3

15.5K 1K 88
                                    

Merhaba...

Ben zor bir hafta geçirdim aslında. Kedim ikinci kez balkondan düştü. Onu aşağıda görünce aklımı kaybedecek gibi oldum. Az kalmıştı ağıt yakacaktım o derece. Neyse ki birkaç sıyrık ile atlattı. Bizi çok korkuttu. Dikkat etsekte kaşla göz arası düşmeyi başarıyor :) Çok yaramaz bir kedi diğer kedilerim kadar uyumuyor bile o derece hareketli.

Lütfen emeğe karşılık oy vermeyi unutmayın!

Kitap hakkındaki düşüncelerinizi çoooooooooook merak ediyorum :)

Başlangıç saatiniz?

Kitabı nasıl buluyorsunuz?

Karakterleri sevdiniz mi?

Cevap verirseniz sevinirim.

Görüşmek üzere <3

XOXO

ELİF

instagram: elifkaplan3watty


Pınar şaşkınlıkla arkadaşına ve karşısındaki adama bakıyordu. Her şey o kadar hızlı gelişmişti ki anlamamıştı bile. Sadece adamın hızlı hareket ettiğini seçebilmişti. Sanki ağır çekimde birbirine bakıyorlar gibiydi. Nehir'i iyi tanırdı. Bu zamana kadar erkek arkadaşları olmuştu ama pek etkilendiği de söylenemezdi. Şimdi ise karşısındaki adama garip bir ilgiyle baktığını görüyordu. Bunu anlamak için dahi olmak gerekmezdi. Cevap oldukça aşikârdı. Adamın da ona karşı bir ilgisi olmalıydı ki o da aynı şekilde bakışlarına karşılık veriyordu Nehir'in.

Nehir hızlıca adamın kolları arasından sıyrıldı. Timuçin bir an onu gereğinden fazla sıkı tuttuğunu fark etti. Çekilmesini istemiyordu içten içe. Başka bir gerçek ile yüzleştirdi beyni onu. Terliydi ve bu durumda olmaktan pek hoşlanmazdı. Kendini kirli hissediyordu çünkü. Beyni kötü hatıraları tekrar gün yüzüne çıkarırken nefesi hızlandı. Duşta yaşadığı o korkunç an aklına geldi. Yer ayaklarının altında kayıyor gibi geldi. Flashbackler onu rahat bırakmıyordu ve şu an yeri de değildi. Düşüncelerini değiştirip bu iç bunaltıdan kurtulmak istercesine karşısındaki kadına odaklandı.

"İyi misin?" Nehir kendini şanslı sayıyordu. Çok kötü bir biçimde de düşebilirdi. Ne var ki tesadüfler hep ikiliyi bir araya getiriyordu. Bu durum oldukça olağandışıydı.

"Ben... İyiyim," dedi Nehir olayın şokunu üzerinden atmaya çalışırken. Pınar ise ikilinin ne yapacağını merak ederek öylece onları izliyordu.

"Çok dalgınsın bu durumda biraz tehlikeli olabilir bu aletler."

"Bir an rahatlattığını düşünmüştüm."

"Özgürlük hissi..." dedi adam ve Nehir hemen bakışlarını yine ona çevirdi. Bunu nereden biliyordu ki? Timuçin bakışlarından ne demek istediğini anladı ve hemen ona bir cevap verdi.

"Herkesin bunaltıcı bir zaman dilimi vardır. Yarım saattir düşmeni bekliyorum."

"Ne?" dedi Nehir şaşkınlıkla.

"Beni mi izliyordun? Sen sapık mısın?" Cümleler hızlı hızlı ağzından çıkarken adamın güldüğünü gördü.

"Tahmin etmek zor değildi."

"Ne diyeceğimi bilemiyorum."

"Sadece teşekkür edebilirsin."

"Beni yarım saattir izlediğini söyleyen bir adama mı? Kesinlikle kalsın." Nehir adamın bu açık sözlülüğüne kızmış gözleri öfkeden parlarken bakışlarını hâlâ ondan çekemiyordu.

DERİNLİKTE SAKLI (Yeniden Yayımda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin