35.Bölüm
"Sonunu göremiyorum buna rağmen sonsuzda diyemiyorum. Başladığını biliyorum ama nereden başladığını neyin başladığını bilmiyorum."
🌍
Gölden dün dönmüştük. Bu süre zarfında Arayışım ile konuştuğumuz söylenemezdi. En son gölün kenarında konuştuğumuz vardı gerisi yoktu. Ara ara gözlerimiz arabada birbirine çarpmıştı ama gerisi gelmemişti. Sessizlik yemini etmiş gibiydik.
Bütün bunlar yetmiyormuş gibi birde Venüs ile uğraşıyordum.
"Araf adamım! İnanamıyorum! Birisi senin sapığın mı?"
"Hadi kızlar aşık oluyor tamamda bir erkek senin sapığın mı? Ah adamım kesinlikle Mia da sana dayanamaz koşarak gelir"
"Venüs! Ağzına çarpacam ama ya! Sen benden büyüksün gerizekalılı, daha mantıklı olman gerekir. Bu kızla çıkmaya başlayalı iyice gerizekalılaştın"
"Sevgilime laf etme ben onu seviyorum"
"Sivgilimi lif itmi bin ini siviyirim"
Yanındaki yastığı bana fırlattı. "Sus lan"
"İşte sende konuşunca aynı böyle oluyosun"
Göz devirdi.
"Benim gibi mükemmel bir kankaya sahipsin gelmiş daha laf ediyosun"
"Kes lan! Mükemmelmiş git çoraplarını yıka arada bi evi bok götürüyor"
Venüs eline kumandayı alıp şarkı söylemeye başladı. "Ben bir bokum..."
Kulaklarımı hızla kapatıp Venüse sövmeye başladım. Hala devam ediyordu. Bu kız Venüse iyi gelmiyordu. Resmen beyin hücreleri ölüyordu çocuğun.
"Sus Allahın cezası sus!" kapının çalması ile Venüs beni duymamazlığa verip şarkısına devam ederken kaçarcasına kapıyı açmaya koştum.
Pizzam gelmişti kesin.
Kapıyı açmamla gördüğüm yüzler ile şok geçirdim.
"Selam canıııımm" diyerek Ella beni ittirmek üzereydi ki elimi kapıya yasladım. Allahım kalpten gidecektim her yer heryerdeydi. Kızlar içeri giremezdi.
"Ya Araf çekilsene sevgilimin canım kankası"
"Olmaz Ella" kaşlarını çatıp göz devirdi. "Ne o artık evedemi almıyorsun?" Venüsün arkadaki seslerini nasıl duymuyorlardı?
"O ses Venüse mi ait? " gözlerimi kapattım. Soru arayışımdandı. "Malesef" dedim kısık sesle. İşte şimdi kesin ayrılırlardı. "Araf sevgilime noldu?"
"Çocuğun beynini yaktın kızım! Mal mal şeyler yapıyor!"
"Ay haklısın bana çok aşık çünkü napsın garibim" gözlerimi yumdum. Yapışkan insanlardan sonra gerizekalı insanlardan nefret ederdim. Ve bu kız fazla salaktı.
"Bakın biz hiç müsait değiliz şu-" dememe kalmadı Venüs yanımıza geldi.
"Araf Pizzalar geldim- aaa aşkım aaa Mia hoşgeldiniz pizzacıyı gördünüz mü? " diyerek Venüs kızlara baktı.
Arkadan gelen pizzacı öyle bir zamanlama ile gelmişti ki Venüs sevgilisinden önce pizzaya sarılmıştı.
Hali ile Ella bozulurken biz arayışımla gülmüştük. Gözlerimiz kısa bir am denk geldiğinde ikimizinde önce gülmesi sonrada gülümsemesi silikleşti."Eee içeri geçsenize kızlar neden kapıda duruyorsunuz?"
"Araf içeri almıyor ki aşkım"
"Almıyomu aşkım"
"Almıyo aşkım" ikisinin de dudak büzerek konuşmasına göz devirirken Venüsün kafasına şaplak attım. "Gerizekalı evin halini unuttun mu?"
Venüsün gözleri fal taşı gibi açıldı. Ve kulağıma fısıldadı"Yastığın arkasında boxerim vardı onu yok et"
"Venüs!"
"Neee"
"Iııı aşkım şey biz şimdi şey, yani içerisi çok şey. Siz süpriz yaptınız ama bir Arafla çok şeydik o an" Venüsün saçmalamasına göz devirdim ve iki kızında ortasına girdim.
Ellayı Venüse ittirdim. "Sen ve sevgilin direk onun odasına gidin ve Venüs kızın gözünü kapat sonra salonu toparla ve benim odamın kapısını kilitle" Venüs olayı anlamıştı. Arayışımın resimleri vardı orada görmemeleri gerekti.
Ella kaşlarını çattı. "Siz ne gizliyorsunuz! İçeride kim var? "
"Hayatım erkek evine geliyorsun biz sizin eve habersiz gelsek sizin oda nasıl bir halde olur?"
Adımlarımı Mia'nın yanına doğru attım. "Venüs haklı o yüzden dediğimi yapın bizde film almaya gidelim" diyerek Mia ya baktım. İtiraz etmedi ama evet de demedi.
Ella ve Venüs beni onaylarken Venüs Ellanın gözlerini kapatıp içeri götürdü ve kapıyı örttü.
Bakışlarımı arayışıma çevirdim. Çok güzel bakıyordu. Dudaklarında ki kırmızılık çok güzeldi. Boynundaki ve köprücük kemiğindeki benleri çok güzeldi hepsini öpmek istiyordum. Yüzündeki çillerini kapatmamıştı ve bu hali çok güzeldi.
Saçları kısaydı. Gözlerine yaptığı makyaj göz rengini dahada gözler önüne sermişti.
O an tutup öpmek istemiştim onu. Ama sessizce merdivenleri indim.
O çok güzeldi...
Jeepin anahtarını almadığım için yürümeye başladık. Buralardaki kitapçıda güzel filmler vardı. Filmden sonra abur cubur alabilirdik.
Yolda giderken pizzacıyı da aramayı ihmal etmedim. Biz gelene kadar Venüs elindeki pizzaları yerdi.
Arayışımın giydiği kırmızı etek sinirlerimi bozuyordu üzerine giydiği göbeği açık bırakan beyaz gömleğinin üstten bir kaç düğmesi açıktı. Herşey meydandaydı sanki.
İçimdeki hisleri bastırmak çok zorlanıyordu.
Karşımdayken öpememek, sarılamamak, koklayamamak kıskanmak hepsi vardı içimde ukte kalandı. Ama dilim varmıyordu söylemeye. Onu terslemek hoşuma gitmiyordu. Canım yanıyordu.
Arayışım film seçerken onu izledim. Gözünün önüne gelen bir kaç saç tutamını kulağının arkasına sıkıştırdı.kafasını arkada ki raflara çevirdiğinde tekrardan yüzünün önüne düşmüşlerdi. Adımlarımı tam arkasında yaklaştırdım. Ve ona çok yakın durdum. Üst raftan bir filmi elime aldığımda önünü bana döndü ve raf ile aramda kaldı. Gözlerinin çevreleri titrerken bakışlarını benden çekmedi ama yutkundu. Tıpkı benim gibi.
Dalgınlığına gelişi ile elimdeki filmi ona gösterdim. "Romantik komediymiş" bir süre sanki ne dediğimi anlamamış gibi baktı sonra filme çevirdiği bakışları yüzüm arasında gidip geldi.
"Güzelmiş"
Elimi ona doğru uzatıp saçını kulağının arkasına doğru ittirdim. "Bu inatçı tutam kadar değil"
Arkamı dönüp kasaya doğru ilerlerken içimden gelen şeylere artık engel olamayacağımı net bir şekilde anlamıştım.
Volkan yeteri kadar kaynamıştı. Ve artık patlamaya hazırdı. İlk kıvılcımını da şuan vermişti.
Ve ben bir canımı şuan o kıvılcında yitirmiştim lakin pişman değildim.
Edit:824Kelime
Arkadaşlar beğeniler düştüğü için yeni bölümler hemen gelmeyecek. Eski bölümlere oy vermeyenler lütfen versinler kendize iyi davranın! Seviliyorsunuz :) Ve burada bıraktığım içinde kudurun ehehehe. Söz verdiğim gibi yazdım ve atıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAYIŞ 🌍
Teen Fiction⚛️Macera/Gizem-gerilim türünde bir kitaptır. Bölümler uzun değil aksine kısadır. ⚛️24.05.2018 #1.♚Araştırma ⚛️20.05.2018 #1.♚ Wattsy2018 ⚛️14.04.2018 #5.♚Macera ⚛️27.03. 2018 #7.♚macera ⚛️26.03.2018 #8.♚macera ⚛️11.03.2018 #13.♚macera ⚛️10.03...