-4.6-

183 63 137
                                    

46.Bölüm

"Beyninize ne yapmak istediğinizi söylemezseniz nasıl yapabileceğinizi sizin için araştırıp size söylemeyecektir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Beyninize ne yapmak istediğinizi söylemezseniz nasıl yapabileceğinizi sizin için araştırıp size söylemeyecektir. Hatta onu yapmanıza izin vermeyecektir."

Muhammed Bozdağ

🌍

"Araf!"

Donuk bakışlarım Venüsü buldu. "Dünden beri ağzını bıçak açmıyor bir terslik var anlatsana." endişeli duruşuna karşın meraklı yanıda ağır basmıştı bu sefer.

Derin bir nefes aldım. Dün arayışımı bırakıp eve geldikten sonra Venüs ile konuşmamıştım. Ayrıca ona gölgeden yani Calvinden de bahsetmemiştim.

"Hangisinden başlayayım?"

"Birden fazla yani? Bekle mısır patlatayım." Venüsün depar atarak mutfağa gidişi ile arkasından adını seslendim geri gelmesi için. O ise  dönüp öpücük attı.

Göz devirdim.

Mutfaktan gelen mısır kokuları ve sesler Venüsün ciddiyetini daha da ortaya sermişti. Nasıl bir manyakla arkadaş olmuştum böyle! Kaseyi eline alıp yanıma doğru hızla geldi.

"Anlat" tekrar göz devirdim. Ağzına tıkdığı mısırları çiğnerken bezgince bir nefes verdim. "Dün gördüğün Calvin o gölgeydi Venüs." Venüs yediği mısırları püskürtürken öksürmek ile meşguldü.

"Ne diyon lan sen!"

"Asıl konu bu değil onu geçtim bile Arayışım resimlerini gördü duvarımda."

"Hass..."

"Nasıl lan ne zaman?"

"Senin eve elin kanıyor halde geldiğin gün."

"Eee"

"Bugün ona herşeyi anlattım." Venüsün gözleri büyüdü. Sesi alçaldı.

"Ne dedi?" alacağı cevaptan korkar gibi bir hali vardı. Bende korkmuştum.

O anlar tekrar zihnimin kapılarından benliğime sızdı.

"Yalan söylüyorsun"

"Bu saçmalık"

"Düşünmeliyim"

"Bana inanmadı Venüs Düşünmeliyim dedi"

"Araf hadi ama kız gibi düşünelim  üzülme hemen. Ben kız olsam bir erkek benim için bu kadar şey yapsa boynuna atlardım mutluluktan beş tanede çocuk yapardım. Helede yakışıklıysa. Bide bana aşık derdim peşimden ayrılmaz her dediğimi yapar derdim."

ARAYIŞ 🌍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin