37.Bölüm
"Ölümü kafaya koymuş birine yaşamı sevdiremezsin."
🌍
Genç kız donuk yüz ifadesi ile karşıya bakmaktaydı. Haftalardır buradaydı ve artık daha iyi olduğu düşünülüyordu doktorlar tatafından.
Kapı tıklatılmadan içeri beyaz önlüklü hafif kilolu hemşire girdi. Alışmıştı ona artık. Gözlerini yavaşça kırpıştırdı genç kız.
"Ziyaretçin var, bahçede seni bekliyor."
Genç kız usluca kafasını olumlu anlamda salladı ve ayağa kalktı. Adımları koluna giren hemşire ile daha da güçlenirken o etrafa boş bakışlar ile bakmaya devam ediyordu.
Herşey normaldi görünürde ama hiçbirşey yolunda değildi. Bahçeye çıktıklarında Z genç kız hemşirenin daha fazla kedisi ile beraber gelmesini istemedi. Hemşire kafa sallayıp biraz uzaklaşırken gözünü hastasından çekmemişti.
Genç kızın adımları kaç gündür görmediği arkadaşının yüzünde oyalandı.
"Nasılsın Asel?"
Genç kız arkadaşına sarıldı. "Ne zaman çıkacağım buradan o zaman daha iyi olurum?"
Arkadaşı bakışlarını önce yere eğdi. Sonra derin bir nefes alıp arkadaşına yöneltti.
"Sen o adamı hem aklından hemde kalbinden sildiğinde. " sözleri kusursuzdu. Zımpara istemiyordu. Ama genç kızın içine bir sızı doldu. Sonra sesi çaresizlik ile çıktı.
"Ama unutmak istemiyorum." derin bir nefes aldı Şule.
"Bak Asel, biliyorum zor, kolay değil. Ama sen normal bir seven insan gibi duramadın. Takıntı haline getirdin onu, o yüzden buradasın. Kendi canını yakıyorsun." Aselin gözleri doldu ama kafasını hiddetle iki yana salladı.
"Ben artık iyiyim ve kendime zarar vermiyorum!"
Arkadaşının gözleri hüzünle çöktü. Onu çok özlemişti. Fakat Asel onu anlamıyordu.
"Canım arkadaşım, lütfen toparlan ve ayağa kalk tamammı? Özlüyorum ben seni."
Asel arkadaşına biraz daha yaklaştı. Gözleri buğulu ama akmıyorlardı.
"Dans etmeyi özledim." dedi bir çırpıda.
Arkadaşının gözleri parıldadı. "Buradan çıkar çıkmaz"
Genç kız tekrarladı. "Buradan çıkar çıkmaz..."
Arkadaşının ellerini sımsıkı tuttu. Ve getirdiği kutuyu avcuna bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAYIŞ 🌍
Teen Fiction⚛️Macera/Gizem-gerilim türünde bir kitaptır. Bölümler uzun değil aksine kısadır. ⚛️24.05.2018 #1.♚Araştırma ⚛️20.05.2018 #1.♚ Wattsy2018 ⚛️14.04.2018 #5.♚Macera ⚛️27.03. 2018 #7.♚macera ⚛️26.03.2018 #8.♚macera ⚛️11.03.2018 #13.♚macera ⚛️10.03...