-2.7-

276 104 79
                                    

27.Bölüm

"Sonra anladı fani, bazı şeylere yeni başlıyordu daha. Asıl macera şimdiydi bu zamana kadar ki olacakların yanında hiçbirşeydi"

🌍

Duyduğum ses bana seslenirken ben kaskatı kesilmenin verdiği sıkıntı ile karşı karşıyaydım. Öyle bir andı ki bu. Dışardan bakıldığında genç kız adama sesleniyor derdiniz lakin içini bilmezdiniz.

Bende şuan öyleydim. Kendime bilmem kaçıncı kez 'sakin ol bişey belli etme' dedim. Ona doğru Arkamı döndüm. Rüzgarda savrulan siyah saçları ahenkle dans ediyordu. Çillerini kapatmaması ilginçti. Yüzünde rimel dışında makyaj yoktu. Gözlerinin yeşili maviye çalmıştı. Duruşu dik ve kendine hastı.

Arayışım bana seslenmişti...

Bana seslenişine karşın sadece konuş dercesine tek kaşımı kaldırdım.

Sanki heyecanlı gibiydi yada vana öyle geldi. Önce yutkundu sonra ise yeni hatırlamış gibi elindeki parayı uzattı. Anlamayarak yüzüne baktım.

"Kitap. Kitap aldın parasını unuttun. Görevli seslenince duymadın bende sana getirdim." dedi.

Kafamı salladım.

Uzanıp elime aldım parayı parmaklarımız temas etmiş birbirine değmişti. Kalbim ağzımda atıyordu resmen ama yüz ifademden bir şey anlaşılması güçtü. Tam gözlerimin içine bakıyordu. Parayı alınca cebime koyup geri çekildim. Botlarım su birikintisi ile buluşup ses çıkarırken dikkatimiz dağılmıştı. Geri dönüp gidecekken yeniden seslendi.

"Seni daha önce görmüştüm sanırım?" omuzlarımı silktim. İçim beni tanıdı diye kutlamalara girişmişken ben ona omuz silktim.

"Öylemi ben tanıyamadım." evet daha önce tanıştık hemde konserde.

Omuz silkti. "Neyse önemi yok" elini uzattı "Ben Mia seninle konserde karşılaştık Ellayı tanıdınmı? Senin arkadaşın ile takılmışlardı? " önce eline baktım sonrada hatırlamış gibi kafamı salladım. Elim titremesin diye uğraşarak uzattım. Onun eli sıcaktı benimki buz.

"Memnun oldum"

"Bende memnun oldum ama adını söylemedin?"

Aklıma onu ilk aradığım ama bulamadığım günler geldi. Adını bile bulmam kaç ayıma mal olmuştu. Oysa şimdi benim dudaklarımdan çıkan iki kelimeye bakıyordu.

Beni konserde gördüğünden beri sadece iki hafta geçmişti. Bu kadar basitmiydi insanlar için herşey?  Benim için hiçte kolay olmamıştı lakin. Hayat hep banamı zordu?

"İsmimi neden öğrenmek istiyorsun?" diye sordum bu sefer. Şaşırdı kaşları havaya kalktı. Sarsılmaz dik duruşundan taviz verdi. İçimden gülümseme isteğimi bastırdım.

"Yani iki dir karşılaşıyoruz diye. .. " sustu. Gözlerini kaçırdı. Elimi çektim.

Ellerim geri üşüdü oysa elleri sıcak ve kadifemsiydi.

"Anladım demek isterdim Mia ama anlamadım." Saatime baktım. "Üzgünüm geç kalıyorum"

"Hey dur! Bari adını söyle"

"Birgün karşılaşırsak söylerim" dedim arkama dönmeden.

Daha sonra ise hızla uzaklaştım oradan. Aklıma Venüsün ismimi loren'a söylediği gelmişti. Neden Arayışıma söylememişti öyleyse?

Kafam karışmış halde eve giderken Venüs ile karşılaştık.

"Vays adamım nasıl geçti kitaplarla olan buluşman?" alaylı sorusuna göz devirip cevap verdim.

" Kitapçıda arayışımı görmeyi beklemiyordum."

Venüs sırıttı. "Kankanın sana olan sürprizini nasıl buldun?" Olduğum yerde durdum. "Araf sen nasıl bir şeysin ama nasıl?"

"Ella..." dedi ve iç geçirdi. "Yengen halletti"

"Lan oğlum malmısın sen!"

"Tamam tamam bizim oradaki kitapçıda alacağım bir film olduğunu ve parasını ödediğimi lakin buluştuğumuz için alamadığımı söyledim. Oda Miayı aradı ve yarın bana getirebileceğini söyledi. "

"Plana bak!" böbürlendi ve sırıttı. Sırtıma hadi dercesine vurup merdivenleri çıkmaya başladı. Arkasından bir süre bakıp bende çıktım merdivenleri. "Peki parasını ödemişmiydin?"

"Hayır"

"Malmısın Venüs!"

"Evet" dedi gülerek.

Kendini koltuğa atarken bana baktı. "Yorulmuşum be"

"Ee hadi anlat naptınız?"

Önce biraz sustum aklımdan kısa konuşmamız geçerken yutkundum. "Adımı sordu"

"Ee"

"Söylemedim"

"Paramı unutmuştum onu getirdi sonrada adımı sordu söylemedim."

"Oha Araf! Neden söylemedin adamım!"

"Ben onun adını öğrenmek için aylarımı verdim Venüs oda biraz beni merak edip arasın. Ayrıca Ella biliyordu adımı neden söylememiş."

"Balık hafızalı biraz"

"Böylesi daha iyi olmuş boşver"

Venüs sırıttı "Senin mükemmel arkadaşın varya iki gün sonraya bir buluşma ayarladı. Hepimizin tanışması için kafede"

"Ne! Oha Venüs ne çabuk!"

"Bateri çalacaksın Araf çalış o yüzden"

"Lan bir hafta oldu batariye başlayalı daha ne öğrendim de çalıcam?"

"Tamam bateri çalma ama hazırlanmaya başla bu sefer konuşucaksın kızla."

"Evet konuşacağım, bu sefer farklı olacak "

Edit:600Kelime

ARAYIŞ 🌍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin