-3.3-

263 79 192
                                    

Multiye baksanız fena olmaz hani =) şarkının sözleri yazıyor. Normalde yeni bölümü atmayacaktım ama OykuErhn78 çok ısrar etti kıramadım. Yeni bölümü hemen beklemeyin derim :D birgün arayla iki uzun bölüm attım sonuçta.

Sizde benim bu jestime karşılık bol yorum ve oy yapın bari. 😁

⚛️

33.Bölüm.

"Biri sık sık anlattığı şeyi kesin yaşamıştır ama biri güçlükle anlattığı şeyi kesinlikle en derinlerinde yaşamıştır."

🌍

Yavaşça arkamı döndüğümde karşılaştığım gözler bir kaç adım gerilememe sebep oldu. Buda kimdi?

Karanlık yüzünde tehlikeli bir gülümseme yer edindi.

"Merhaba Araf Sare"

"Sende kimsin?" ses tonum ters ve duygusuzdu. Ama ona sinek ıssırığı kadar zayıf gelmiş olacak ki alayla gülümsedi.

"Beni iki kere gördün hatırladınmı?" yüzündeki gülümsemeyi silmek istemiştim nedensizce. Nerede görmüştüm onu?

"Hayır seni görmedim, görsem tanırdım."

"Hayır tanımazsın, çünkü yüzümü görmedin"

"Öyle ise neden hatırladın mı diye sordun?" tek kaşını kaldırdı. Sonrada kısık bir kahkaha attı.
Onu hayretler içinde izledim.

"Vay canına etkilendim"

"Kes şunu" dedim sinirle. Elimi yumruk yapmış dik dik bakıyordum. Boydan boya siyahtı ve benim boyumdaydı. Gece karası saçları ve masmavi gözleri vardı. Kirli sakalları vardı sert yüz hatları gecenin karanlığında bile seçiliyordu. Oldukça fitti.

"Sen kimsin!?" dedim. Sakindim ama dişlerimin arasından konuşmam tıslama gibiydi.

"Ben senin gölgenim Araf" bu ne oluyordu şimdi?

"Açık konuş benimle! Peşimde beni izleyen senmisin yoksa!" o an beynim durdu. Evimin karşısındaki balkonda gördüğüm Asel değildi biliyordum. Yoksa o... Ah hayır! peki ya burda bana baktığını düşündüğüm kişi buysa. O zaman ne olacak ikiside buysa ahh beynim sus.

"Birdahakine aynayı kırma" evet bu oydu bu oydu. Beni izliyordu. Sonra birden hareketlendi.

"Hey dur nereye? " ağaçlık yerlere doğru hızlı adımlarla yürüdü tam iki adım atmış ona doğru koşacakken Venüsün sesini işittim.

"Hey adamım nereye!"

Sonradan ağaçların arasında kaybolan gölgeye bakakaldım.

O kimdi? Benden ne istiyordu? Beni neden takip ediyordu?

Kafamdaki düşüncelere bir kırbaç vurdum. Ve Venüse doğru döndüm. Arkasında Ella ve arayışım meraklı gözlerle bana bakıyordu.

" Bir ses duydum sandım" diyerek kestirip attım ve meraklı gözlere doğru ilerledim.

🌍

Genç kız yaktıkları ateşi seyre dalmış gecenin karanlığında bakışlarını ondan çekememişti.

Burası hoşuna gitmişti karavan nostajiyi seven biri için idealdi.
Yıldızların inci gibi parlayışı oldukça güzeldi. Sıcak çikolatasını dudaklarına götürdü ve bir yudum aldı. Tarifsiz tat havanın esintisi ile içini ısıtmıştı.

ARAYIŞ 🌍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin