaya başlamıştı. "Devam et"
"Okuduğu okuluda araştırdım tabi"
"Lan söylesene!"
"Tamam lan tamam dur"
"Yüklü bir miktar para yatıracağını ve bizi o okula yazdıracağını söyledi."
"Eee?"
"Adamım sisteme göre ben büyüğüm üniversite okuyacak yaştayım biliyorsun ben giremem. Ama senin okulun yarıda kaldı. Yaşın büyük biliyorum ama okulun güzel sanatlar olarak değişecek yani"
"Ne yani okulamı başlayacağım?"
"Evet!"
"Farkındamısın acaba Venüs ben 18 yaşımdayım ama onuncu sınıf olarak derse mi gireceğim?"
"Hadi ama adamım burda sistem farklı istediğin zaman girer istediğin zaman çıkarsın. Hemde güzel sanatlar resim çizersin işte alanına göre okursun fenamı!"
Bir kaç saniye durup düşündüm "Yani Arayışımı da bulabilirim?"
"Aynı okulda olacaksınız" durdu ve sırıttı"Ama o senin ablan gibi senden iki kademe büyük tabii"
"Lan! " diyerek sinirle elime aldığım kumandayı Venüse fırlattım. O ise katıla katıla güldü. "Eşek herif! "
"Tamam lan tamam arkadaşını da bana ayarla bari güzel kız" diyerek göz kırptı.
"Ben bi bulsaydım Arayışımı feda olsun sana arkadaşı"
"Vay be adamım! Yerim seni!"
"Venüüüs" diyerek dik dik baktım.
"Tamam lan tamam ne kızıyon! Yemem seni"
Derin bir nefes alıp üzerimi değişmek için odama ilerledim.
"Okulun önüne gitmeliydik"
Venüs ile çıkıp arabaya binmiştik. Okulun önünde on üç dakika gibi bir sürede geldik. Pek kalabalık değildi bahçe inip bahçede gezinip bakmak istedim fakat susup beklemeyi tercih ettim.
Beş dakika geçti kimse yoktu gelenler Arayışım değildi.
Arabadan indim. Bir saat geçti yine kimse yok.
Hani nerede sarışınım!
Okul zili çaldı. Yine yok. Allah kahretsin yine yok!
Öğrenciler dağıldı yine yok içeri girenler var yine yok.
İki saat geçti üç dört beş saatler geçti öğrenciler çıktı. Yok yok yok! Arayışım yok! Çaresizlik ile son ders zili de çaldı ve okuldaki son öğrenciler de dağıldı.
Arayışım gelmemişti.
Venüs arabayı çalıştırdığında arabadan çıkan sesler ile asfaltan çıkan sesleri duyduk ve okulu gerimizde bırakıp eve gittim.
Eve girene kadar konuşmadım. Bakışlarım buğuluydu. İçimdeki küçük ağlıyordu.
"Araf! Bugün değilse yarın kardeşim! Bugün değilse yarın" umutla baktı gözlerime. Haklıydı. Haklıydı ondan kaç kilometre uzaktan bu kadar şey yapıp geldiysek aynı şehirde okulunu bilirken mutlaka bir çözümünü bulurduk.
Ve ben Araf Sare ismimin özelliklerini taşıyan hâlâ dik, Kafana koyduğunu yapan adam! Seni bulacağım Arayışım gökyüzü şahidim olsun, seni bulacağım! Aşık olduğum her bir hücrene kavuşacağım.
Sonra dudaklarımdan fısıltı halinde döküldü kelimeler ve durumu özetlediler;
"Sen benim en iyi bulamayaşım bir sonuca varamayışımsın "
Edit:514 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAYIŞ 🌍
Teen Fiction⚛️Macera/Gizem-gerilim türünde bir kitaptır. Bölümler uzun değil aksine kısadır. ⚛️24.05.2018 #1.♚Araştırma ⚛️20.05.2018 #1.♚ Wattsy2018 ⚛️14.04.2018 #5.♚Macera ⚛️27.03. 2018 #7.♚macera ⚛️26.03.2018 #8.♚macera ⚛️11.03.2018 #13.♚macera ⚛️10.03...