-2.1-

324 154 82
                                    

21.Bölüm

"Kalbinin götürdüğü yerde ol! "

🌏

Bangır bangır eşlik eden rock müzik ile dans eden Venüs kendinden geçmiş gibi saçlarını sallıyor ve bağırıyordu.

"Heeeeyt beeee konseremi gidiyomuşuuuuuzzz!" koltuğun üzerine çıkıp kıvırtmaya devam etti.

"Venüs yeter artık kes şunu göz zevkimi bozuyorsun." diyerek kolunu tuttum. Bileğini elimden kurtarıp karşı koltuğa atlamak için zıpladı ama yere çakıldı.

Düşüşü aklıma gelince katıla katıla gülmeye başladım. "Hayvan herif uçtum lan ne gülüyon?! " gülmeme engel olmaya çalıştım ama imkansızdı.

"Yaptığın hareketlerinin cezası işte "

"Kes lan! Konsere gidiyorum biraz havaya girmek hakkım değilmi?"

"Duyanda hiç gitmedin sanar konsere Venüs" sonra sustum sen nerden biliceksin ki bakışları atıp yüzümü izledi konuşmaya devam ettim. "Ayrıca havaya güzel girdin ama yer çekimini unuttun." dediğimde gülme krizine girdim.

"Ulan! Sı*tım ağzına!" diyerek ayağa kalktı.

Venüsle uğraşmak ve onu sinir etmek çok zevkliydi. Renkli bir kişiliği vardı benim gibi siyah ve karamsar değildi. Aksine hayat dolu ve neşeliydi. Onun yanında gülmemek elde değildi.

Hazırlandıktan sonra Venüs ile gezmek için dışarı çıktık. Almanya ya ilk gelişi değildi Venüsün, bir müddet burada yaşamıştı ve alışıktı. Beraber yürüdük biraz buranın havası değişikti. Türkiye gibi değildi renkli değildi mesela. Evimin orada yürürken insanlar gülerler ve neşelilerdi burada ise sokaklarda kasvet hakimdi sanki Ya da bilmiyorum belkide bana öyle geliyordu. Ama garip olan ise yadırgamıyordum fazlası ile alışıktım sanki bu havaya.

Bir süre Almanyayı gezdirdi Venüs. Sonra alışveriş yapmaya gittik.

Venüs gözüne kestirdiği rayban gözlüklerden birini raftan çıkardı.

"Hey adamım nasıl olmuşum?" diyerek yüzünü bana çevirdi saçları sallanmıştı o ara.

"Saç sakalı birbirine karışmış birine dönmüşsün" gözlükleri çıkarıp göz devirdi. "Sen sanki çok yakışıklısın!"

Sonra durdu beni baştan aşağı süzdü. "Yani tamam siyah sana yakışıyor deri gibi duran bir pantalonun var botların da güzel deri montunda motorcu hava katıyor boynuna taktığın değişik kolyede ayrı kumral saçların ve yeşile çalan kahve gözlere sahipsin kaslısın en azından yumruk attığımda elim acıyor artık karnına çalışmıyorum. Ve tamam kabul kirpiklerinde uzun tamam Araf yakışıklısın A*na ko*um. "

" Beni bu kadar iyi kestiğini bilmiyordum açıkçası "

" Daha aklımdan geçenleri bilmiyorsun bebek"

"Bana bir daha bebek deme Venüs"

"O niyeymiş?"

"Gıcığım o kelimeye adamım"

"Tamam bebek, demem bidaha"

"Venüs" dedim uyarır tonda. Hayvan gibi güldü diyeceğim ama hayvana yazık çığır açtı yani o derece içten kahkaha attı.

"Kes!"

"Tamam kardeşim hadi eve gidelim"

Venüs ile beraber siyah jeep'in yanına geldik. Venüs anahtarı bana fırlattı. "Sen sür moruk ben yorgunum"

ARAYIŞ 🌍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin