Perempuan Sundal

7.3K 143 37
                                    

Taiping,Perak.

Wina bergegas turun ke tangga membawa anak-anak kembarnya menuju ke ruang tamu.Dengan tenaga yang ada,dia terpaksa mendukung kedua-dua anak kembarnya yang berusia tiga tahun.Kalau setakat dia mendukung Si Abang,okay lagi memandangkan abangnya ini bertubuh sedang.Yang susah hendak didukung adalah anak perempuannya.Gemuk!

Semasa Wina turun,ada seorang wanita yang berpakaian Islamik melintasi dan menghalang jalannya."Wina nak pergi mana tu?Tak nak makan dulu?"Soal wanita ini dengan sopan.Bibir wanita ini tidak lekang dengan senyuman SINIS.

Wina memandang ke arah meja makan kemudian memandang pula wanita ini.Bibirnya juga membalas senyuman sinis Si Wanita tadi."No thanks!"Belum sempat Wina habis bercakap,ada seorang lelaki tinggi muncul di antara dua wanita ini.Manis sahaja wajah lelaki tadi.

"Kau nak pergi mana ni?Keluarga mertua aku datang kot.Pergi makan,tunjuk muka.Hormat sikit tetamu."

"Ah,tu keluarga mertua engkau.Bukan keluarga mertua aku.So,buat apa aku nak join?"Wina berjalan melepasi pasangan suami isteri ini.Lima langkah,Wina berhenti.Kepalanya diteleng ke kiri."By the way,selamat menjamu selera,ya?Aku lebih rela makan babi daripada aku makan masakan Julia Safira ni tau tak?Ah,bukan apa tu!Aku takut bini kau campur lendir kemaluan dia dekat dalam masakan.Tak pepasal aku jadi bodoh macam kau,Naufal.Tak naklah aku!"Selepas puas mengejek Naufal,Wina beredar dari rumah.Sempat dia ketawa kecil.Sengaja dia hendak menyakitkan hati pasangan suami isteri ini.

"Kurang ajar!"

Naufal mula mara ke arah Wina untuk memukul isteri pertamanya ini tetapi sempat dihalang oleh Julia."Sabar,Abang.Jangan ikutkan marah sangat.Ingat Allah,Abang." Julia menyabarkan Naufal sambil tapak tangan dia mula mengurut dada bidang milik suaminya."Jom makan!"

Mereka berdua menuju ke arah keluarga Julia Safira.

"Ha,mana perginya isteri sulung kamu tu Naufal?Tak nak makan sekali ke dengan kami ni?"Soal Rukman,ayah kepada Julia dengan ramah.Matanya menyorot mencari kelibat perempuan cantik bernama Mia Jessica Darwina.

Naufal menggeleng kepalanya.Malas dia hendak mengambil tahu keberadaan isteri pertamanya.Yang penting dia perlu melayani Julia dan keluarga mertuanya.


















































Aeon Mall,Taiping.

Usai mengambil Mia di Stesen Bas Kamunting,terus sahaja Wina membawa kakaknya yang masih berpakaian sukan polis ke Aeon Mall.

Psycho PlayboyWhere stories live. Discover now