16

9.9K 906 57
                                    

Merhabalar,

İnstagramda anket yaptım çift ismi bulmak için.

Sizce hangisi olmalı?

Nehçin mi yoksa Nehtim mi

Farklı görüşü olanlar buraya yazabilir

Bu arada çok az yorum geliyor. 

Nedenini inan çözemiyorum.

Neyse keyifli okumalar :)

insta: elifkaplan3watty

XOXO

Derya kucağında uyuyan kızı Sırma'nın saçlarını okşarken oldukça düşünceliydi. Nehir beklediğinden daha inatçı ve dayanıklı çıkmıştı. Derya bu planı düşünürken onun dışarı çıkacağını düşünmemişti. En fazla lobide kalır diye düşünmüştü. En azından aklı başına gelinceye kadar, ondan yardım isteyinceye kadar... Planı ters tepmiş ayrıca onu adamın kollarına kendi atmış gibi olmuştu. Şu an içi içini yese de sakin olmalıydı. Aklına gelen düşünceler sakinleştirmekten çok gerginleştiriyordu. Yan tarafında duran telefonunu aldı ve tek eliyle hızlıca mesaj yazdı.

"Az önce iki odanın ışığı yanıyordu şimdi ikisi de kapalı."

Anında gelen mesaj biraz da olsa onu rahatlatmıştı. En azından sadece uyuyorlar diye düşündü. Böyle düşünmekten başka çaresi de yoktu ayrıca. Eğer Nehir ona kızgınlığından o adamla beraber olursa suçlu kişi Derya olacaktı. Bu durumda Derya hatasını telafi etmek için elinden geleni de yapardı. Umarım yapmak zorunda kalmam diye düşünürken Açelya geldi ve yanına oturdu.

"Neyin var senin?"

"İş güç işte..." deyip sıyrılmak istedi Derya ama Açelya'nın inanmayacağını adı gibi biliyordu. Açelya da üstüne gidince Derya'dan laf alamayacağının bilincindeydi. Üstelemedi bu yüzden.

"Sen kıyamıyorsun ama bu duruma çözüm bulmamız gerek. Sen olmadığında çok zor uyuyor." Derya hafifçe gülümsedi ve kızının başını yavaşça öptü. Sırma onun kucağında uyumaya bayılıyordu.

"Bırak kızım nasıl mutluysa öyle uyusun." Sırma'yı yatağına yatırmak için ayağa kalktı. Kızına bu özgürlüğü zamanı geldiğinde tanıyabilecek miydi? Kardeşine bunu tanımakta oldukça zorlanıyordu. Onun önünü bile kesmeye çalışıyordu. Acaba Nehir tek başına sokakta yürürken hakkında ne düşünmüştü? Abisinin onu gerçekten bir başına savunmasız bıraktığına inanmış mıydı? Nehir fark etmese de arkasından onu takip eden birini göndermişti. Adım adım da nereye gittiğini öğrenmişti Derya. Kardeşine güvenmekten başka seçeneği yoktu. Zorba gibi ev basıp kardeşini o evden çıkarmayacaktı. İki gün ne isterse yapsın diye düşündü. Sonuçta onu uyarmıştı, hayat onundu yapacağı her hatanın bedelini bizzat Nehir kendisi ödeyecekti.

***

Nehir daha önce bulunmuş olduğu yatak odasına bakarken garip bir utangaçlık duydu. Bu yataktan nasıl sıçrayarak uyandığını hatırladı. Tıpkı filmlerdeki gibi onunla sarhoşken beraber olduğunu düşünmüştü. Şimdi Timuçin'i biraz daha tanıyınca bu korkunun ne kadar da yersiz olduğunu anlamıştı. Kendi kendine gülümserken buldu kendini.

"Neden bekliyorsun?" Timuçin'in sorusunu duyunca yatağın üstünde uyuyan siyah kediyi işaret etti.

"Korkuyor musun kedilerden?"

"Biraz..." Çocukken merdivenlerde bir kedi ile karşılaşmıştı ve o zaman şimdikinden daha fazla korkuyordu kedilerden. Kedi ile karşı karşıya kalmış ikisi de birbirlerinden korkarken cesur adımı kedi yapmış Nehir'in bacaklarının arasından kaçmıştı. Nehir ise çok korkmuş çığlığı basmıştı.

DERİNLİKTE SAKLI (Yeniden Yayımda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin