-1.7-

303 171 49
                                    

17.Bölüm.

"Karamsarlığın seninle alay ederse şiddete meyillenip tokat atıp susturabilirsin onu unutma! "

🌎

Telefona olan bakışlarımı gören Venüs yanıma geldi bakışları telefona inip yüzüme geri döndü.

Ne diyeceğini bilmiyor gibi bir hali vardı.

"Venüs sanırım onu kaybettim" Venüs durdu derin bir nefes aldı.

"Araf ne diyosun oğlum sen?" Ekranı Venüse çevirdim. Şaşkınlığı gözlerinden geçip bir süre sessiz kaldı.

"Saçmalama oğlum ayırırız biz onu sorun değil o"

"Asıl sen Saçmalama! Baksana ben onu bulana kadar o başkasını bulmuş bile sanırım artık uğraşmam işe yaramaz"

"Araf bi bana baksana" Bakışlarımı Venüsün yüzüne çevirdim. Yüzüme sağlam bir yumruk attı.

"Kendine geldinmi?"

"Napıyon a**na k**um lan!"

"Mal! Kendine gel bir senedir Arayışını arıyorsun neyden bahsediyorsun sen o kadar aradın buldun onu vazgeçmek kolaymı lan şimdi? Geri dönemeyeceğin kararlar aldın dil öğrendin! Okulu bıraktın! Evi terk ettin! Saçmalama ben orda çok kız gördüm sevgilisi olupta başkalarıyla yatan. Bunuda ayırırız" sessizce durdum. Başkası ile sevgili olmasına dayanamazken bir çok kişinin dokunma ihtimali canımı acıtmıştı. Düşüncelerimden bir nebze daha iyi olanını seçtim.

"Peki ya beni sevmezse?"

"O zaman babayı alırız geri döneriz yapacak bişey yok".

"Ne güzel moral veriyon ya Venüs"

"Eyvallah"

"Yola çıkalım o zaman Venüs hemen yarın, bilet al. Benim kollarımda olsun ben öpeyim ben sarılayım benimle uyusun benim olsun! Gidelim Venüs gidelim."

Venüs gülümsedi. "Çıkıyormuyuz yola?"

Kafa salladım. "Çıkıyoruz kardeşim. "

Biliyorum kısa bir bölüm oldu sonraki bölümler uzun olacak macerada 20

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Biliyorum kısa bir bölüm oldu sonraki bölümler uzun olacak macerada 20.olmuşuz teşekkür ederim hepinize :)

Edit:238 kelime

ARAYIŞ 🌍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin