Merhaba arkadaşlar sanırım 41.bölümdü Araf ve Mia arasında bir mesajlaşma oldu ve herkes Arafa fazlası ile yüklendi. Bir önceki bölüm ufak bir fragman geçtim bu bölüm ise devam ettim ordan. Eğer Araf gitseydi evet yakınlaşma imkanları olurdu belki. Ama unutmayın kaçan kovalanır ve Arafı az çok tanıdınız ona bürünün aşık ama taviz verdi mi hiç planından? En iyisi için uğraşan o değilmi?
Peki ya şimdi ne olacak dersiniz? işler sarpa sarmaya mı başlıyor?
43.Bölüm
"Tilkinin dönüp dolaşıp geleceği yer kürkçü dükkanıdır lakin geri(sana) gelene kadar kaç kapıyı gezmiş, kimlerle muhattap olmuş, unutma! "
🌍
Kapının hızla çarpılması ile bakışlarım kapı ile Venüs arasında gidip geldi. Arayışım ile bakıştık o Venüsün eline bakarken ben kalkıp kapıya ilerledim.
Kapıyı açtığımda dağılmış bir halde Ella'yı görmeyi beklemiyordum. Gözlerinin içi kıpkırmızı, yüzündeki makyajı ve saçları darmadağındı.
"Ella?"
"Araf Venüs burada mı?" sesi o kadar kötüydü ki. Titremişti konuşurken.
Kafamı belli belirsiz salladım. İçeri girecekti ki Venüsün sesi ile yerine çivilendi.
"Venüs..."
"Sus! Ne yüzle geldin buraya ha! Söyle!" Venüs adeta kükrerken kolunu tuttum sakin ol dercesine. Neler olmuştu?
Ellanın dudaklarından bir hıçkırık koptu. Arayışım Ellanın yanına geldi. Ve Ella kolları arasına yığıldı.
"Çok özür dilerim." ses tonu yorgun ve acizdi.
"Bu neyi değiştirir lan! Söyle neyi değiştirir! Bu muydu senin sevgin?ben gelmesem napacaktınız ha? Napacaktınız!" neler olduğu konusu hakkında az çok olayı kavrarken ikinci bir şoktu bu benim için.
Bugün için fazla diye düşündüm. Bugün için fazlaydı.
Kapıdaki gürültüden rahatsız olan apartman sakinlerinin sesleri gelirken Venüsü kolundan sürükleyerek içeri soktum. Ellada arayışımın kollarından çıkıp Venüsün tam karşısına geçti.
Kapının kapanma sesi geldiğinde arayışımın yanımdaki varlığı sağ tarafımı karıncalandırdı.
"Venüs yeter ama! Bak birden oldu tamam mı?"
"Ne güzel ya!" Venüs sinirle ellerini saçlarından geçirdi ve küçük pufa tekme attı. Puf televizyona çarptığında Ella da Arayışım da irkilmişti. Ella'nın ağlayışları daha da çoğalırken gözlerini kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAYIŞ 🌍
Teen Fiction⚛️Macera/Gizem-gerilim türünde bir kitaptır. Bölümler uzun değil aksine kısadır. ⚛️24.05.2018 #1.♚Araştırma ⚛️20.05.2018 #1.♚ Wattsy2018 ⚛️14.04.2018 #5.♚Macera ⚛️27.03. 2018 #7.♚macera ⚛️26.03.2018 #8.♚macera ⚛️11.03.2018 #13.♚macera ⚛️10.03...