-2.2-

322 139 69
                                    

22.Bölüm

Multimedia:Venüs

Bölüm şarkısı:Dinlenmesi önemle rica olunur Kaan Boşnak" Benimle Kayboldun. "

"Bazen olması gereken değil yapılması doğru olan yapılır. "

🌍

O kadar kalabalıktı ki birbirini ezen insanlar sürüceydi. Hayatımda bu kadar kalabalık yerde hiç bulunmamanın verdiği bir huzursuzluk vardı üzerimde.

Birbirlerini ezen iten insanlar... Bağıranları saymıyorum bile.

Tanrım neden gelmiştim buraya! Bir daha Venüsün aklına uyan aklımı si*eyim ben.

Şimdide Venüs yoktu. Etrafıma bakındım ama Venüsü göremedim. Neredeydi bu çocuk?

Mikrofona vurulması ile insanların ilgisi oraya yöneldi. Eline mikrofonu alan kot pantolonlu siyah tişörtlü otuzlu yaşlarda ki adam konuşmaya başladı.

Ne! Konser iptal mi edilmişti! Duyduklarım ile sinir beynime sıçradı.

Aklımı varya ben aklımı... bu kadar eziyet çekip yarım saat kapıda içeri girmeyi beklemiştim lan ben! Üstüne üstlük şuan Venüste yoktu.

Hangi cehennemdesin!

Cebimden telefonu çıkarıp isyan çıkaran kalabalığın sesini duymamazlığa verip Venüsü aradım.

Açmadı telefonu.

Duymasını beklemiyordum da zaten bu gürültüde. Venüsü burada bırakıp gitmeyi düşündüm.

Ayaklarıma yürü emrini verip insanlara çarpmamaya çalışıp ilerlemeye başladım. Telefonumu çıkarıp yeniden aramaya başladım Venüsü.

Neredeydi?

Bir süre sonra Venüsü sarışın bir kız ile gördüm. Fakat kızın arkası dönüktü. Yine ne çapkınlık yapıyordu acaba?

Adımlarımı onlara yönlerdirdim ama sonra bişey farkettim. Venüs ve kız birbirlerine dolaşmıştı. Kızın bilekliği ve Venüsün boynundaki zincir. Kurtulmak istiyorlar ama ikisinin de tersine geliyordu.

Yanlarına geldiğimde kızın güzelliğini yok saymam saçma olurdu. Ama sonra bu sima çok tanıdık geldi.

"Araf aç kardeşim şunu takıldık biz"

İkisine bakıp kızın bileğinden bilekliği çıkardım zaten sonrada kurtulmuşlardı. Bilekliği Venüs alıp kıza uzattı. Elini ensesine koyup kaşıdı. Kızdan hoşlanmıştı çakal.

"Şey özür dilerim kalabalıktan göremedim"

Kızda gülümseyip önemli değil anlamında kafasını salladı. Venüs kıza elini uzattı.

"Ben Venüs" kız Venüsten hoşlanmış gibiydi yada etkilenmiş Venüse elini uzattı tam adını söyleyecekken arkadan gelen ses buna izin vermedi.

"Ella nerdesin sen!" beynim yapışkanlı kağıda yazdığım notu gözüme sokarcasına Ella ismini geçirdi gözlerimin önünden.

Kıza bidaha baktım. "Aman Tanrım!"

Arkama bakamdım. Bu arayışımın bu bu.... Allahım arkama dönemem. Kalbim öyle hızlı atıyordu ki yaşadığımı iliklerime kadar hissettim ama dönüpte bakmadım. Venüs bendeki değişikliği fark etmişti ama ney olduğunu çözmemişti.

Yanımıza yürüyen kişinin önce parfüm kokusu geldi. Yüzüne bakmadım. Ama saçlarının ucunu gördüm. Siyah saç telleri...

Moralim alt üst olmuştu. Arayışım, sarışınım değildi.

İki kızın konuşmalarını duydum daha sonra Venüse baş işareti ile gidelim dedim. Kafa salladı. Kafamı kaldırdığımda gördüğüm kişi ile neredeyse düşekmiş gibi olduğumu hissettim ama buna rağmen belli etmedim yüzümü bozmadım.

Arayışım saçlarını siyaha boyatmış gözleri mavi değil yeşildi. Koyu bordo ruju ve koyu göz makyajı üzerinde ki  derin göğüs dekolteli tişörtün cesur duruşu, siyah dizleri yırtık pantalonu onu nefes kesici yapmıştı. Yanaklarında ki çillerine dokunmak istedim bir anda.

Ama tek yaptığım tepkisizlikti. Venüs olaydan habersiz konuştu kızlarla ben ise dinledim sadece ve yere baktım.

Kalbim lütfen bana bu gün ihanet edip durayım deme, lütfen.

Venüs ve Ella, olayı gülerek konuştular ve arayışıma da anlattılar.

Kafamı kaldırdım. Arayışım gözlerini kaçırdı ve insanların arasına baktı. Sanırım sevgilisini arıyordu.

Kalbim acıdı o an ama üstelemedim. Soğuk bakışlarımı yerleştirdim yüzüme. Venüse gidelim dediğimde Ella araya girdi.

"Arkadaşınla da tanışsaydık" Diyerek gülümsedi. Soğukça yüzüne baktım.

"Beni tanımak istemezsiniz" diyerek yanlarından geçtim Arayışım yüzüme şaşkınlık ile bakarken ben onu onca zaman uğraşıp arayıp bulduktan sonra yanından çekip gidişimi düşündüm.

Ve ben o çok sevdiğim sarışın mavi gözlü kızı siyah saçlı yeşil gözlü bir kız ile değişmiştim. O an şunu anladım ben güzelliği için gelmemiştim buraya kadar. Eğer öyle olsaydı mavi gözlerini arar sarı saçlarını görmek isterdim.

Ben buraya kalbime dokunan kız için gelmiştim ve şimdi onca çaba harcadığım kızın yanından umursamazlıkla geçip gidiyordum. Tek kelime etmeden.

⚛️

"Araf sana inanamıyorum adamım ya! Bir içim su kıza laf soktun! "

"Kız sadece tanışmak istemişti seninle" Venüs hiçbirşey bilmeden başımda tantana ediyordu arabayı sola kırdı.

"Sana diyorum adamım iyi bok yedin diyorum"

"Venüs o kız benim Arayışımdı"

Venüsün arabayı aniden durdurması ve cama savrulmamız bir oldu.

"SEN NE DİYOSUN LAN!" diyerek kükredi. Şaşkınlığı gözler önündeydi.

"Saçlarını siyaha boyatmış" dedim ve susup nefes aldım. "Ve mavi gözlü değilmiş "

Venüs beyninden vurulmuş gibi kafasını iki yana salladı.

"Lan sen kızın yüzüne bile bakmadın lan! Geçip gittin lan"

"Bakamazdım" dedim onun bağırışlarına aksin sakin ses tonum ile.

"Bunca yolu! Kızın yüzüne bile bakmamak için mi geldik!"

"Venüs... Aselin yaptığını mı yapsaydım?"  durdu, düşündü.

"Planın ne adamım?"

Edit:772kelime


Bol vote yoksa yeni bölüm yok arkidişler o kadar bomba patlattım bir saniyelik yıldıza basmak çokta zor değildir umarım.

Vee hep oy  ve yorup yapan arkidişler iyiki varsınız=)

Oy vermeyip okuyanlar sizde iyikilerdensiniz. =)

Yorumlarınızı bekliyorum. Bu arada Venüsü değiştirdim ilk bölümde bahsettiğim
gibi değil. Beğendiniz mi?

Bir sonraki bölüm arayışımızı koyacağım multiye=)

Araf içinde aklımda bir isim var ama emin değilim. Sizlerle paylaşacağım sonra sizinde aklınızda bir isim varsa beğendiniz kişiler felan buraya bana belirtirseniz sevinirim.

Sağlıcakla kalın.

ARAYIŞ 🌍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin