Macerada#7. Olmanın şerefine. Akşama tüm kadroyu paylaşacağım.
25.Bölüm.
"Çıkmazdasın, kaçtıkça dahada beter hal alıyorsun. Kaçma! Zamanı geldi, gerçekleri öğrenmenin zamanı geldi."
🌍
Venüs ıslık çalarak eve geldiğinde ben yerimde duramaz bir haldeydim. Neler olmuştu? Ne yapmıştı? Arayışım hakkında neler öğrenmişti?
Venüs ıslığını koltuğa oturunca anca kesebilmişti
"Neler oldu çabuk söyle?" sesim sabırsızdı.
"Gayet kibardım" diyerek munzurca sırttı. Devam et dercesine baktım gözlerine. O ise ukalaca ekledi. "Yani herzamanki gibi"
"Venüs uzatmasana anlat herşeyi"
"Tamam ya gittik işte yemek yedik-"
"Lan onu değil banane sizden bana Arayışım lazım" kesinlikle sabırımı sınıyordu Venüs.
"Ay tamam hiç beni sorma zaten sen, anca Arayışın da arayışın".
"Venüs!"
"Tamam Araf, arayışın senden iki yaş büyük dostum. 21yaşında resim çizmeyi seviyor üniversite üçüncü sınıf, neşeli bir kişilik fakat senin gibi ağır bir tarafıda varmış bunuda anladım."
"Bir dakika benden büyükmü?"
"Ohoo sen hala ordamasın?"
"Venüs sesini kesermisin?"
"Ay tamam kestim." biraz durup düşündüm. Konserde yüzünü pek incelemesemde benden boyu kısaydı ben zaten yaşımdan biraz büyük gösteren bir tiptim basketbol ile ilgilendiğim için.
"Fakat okulu bıraktın adamım bu kız sana bakmaz." diyerek Venüs yine araya girdi ve moralimi düşürdü. Gözlerimi devirip arkama yaslandım. "Yani biraz sanat ile ilgilenirsen ve birazcık sosyal olursan-"
Histerik bir kahkaha attım. "Ben ve sosyallikmi?"
"Arayışına veda etmek mi?" kaşlarım ister istemez çatıldı.
"Bel altıma çalışıyorsun!"
"Gerçekler..." sustum.Kabullendim Ne diyebilirdim ki?
"Peki ne yapacağım?"
"Dans etmeye başlamıştın Asel sayesinde onu geliştiririz resim çizmeyi seviyorsun buda senin için bir artıdır. Müzik ile de ilgilenirsek... Sustu. Bateri çalmaya ne dersin?"
"Ne!" diyerek şaşkınlıkla Venüse baktım. "Kolaydır ritim gereklidir. Sende bu yetenek var."
"Sosyalleşmek yetermi?"
"Adamım eğer sosyal bir erkek olursan okumaman çokta bir problem olmaz."
Bir süre susup düşündüm. Haklı olabilirmiydi?
"Ayrıca yakışıklısında" susup beni bir süzdü"Kendine has tavrın da ilgi çekiyor bence Konserde de çektin kızın ilgisini" diyerek sessizleşti. "Konser demişken".
"Biz Ella ile sevgili olduk" gözlerim büyürken şaşkınlıktan Venüse baktım. "Yani benim adıma kurduğun plan işe yaradı adamım"
"Oha Venüs sana inanamıyorum"
"Onu bunu geç senin planda işe yarar. Ellaya buluşup buluşamayacağımızı sordum ve Araflada yanlış tanıştıklarını söyledim. Anlayışla karşıladı."
"Venüs sen efsanesin"
"Biliyorum adamım" diyerek yerinden kalktı. Baş parmağı ile kendini gösterip "Şimdi bu mükemmel adam biraz dinlensin sende bateri için bir kurs araştır. Malum bu işlerde iyisin arayışına kadar getirdin bizi" diyerek sırttı. Son sözleri ile bende sırıttım ama bu seferki içtendi.
"Sağol"
"Önemli değil kardeşim" dedi içten bir şekilde.
Venüs odasına gittiğinde bende gökyüzünü izledim. Elimi çeneme koyup bir süre yıldızlara baktım.
Odama geçip tişörtümü üzerimden çıkardım. Yatağın üzerine fırlatıp leptabımın karşısına geçtim. Parmaklarım klavyede sabırsızca gidip geldi ve aklımdakileri işledi. Bir kaç saniye sonra bir kaç sitede ve bulunduğumuz mevkiye yakın olarak bir yer buldum. Ve işte tamamdı olmuştu.
Laptabımı bırakıp pencereme doğru yürüdüm. Güzel şehrin sönmemiş ışıkları güzel gözüküyordu. Hemde fazlası ile. Sonra gözlerime bir hareketlilik ilişti. Ve yavaşça kısıldı göz çeperlerim. Ordaki evde biri vardı. Hemde demin bana bakıyordu. Dejavu hissi bütün vücudumu sardı. Bu olaya kendi evimdede rastlamıştım. Daha önce Asel olduğunu düşünmüştüm. Ama Aselin burda işi olamazdı. Çünkü daha geçen gün Venüs ile konuşmuşlardı. Belkide kuruntu yapıyorumdur diye geçirdim içimden. Ama sonra hala orda olduğunu gördüm. Ve bu sefer bir kız vücudu gibi görünmediğine emindim.
O bir erkekti. Ve beni gözetliyordu.
Edit:524kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAYIŞ 🌍
Teen Fiction⚛️Macera/Gizem-gerilim türünde bir kitaptır. Bölümler uzun değil aksine kısadır. ⚛️24.05.2018 #1.♚Araştırma ⚛️20.05.2018 #1.♚ Wattsy2018 ⚛️14.04.2018 #5.♚Macera ⚛️27.03. 2018 #7.♚macera ⚛️26.03.2018 #8.♚macera ⚛️11.03.2018 #13.♚macera ⚛️10.03...