Merhaba :)
Birazcık aksatmış olsam da hemen geldim.
Galiba sizde sevdiniz arka arkaya bölüm gelmesini.
Keşke biraz daha yorum yapsanız:( Ben kocaman gülümseyerek okuyorum yorumları siz kitabı nasıl okuyorsunuz bilmiyorum.
Şuraya kurgu ile ilgili tahminlerinizi yazabilirsiniz.
Hepinize iyi geceler <3
XOXO
ELİF
instagram: elifkaplan3watty
Timuçin Nehir gelmeden önce kendine aynada şöyle bir baktı. Saçlarını ve gömleğinin duruşunu düzeltti. Kendini sanki tekrardan liseli gibi hissetti ve bu haline güldü. Hayatına giren bu yeni heyecandan oldukça memnundu. Saatini kontrol etti ve tam zamanında kapının çalış sesini duydu.
Hemen kapıyı açtı ve karşısında aynı kendisi gibi özenle giyinmiş olan kadını gördü. Nehir mor kadifeden bir elbise giymiş ve ona uygun altın renkli kolye takmış, kumral saçlarını açık bırakmıştı. Timuçin karşısındaki kadının güzelliği ile nefesinin kesildiğini hissetti.
"Hoş geldin," dedi zor da olsa. Nehir içeriye girdikten sonra onu baştan ayağa süzdü.
"Gömlek çok yakışmış, aslında renk daha çok yakışmış gibi."
"Teşekkür ederim ama sen daha güzel görünüyorsun benden."
"Çünkü özenle seçtim." Timuçin'in bacağına sürtünüp miyavlayan kediye odaklandı gözleri birden. Bir şey istiyordu kedi.
"Etin kokusunu aldı ama çok yemek yiyor veterinerimiz bu kadarın fazla olduğunu söyledi." Timuçin kediyi kucağına aldı ve birlikte salona geçtiler.
"Gözüne ne oldu peki?"
"Araba çarpmış, yolda bulduğumda çok küçüktü. Çarpan kişi hiç arkasına bile bakmadan kaçmış." Nehir elini uzattı biraz korkuyordu ama okşamayı başarmıştı. Huysuz bir kedi değildi hemen başını eline sürtmüştü.
"Hep böyle oluyor değil mi? Levent abi de böyle sokaktan kurtarmıştı. Hatta barınak bile yaptı, abimden yüklü bir bağış koparmıştı."
"Jinekolog olan Levent abiden mi bahsediyorsun?" Timuçin Levent ile iki sene önce tanışmıştı. Okulda bulunan ve Levent tarafından kurulan kulübe katılmıştı. Gönüllü çalışmak ona çok iyi gelmişti.
"Evet, sen nereden tanıyorsun?"
"Barınaktan, bende gönüllü çalıştım."
"Bilmiyordum." Nehir ona bir kez daha hayran kaldı. Bu kadar fazla özellik nasıl bir arada olabilir diye düşünüyordu.
"Çünkü hayata onların gözünden bakmaya başlıyor ve duyarlı hale geliyorsun. Şu hayatta iyi ki dediğim şeylerden biri Narsil. Gözünü kurtaramadık ama şu an çok iyi. Sen nereden tanıyorsun peki Levent abiyi?"
"Aile dostumuz diyeyim. Babam ve babası kardeş gibi arkadaşlardır. Zaten Deniz abim ve Levent abi aynı zamanda yaşıtlar ve üniversiteyi birlikte okudular."
"Evet, doğru Harvard'lı iki doktor."
"Evet, Deniz abimi çok özlerdim. Derya abim çok korumacıydı bana karşı. Pek rahat olduğum söylenemezdi."
"Ben de abimi özlerdim küçükken."
"Kaç yaş var aranızda?"
"Beş... O askeri liseye başladığında ben dokuz yaşındaydım. Neyse ki Bursa çok uzak değildi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERİNLİKTE SAKLI (Yeniden Yayımda)
RomanceHazinedarların küçük kardeşi Nehir, abisinin gölgesi altında kalmaktan dolayı oldukça şikayetçiydi. Abisi her işine karıştığı gibi ona uygun olan bir eş adayı bile belirlemişti. Nehir için bu bardağı taşıran son damla olmuştu ama abisi hala bundan h...