47

6.2K 683 86
                                    


Herkese merhaba,

Öncelikle geçen bölüm yaşadığım bir olaydan bahsetmek istiyorum çünkü beni fazlasıyla kırdı bu yorum.

Biliyorsunuz ki bölümleri kısa yazdığım zamanlar oluyor ve bunun nedenini de her bölüm belirtiyorum. Sanırım bir çoğunuz bunu okumuyor.

Geçen bölüm de söyleniş tarzı yanlış olan bir yorumla karşılaştım.

Aslında cevap vermemek en iyisiydi ama kendimi savunma ihtiyacı duydum. Benim için çok önemli olan yorumların bana motivasyon verdiğini söylediğimde hiç beklemediğim bir cevapla karşılaştım.

Yorum istediğim diye o okuyucum bana beğenilmek için yazdığımı söyledi.

Bu haksız yorum karşısında çok şaşırdım ve üzüldüm. Ne beğenilme ne okunma ne çok oy alma benim derdim. Burayı güzel yapanlardan biri de zaten birebir etkileşime geçebilmek. Ben yorumlarınızı okumak için sabırsızlanıyorum bölüm atınca. Çünkü beni çok mutlu ediyor. Yeni bölüm yazmam için motivasyonumu arttırıyor. Sizin kurgu ile ilgili fikrinizi öğrenmek beğenilme kaygısıysa eğer varsın öyle olsun.

Çünkü ben sizin kurgu hakkındaki düşüncelerinize değer veriyorum.

Zaten bu kurguma çok yorum yapılmadığınında farkındayım. Bunu da anlayamıyorum. Beğenmeseniz buraya kadar okumazdınız sanırım. Bu sessiz kalışın nedenini de anlamak istiyorum.

Zaten wattpad son zamanlarda düşüşte ve çoğu yazar arkadaşım bu platformdan ayrılmaya karar veriyor. Burada yazmayı sevmesem sanırım ben de o kararı alanlardan olabilirdim.

Neyse biraz uzun oldu ama içimi dökmek istedim. Umarım ne demeye çalıştığımı anlamışsınızdır.

Bu arada bölüm kısa. İnanın ufacık kalan zamanımdan zaman yaratmaya çalışıyorum yazmak için. Sınavlara hazırlandığımı söylemiştim.

Keyifli okumalar💋
İyi geceler❤
Yeni bölümde görüşmek üzere🤗
Bir şey sormak isterseniz instagramdan mesaj atabilirsiniz. (Kaplanelif95)

XOXO

Derya karşısındaki aynadan kendini kontrol ederken Açelya ona bir kravat seçiyordu. Bu sıralar kararını uygulamakta bir hayli zorlanıyordu. Kulağına gelenler hiç iç açıcı değildi. Kardeşinin bu halde olmasına üzülüyordu açıkçası. Yardım etmek isteyip yapamamak çok kötüydü ona göre ama bunu yapması, onu iş dünyasında yalnız başına bırakması gerekiyordu. Nehir gerçek dünyayı öğrenmeli ve hareketlerini buna göre düzenlemeliydi.

Açelya geldi ve kravatını bağlamaya başladı. Bitirdiğinde geri çekilip hayran bir şekilde eşine baktı.

"Takım elbise senin için icat edilmiş olmalı." Derya gülümsedi bu iltifatı defalarca eşinden duymuştu.

"Bence ben senin yanına bu takım elbiseden daha çok yakışıyorum," dedi gülümseyerek ama Açelya onun düşünceli olduğunu görebiliyordu.

"Konu yine Nehir mi?" Ses tonu bir anda ciddileşmişti. Söz konusu kardeşi olunca Derya sert tutum takınmakta zorlanıyordu.

"İşten çıkmak için can attığını ama sırf beni haklı çıkarmamak için direndiğini biliyorum."

"Kesinlikle doğru olanı yapıyor Derya. Kendi istedi ve sen geçen sene onu bu konuda kaç kere uyardın. Zorla da olsa vazgeçirdin. Başına gelecekleri tahmin etmeliydi. Kendi muhteşem dünyasında kraliçeydi tabii. Seni düşünmeden kırabiliyordu ve adım gibi de eminim işi senin zorlaştırdığın aklından bile geçmiştir."

DERİNLİKTE SAKLI (Yeniden Yayımda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin