-2.4-

309 137 79
                                    

Arkadaşlar normalde bölümü salı günü atıcaktım fakat macera da 8. Olmuşuz size teşekkür amaçlı bir sürpriz yapayım dedim oy ve yorum yapanlara teşekkürler.

24.Bölüm.

Multimedia:Ella(Bu kız bir harika)

"Sınırların ile oynayacak durumlar ile karşılabilirsin o zaman kendine hakim olmayı öğrenmelisin"

🌍

Venüs Ellayı arayarak içeri doğru yürüdü gözlerini etrafta gösteriyor kendine beğeni ile bakan kızlara bakmadan hedefe yürüyordu. Adımları Ellanın oturduğu masada durdu. Zarif hareketler ile el sıkıştılar Venüs kızın elinin üstü öptü Ella gülümsedi kesinlikle Venüsün çekimine kapılmıştı.

Bir süre Venüsün isminin değişikliğinden konuştular kahlalara boğuldular yemeklerini yiyerek devam ettiler genç kız okuyup okumadığını sordu Venüs ona okulu bitirdiğini söylediğinde genç kız kaç yaşında olduğunu merak etmişti. Venüs bir yudum su içip gülümsedi.

"Sorun yok çok yaşlı sayılmam 23 yaşındayım" genç kız gülümsedi Venüs kesinlikle çok çekiciydi. Yakışıklı bir yüze eğlenceli hareketlere sahipti ve ister istemez herkesi kendine hayran bırakacak bir tipti.

Venüs genç kızın ağzını aradı. "Kaç yaşındasın? Bayanların yaşı sorulmaz ama affına sığınarak soruyorum. "

Genç kız gülümsedi "Sorun yok yaşım 20" Venüs düşündü Araf ile aralarında bir yaş var sanırım kız büyük. Ama aynı yaşta olamayacağını da düşündü bunu sormak için uygun bir zaman kolayacaktı.

Genç kızın cürretkar bir şekilde gözüken göğüslerinden Venüs gözlerini zar zor çekip kendini sükunete zorladı.

İzlediği filmleri neleri sevip sevmediğini genelde kimlerle takıldığını sordu.

Genç kız heyecanla gülümsedi. "Mia o benim en yakın arkadaşım fotoğraf stüdyosunda tanıştık biz yaklaşık beş sene önce"

"Yaa öylemi bu kadar güzel olmandan anlamam gerekiyordu" genç kız gülümsedi.

"Teşekkürler" Venüs olayı dağıtmamak adına konuya geri döndü.

"Yaşınız aynıdır sanırım?"

"Ah hayır değil"

"Yaa öylemi?" diyerek Venüs yemeğinden yedi. Büyükmüydü yoksa?

"21 yaşında o " anladım dercesine kafa salladı Venüs. Arada ki fark ikiye çıktı demek diye düşündü.

Venüs suyundan bir yudum aldı.
"Biraz yürüsek mi?"

"Evet sahil havası almak iyidir"

Venüs ücreti ödediğinde dışarı çıktılar insanlar yok denecek kadar azdı ikiside kumlara oturdular. Biraz daha sohbet ettiler.

"Şey Ella ben senden çok etkilendim aslında ve seni tanımak istiyorum"

Ellanın duyduğu sözler heyecanlanmasına sebep oldu çünkü daha önce kimseye karşı böyle hissetmemişti. Yaklaşık bir haftadır konuşuyorlardı ve bugün buluşma fırsatı bulmuşlardı. Ama Ella ilk gördüğü zaman Venüse karşı farklı hissetmişti.

"Ne diyeceğimi bilemiyorum" diyerek kafasını eydi. Venüs genç kıza biraz daha yaklaşıp çenesini tutup kaldırdı gözlerinin içine bakıp konuştu. "Peki ya sen? " genç kızın içi titredi Venüsün sözleri ile onun uzun saçlarına ellerini daldırmak kokusunu hissetmek istedi. Daha önce çok sevgilisi olmuştu ama sadece iki tanesi ile öpüşmüştü fakat Venüsü öpmek istediği kadar çok ve erken istememişti.

"Bende senden etkilendim" diyebildi güçlükle Venüs kıza biraz daha yaklaşıp kızın sırtı kumlar ile buluştuğunda elbisesinin biraz daha açıldığını fark etmemişlerdi. Gece onları kanatları altına almış gibi gizlemişti sanki. Sadece ikisi vardı ikiside birbirine bakıyordu. Genç kız ellerini Venüsün saçlarına uzattığında Venüs kendini tutmayı bıraktı ve genç kızı öpmeye başladı. İkiside tutkuyla öpüşüyor geri çekilemiyordu.

Zaman kavramını yitirmiş gibi olan çift geri çekildiklerinde kendilerini ne kadar kaptırdığını ancak anlamışlardı Venüs genç kızın neredeyse üzerine çıkmıştı. Genç kız elbisesinin açıkta bıraktığı ve oldukça açılan askısına içinden küfür etti. Kısa olan elbisesi dahada sıyrılmış bacaklarını dahada ortaya çıkarmıştı. Kendine çeki düzen verip yerden kalktığında Venüsün uzattığı elini tuttu.

İkiside Venüsün arabasına bindiğinde genç kız yolu tarif etti. Venüs verilen adrese geldiğinde dönüp Ella ya baktı. Onu öpmek harika hissettirmişti.

"Buradamı kalıyorsun?"

"Evet"

"Kiminle peki?"

"Tek yaşıyorum"Venüs bu cevaba şaşırmıştı Mia ile beraber yaşadığını düşünmüştü.

"Arkadaşın ile yaşadığını düşünmüştüm"

"Hayır o başka bir arkadaşı ile yaşıyordu ama artık yok sanırım belli olmaz" diyerek omuz silkti genç kız.

Venüs uzanıp Ellanın yanağını okşadı dudaklarına kısa bir öpücük bırakıp geri çekildi.

"Hafta sonu Arafıda yanıma alıp hep beraber gezelim Araf biraz soğuk bir tiptir o gün size ayıp etti onu tanırsanız harketlerine alınmamış olursunuz"

Genç kız olur anlamında kafasını salladı. Mia buna sevinecek diye geçirdi içinden "Mia ya sorarım" dedi genç kız Venüs gülümsedi.

"Eğer sevgilisi felan varsa yada abisi hiç gerek olmasın biz gezelim" genç kız güldü.

"Hayır yok ama abisi olsada sorun olmazdı" Venüs memnunca gülümsedi demek yoktu. Uzanıp Ellanın yanağını öptü "Sanırım artık gitmelisin geç oldu "

"Aslında yanlızım bana geç olması fark etmiyor"

Venüs gülümsedi. "Kahve?" genç kızın teklifini çevirmeyen Venüs kendini çoktan yukarıda kahvesini içerken bulmuştu.

Genç kız altına kısa şort giymiş üzerine kısa yarım bir tişört geçirmişti.

Yürüyüp Venüsün yanına oturdu ayaklarını sehpaya uzatmış Venüsün ayaklarının üzerine uzattı ve oda kahvesinden bir yudum aldı.

Sanki Venüsü tahrik ediyordu. Venüs ayağa kalkıp saatine baktı. "Sanırım gitsem iyi olacak"

Genç kızda ayağa kalkacakken sehpadaki kahve üzerine döküldü panik ve acı ile ayağa kalkerken Venüsten yardım istiyordu. Venüs aklına gelen ilk ve en mantıklı şeyi yapıp genç kızın tişörtünü çıkarttı.

Sonra bunu yaptığına dahada pişman olup yutkundu.

Genç kız acı içinde kıvranıyordu. Venüsün banyoya götürüp soğuk su yerine önce sıcak suyu açması dahada acı verirken Venüs bu günün daha ne kadar sarpa saracağını bilmiyordu.

Genç kız serinleyen ve acısının geçmesinin verdiği rahatlık ile suyun altına biraz daha girip suyun altında ıslandı. Açık göğüslerini kenardaki havluyu vücuduna sarması ile kapatırken altındaki ıslanan şortuda çıkartıp havlu ile banyodan çıktı.

Venüs elindeki buz ile genç kıza yaklaştığında yüzündeki endişeli ifade baktı "Daha iyimisin?" genç kız kafa salladı.

"Birdaha kahve içmeyeceğim" ikiside tebessüm ettiler genç kız Venüsten buzu havluyu tuttuğu eli ile alınca olan olmuştu.

Ve bunu ikiside beklemiyordu.

Edit:840kelime

ARAYIŞ 🌍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin