Taman Tasik Taiping.
Keesokan Pagi.Semalam Si Megat Rayqal mula menghubungi Wina.Jam tepat pukul satu pagi lelaki ini menghubunginya sehingga menganggu masa tidurnya.
Hendak atau tidak,Wina terpaksa menurut arahan Megat Rayqal.Dia terlupa pada tawarannya semalam.Wina membawa anak-anak kembarnya ikut bersama.Semenjak menceburi bidang permodelan ini,berapa kerat sangat dia meluangkan masa bersama malaikat-malaikat kecilnya ini?Jadi masa bercutilah Wina mahu meluangkan masa sedikit bersama dua Si Kecil.
Wina berjalan sekitar Taman Tasik bersama kedua-dua anaknya.Pakaiannya sekali lagi menjadi perhatian lelaki.Seluar tight hitam panjang sehingga menampakkan bentuk kaki,paha,bontot dan beberapa bahagian lain lagi.Baju pula sekadar singlet biru longgar menampakkan lurah dadanya.Dia sudah biasa menayang tubuhnya.Memang kerjayanya sebagai model sentiasa nampak seksi dan cantik.Persetankan apa orang nak cakap.Bukannya orang lain bantu Wina saat hari kejatuhannya.Julia aniaya dia pun tiada sesiapa yang tahu.Apatah lagi membantu.
"Sorry I lambat.Lupa kunci jam." Wina hanya berdehem sambil menolak stroller anak-anaknya yang sedang bermain sesama sendiri."Kita duduk dulu.I bawakan minuman sikit."Megat menghulurkan minuman jenama Dasani ke arah Wina.
Bibir merah Wina mula terukir sedikit."Sorry,I tak minum Dasani.Because kandungan air dia bercampur dengan benda berasid.Jadi I tak nak mati awal."Jawab Wina tanpa mengambil sebotol air mineral berjenama Dasani.It's true.Air jenama Dasani ni bukan mineral biasa.Dia campur benda asid.Tak percaya korang bukak penutup botol Dasani.Air mineral tapi bila bukak penutup botol dia ibarat macam korang bukak botol Coca Cola.
Megat meletak kembali air mineral tadi di kerusi.
"Ada apa nak jumpa I ni?"
"Well about cadangan U semalam tu,I agree.I akan kerjasama dengan U untuk tumpaskan Julia.I nak dia mati." Megat memandang wajah cantik milik Wina yang sudah mengukir senyuman lain macam itu.
Wina ketawa kecil."I dah agak U akan terima tawaran I.Well,kita ada musuh dan matlamat yang sama.I pun nak Julia mati but janganlah sekarang.I nak 'bermain' dengan dia.Tak puas rasanya."Ujar Wina sambil mengukir senyuman sedikit.
Megat menghulurkan tangan besarnya ke arah Wina."Okay,kalau macam tu kita kena bekerjasama.I kena lepaskan U memandangkan U sudah tahu penyebab I jadi macam ni."
Wina membalas huluran tangannya ke arah Megat.Mereka sailing berjabat tangan."Julia tu pembawa sial.No wonder ada orang hantar mayat dekat rumah husband I."Wina mengingati cerita Mia sebentar tadi.Dimana rumah Naufal didatangi seorang mayat gadis dalam likungan bawah dua puluh tahun.Entah bangsat mana meletak mayat itu.
YOU ARE READING
Psycho Playboy
Misteri / ThrillerHanya maut bisa memisahkan kita,Sayang! -Buaya Jenama Lacoste-