Balai Polis Taiping.
Mia menjerit semahunya saat melihat mayat Izreen dalam keadaan menyayat hati.Kepalanya direbus,tubuh wanita itu pula di pukul dan kemaluan Izreen disula dengan lembing sehingga menembusi tengkuknya.Dia gagal selamatkan nyawa Izreen.
Megat Rayqal menghantar mayat Izreen ke balai polis.Dia tidak tahu siapa yang menghubungi Izreen tetapi dia yakin orang itu adalah salah seorang dari anggota polis sini.
Haider mengambil nota yang melekat pada dahi Arwah Izreen.Nota itu tertulis,
Kau kacau kerja aku,mungkin kau juga akan jadi nasib yang sama macam betina ni.Stand by tau,polis sialan!
Haider menggetap bibir."Kurang ajar!"
Mayat Izreen di hantar ke Hospital Taiping untuk lakukan siasatan.Mia hendak ke hospital untuk menjalani bedah siasat tetapi ketua polis Taiping memberi tugas kepada dua pegawai tertinggi.
Mia memandang ke arah tiga pegawai polis yang sama-sama menyiasat tentang kes kematian Hannan dan Haura serta kes kehilangan Safar yang sehingga kini tidak ditemui.
"Korang,ikut aku!"
"Baik!!"
Tiga pegawai itu bersama Mia dan Haider mula ke bilik mesyuarat.
Dalam kereta polis.
"Aku nak korang hapuskan bukti dekat badan Izreen.Jangan ada sikit pun kesan berkait rapat dengan aku."
Pegawai yang bernama Salim itu mengukir senyuman lebar."Kau jangan risau,Ray!Aku tahu apa aku nak buat."
"Korang tahu tak siapa yang siasat kes berkait rapat dengan Haura dan Hannan?"
"Setakat ni,Mia Dahlia dengan tiga krew yang lain handle."
"Aku nak korang bunuh tiga pegawai yang bantu Mia Dahlia tu.Buatlah cara macam mana pun.Aku takut kalau tiga pegawai tu dapat bukti yang berkait rapat dengan aku.Ah,kalau korang dapat bukti tu,hapuskan!Jangan sampai ketua polis korang tahu."
YOU ARE READING
Psycho Playboy
Mystery / ThrillerHanya maut bisa memisahkan kita,Sayang! -Buaya Jenama Lacoste-