Selaaaammmm nasılsınıız?!
Ben çok iyiyim (= arkadaşlar kitabımızı kütüphaneye ekleyenler, oy verip yorum atanlar o kadar çoğaldı ki. İyiki varsınız Arayış ailem iyiki Arafın yanındasınız.
🌿 Bu arada size bir soru soracağım. Sizce Arayış kitap olma niteliği taşıyor mu? Taşıyorsa neden?
45.Bölüm
Multi:Mia
Daha önce hiç sahip olmadığın bir şeye sahip olmak istiyorsan, daha önce hiç yapmadığın bir şey yapmalısın.
N. Pesechkian
🌍
Tulsa gülümseyerek gölgeye sarıldı. "Calvin hoşgeldin"
Bizim ise gözlerimiz birbirinden ayrılmıyordu.
"Bu Venüs bu da Araf,Calvin. Beni görmeye gelmişler ve buda Calvin arkadaşlar. Çalıştığım sette yönetmen. "
Neler oluyordu gerçekten neler oluyordu? Elini uzattı. Eline baktım ve elini tuttum. Yüzünde bir sırıtış belirdi. "Memnun oldum Araf" ben ise cevap vermedim. Oda bozuntuya vermedi ve elini Venüse uzattı. Ki umrunda bile değildi.
"Aa Tulsa ben bunları vermek için gelmiştim. Unutmuşsun."
"Sağol Calvin. Otursana"
"Yok benim işlerim var başka zamana" Tulsa gülümseyerek onu gönderirken kapı kapanmadan tekrar gözlerimiz kesişti. Bu olacak iş değildi.
🌍
Kafam fazlası ile karışıktı. Gölge karşımdaydı onu görmüştüm ve adını öğrenmiştim. 'Ahh Araf dostum şuan daha büyük sorunumuz var'içimdeki Venüs beni düşüncelerimden çıkarırken merdivenleri indim.
Hazırlanıp evden çıkışım ve arabaya binişim çokta zamanımı almamıştı. Verdiği adresi navigasyona girdiğimde mesafenin yarım saat olduğunu öğrendim.
Düşüncelerime engel olamıyordum. Ya bana sapıkmısın derse? Ya tüm büyü biterse? Ya bu kadar yaptığım şeyler boşa giderse? Aslında bunlardan korkmuyordum. Sadece ona bu kadar yakınken onu sevdiğimi söylediğimde bana hiç gelmemişken giderse?
İşte tek korkum buydu.
Taksinin çıkardığı ses ile kendime gelirken sağa döndüm.
Lütfen bu gün sorunsuz geçsin.
Tarife uyarak geldiğim de gri bir apartmanın önünde kollarını birbirine sarmış beni bekleyen arayışımı gördüm. Kornaya basmamla gözleri arabaya çevrildi ve yavaş adımlarla sürücü koltuğuna yöneldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAYIŞ 🌍
Teen Fiction⚛️Macera/Gizem-gerilim türünde bir kitaptır. Bölümler uzun değil aksine kısadır. ⚛️24.05.2018 #1.♚Araştırma ⚛️20.05.2018 #1.♚ Wattsy2018 ⚛️14.04.2018 #5.♚Macera ⚛️27.03. 2018 #7.♚macera ⚛️26.03.2018 #8.♚macera ⚛️11.03.2018 #13.♚macera ⚛️10.03...