-5.2-

369 59 223
                                    

2gün önce yayımlanmıştır. Görmeyenler için tekrar!

Multi:Mia

Bölüm şarkısı:Krobak:Broken

52.Bölüm.

"Bir kimse  sevmişse miktar zarfına gerek yoktur fikrimce

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bir kimse  sevmişse miktar zarfına gerek yoktur fikrimce."

🌍

Sisli bir havada karşıdan yardım bekleyen denizci gibiydim. Koskoca deniz de üzerime sis çökmüşte kalmıştım bir başıma.

Yardım gelmiyordu gelsede sisten görmüyordum.

Bir haftadır toparlanmaya çalışıyordum.

O video'yu izledikten sonra, babamın öldüğünü öğrendikten sonra, kardeşim olduğunu öğrendikten sonra toparlanamamıştım. Oysa buraya arayışım için gelmiştim ben.

Gerçekleri aramayacaktım. Sadece aşkıma kavuşacaktım.

Evet DNA yapmıştık. Tulsa benim kardeşimdi. Ve de Calvin amcam.

Yaklaşık üç gün evden çıkamamış Oturduğum yerden kalkamamış, Venüsle konuşmamış telefonuma dahi bakmamıştım. Dördüncü günün sonunda Venüs beni Arayışım ile tehdit etmişti. Fakat ona da bir tepki verememiştim. Venüs ise uzun çabalarının sonucunda Tulsaya gitmiş ve ondan durumu öğrenmişti. Şimdi ise başıma gelmiş konuşuyordu.

Evet konuşuyordu ama onu anlayan kim? Şahsen kafam o kadar doluydu ki Venüsün dediklerini idrak edecek beynim yoktu. Venüs el sallayıp evden çıktığında sadece ona bakmak ile yetindim.

Telefonuma gelen mesaj ile ekranda Tulsa'nın ismini gördüm.

Gönderilen:Tulsa

"Ağbi biraz konuşalım mı? sana geliyorum. "

"Olur"

Yazıp yolladım. Sanırım artık kalkmam ve hazırlanmam gerekti.
Önce kendimi duşa attım. Suyun altında oturup soğuk suyun yardımı ile biraz oyalandım daha sonra ise yıkanıp çıktım. Üzerimi değişip etrafı toparladım biraz.

Daha iyi gibiydim. Kapının çalışı ile Tulsa'nın geldiğini düşünerek" tam zamanında" diye geçirdim içimden.

Kapıyı açtığımda gördüğüm yüz kesinlikle Tulsaya ait değildi.

Yüzüne hasret kalbine muhtaç olduğum arayışımdı.

Kapıyı açmamla bir iki saniye üzerimde oyalanan bakışları boynuma dolanan kolları ile beni sımsıkı sarmalarken uçurumun kenarında ki benliğim çakılmaktan kurtulmuştu.

ARAYIŞIM BANA SARILIYORDU!

Kalbim bir haftanın monotonluğundan sıkılmış,çarparken ben hâlâ rüyada olup olmadığımı düşünüyordum. Kollarımın arasındaki kız aşık olduğum Arayışım mıydı?

ARAYIŞ 🌍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin