36.Bölüm.
"Uğruna ne çok şey yaptım, yapıyorum. Bilmiyorsun"
🌍
Sokaklar sakin, bakışlarım sabitti. İkimizde ses etmiyor sadece yürüyorduk. Olması gereken bu gibiydi.
Eve geldiğimizde zile basmasına müsade verdim. Kapının açılmasını beklediğim bir kaç saniye ölüm gibiydi.
Arayışım benden kaçıyor gibiydi. Yada kendini geri çekiyor. Anlayamıyordum nerede hata yapmıştım? Ya da hata yapmışmıydım?
Venüs ve Ella pizzaların neredeyse yarısını gömmüşken bizim paketlerimize dokunmamışlardı Allahtan.
Konuşmadan oturduk masaya elimdeki poşetide masaya bıraktım. Ella poşeti eline aldı. "Romantik komedi mi? Gerçekten mi? Korku filmi neden almadınız?"
Umursamazca pizza paketini açtım. "Siz seçseydiniz o zaman."
"Korku filmini ne zaman izlemeye başladın arkadaşım?"
"Bugünden beri" diyerek dişlerini göstererek sırıttı Ella. Arayışım göz devirdi.
Venüs sanki bir çocuğun gönlünü alırmış gibi sevgilisinin yanağını öptü. "Yemekten sonra biz almaya gideriz aşkım"
Sizin aşkımınıza...
"Biz fazla kalmasak iyi olur aslında yarın dans eğitmenim ile randevum var. Beni görevlendirdi ve dans partnerimi seçmeme yardım edecek. "
Venüs pizzasından koca bir ıssırık aldı. "Ne zaman sahnede göreceğiz seni?" arayışım gülümsedi. "Üç gün sonra" su içip sözlerine devam etti. "Kaç haftadır buna çalışıyoruz, fakat çalıştığım partner bana uymadığı için değişti. Kalografi biraz zor ama bu gelecek olan kişiler biliyor. O yüzden beraber çalışmamız için iki günümüz var."
Pizzamı bırakıp suyumu yudumladım. Onu başka bir erkek ile dans ediyor halde görmek sinirlerimi bozuyor, kalbimi darlıyordu.
Gözlerimi arayışıma diktim." Epeydir dans etmiyorum partnerin olarak beni seçmelisin belkide? " Venüsün içtiği su boğazına kaçarken Ella muzhip bir bakış fırlattı. Arayışımın gözlerinden şaşkınlık geçerken elindeki çatalı bıraktı.
"Böyle zor bir dansı iki güne öğrenemezsin."
Söz konusu sensen öğrenirim.
"Yani partnerin olmamı kabul ettin?"
Arayışım yutkundu. Ama istifini bozmadı. "Eğer kaleografiyi öğrenirsen neden olmasın, ki öğrenemeyeceksin, o yüzden fazla ümitlenme derim."
Sırıttım.
Ben bir fotoğraftan seni buldum, şarkı söyledim, dans eğitimi almaya başladım ve bir haftada bateri öğrendim bütün bunlar yetmiyormuş gibi almanca öğrendim sence bir kaç kaleografiyi mi öğrenemem?
Diyemedim tabide ama içimde ki birikintiye onlarda bir ukte olarak eklendi. İç geçirdim.
"Kabul ediyorum." meydan okuyan bir bakış attım ve kafamı arayışımın yüzüne yakınlaştırdım.
"Eğer öğrenirsem senden istediğim şeyi yapacaksın."
"Vay adamım olay çok kızıştı şuan"
Arayışım gözlerini gözlerimden çekmedi. "Ne istersen"
Arkama yaslanıp gülümsedim.
Kazanacaktım.
⚛️⚛️
Yemekleri yedikten sonra fazla durmadılar Ella ne kadar istesede arayışım gitmekte diretti. Gitmeden önce numaramı aldı ve kaydetti. Eve gidince kalografinin linkini atacağını söyledi.
Şimdi bir elimde kahvem, Diğer elimde telefonumda ki kişiler yazısı ve karşısında kocaman "Arayışım"
Yüzümdeki sırıtış hiç olmadığı kadar gerçekçi ve içtendi.
Venüs kumandayı kafama fırlattı. "Lan şşt kaç saattir sesleniyom lan! Ne deli gibi iki saattir telefona bakıp bakıp sırıtıyon."
"Mutluyum" dedim. İlk defa korkmadım bu kelimeden. Venüs gülümsedi.
"Artık sevgili olsanıza bıktım sizden"
"Asıl siz ayrılsanıza bıktım sizden"
"Ben seviyorum ya Araf. Kendi halinde çocuksu tavırları eğlenceli kişiliği saçmalıkları, yani tamamen ben gibi. Hoşuma gidiyor. Yani şansına küs adamım bu karizma aşık oldu."
Kahkaha attım.
"Desene bu kokan şeyin sırrı çözüldü" kaşları çatıldı ve kendini kokladı.
"Noldu ne kokuyo ki? Daha yeni duş yaptım."
"Beynin yanmış onun kokusu"
Ben gülerken Venüs homurdanıyordu. Ama umrumda bile değildi.
Adımlarımı odama doğru yönelttim. "Ben yatıyorum, yoruldum"
"Uyuz ibne git yat lan"
Sırıtarak odama ilerledim ve perdemi çektim. Üzerimi değiştiğimden direk yatağa girdim. Telefonumu elime alıp galeriye girdim. Sonrada mesajlara girdim. İkiside boştu. Hesaplarımda gezdim. Onlarda ilgi çekici değildi.
Uykumun bastırması ile telefonu şarja takmak için komidine uzandım. Neredeydi bu lanet şarj kablosu?!
Birkaç şey yere düşerken gelen bildirim sesi ile şarjı bıraktımve telefona yöneldim.
Kalbim ağzımda atarken mesajda yazanları okudum.
Gönderen: Arayışım
"Bu kalografiyi ezberle bakalım :D"
Kalbim iki duvar arasına sıkışmış kalmış gibiydi. Nefes alamaz, adın ne deseler cevap veremez haldeydim.
Sanki kilometrelerce boyunca köpek kovalamış, korku, ve adrenalin tüm vücuduma yayılmıştı.
Gönderilen:Arayışım
"Oldu bil"
Edit:620kelime
Bilerek kısa tuttuğum bir bölüm oldu diyebilirim. Kısa ama dolu dolu bir bölüm olduğunu düşünüyorum.
Oy ve yorumlarınızı eksik etmezseniz çok çok sevinirim. =D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAYIŞ 🌍
Teen Fiction⚛️Macera/Gizem-gerilim türünde bir kitaptır. Bölümler uzun değil aksine kısadır. ⚛️24.05.2018 #1.♚Araştırma ⚛️20.05.2018 #1.♚ Wattsy2018 ⚛️14.04.2018 #5.♚Macera ⚛️27.03. 2018 #7.♚macera ⚛️26.03.2018 #8.♚macera ⚛️11.03.2018 #13.♚macera ⚛️10.03...