Herkese merhaba, öncelikle beklettiğim için çok özür dilerim. Hayatım biraz yoğun geçiyor bu dönem. Yalnız kitapta baya yol aldım bitmesine az kaldı. Herkesin sorduğu bir durum var. Kitap olacak mı diye soruyorsunuz. Böyle bir ihtimal var ama daha net değil. Netleştiğinde size haber veririm.
Umarım bölümü beğenirsiniz.
Sizi biraz şımarık Nehir ile tanıştırmak istedim.
Özellikle Derya ile ilgili yorumlarınızı merak ediyorum.
Kimin tarafındasınız buraya yazabilirsiniz okuduktan sonra.
Yeni bölümde görüşmek üzere.
XOXO
ELİF
Nehir olanları idrak etmeye çalışırken içinde oluşan duygu selini bastırmayı başaramadı. Gözyaşları fazlalaşınca önünü görmemeye başladı ve arabasını bir kenara çekerek içinde ne kadar kırgınlık varsa hepsinden kurtulmak istercesine ağlamaya devam etti. Çok güzel bir gecenin ardından ki ona değer verdiğini bizzat gördüğü gözlerden sonra hediyesine ettiği o laf aslında yanlış anladığını kanıtlar gibiydi. Bu pahalı saati takınca ne değişecek? Çünkü ona Nehir almıştı o saati. Onun hiç mi hatırı yoktu yani Timuçin'de. Bırakın öpmeyi bir iyi geceler bile demeyerek ayrılmıştı yanından. Onun soğuk yüzüne bir kez daha şahit olmak çok üzücüydü çünkü çok sertti. Kesinlikle ulaşması da çok zordu. Nihal yengesi onun gururunu kırmamaya dikkat et demişti. Acaba o kadar kızmasına neden olan olay bu muydu? Nehir onun gururunu mu incitmişti? Gözlerini sildi ve son düşüncesi gözüne çok mantıklı göründü.
"Seni kırmak istememiştim. Ben çok sevdiklerime böyle hediyeler alırım sanki maddi karşılığı artınca ona verdiğin değer de artarmış gibi hissederim. Bu zamana kadar böyle yaptım ve başka nasıl hediye verilir bilmiyorum. Eğer öyle hissettiysen özür dilerim." Yazdı ve hızlıca gönderdi mesajını. Bu gece gördüğü adam ona değer veriyordu Nehir aksini düşünmek bile istemiyordu. Sarılarak dans etmeleri, başını omzuna yaslaması, evlilikten söz etmesi bunu kanıtlıyordu. Nehir boşuna gereksiz kuruntulara girmişti.
"Sana karşı çok kaba davrandım. O kadar ani reaksiyon vermemem gerekirdi. Ben de özür dilerim." Nehir mesajı gördüğünde içi rahatlamıştı. Sandığı kadar derin değildi demek ki bu kırgınlık.
"Manevi hediyeler çok güzeldir ve kesinlikle öyle hediyeler de almayı biliyorsun. Bana aldığın o formayı çok beğenerek giyiyorum. Seni çok seviyorum. İyi geceler." Yeni gelen mesaja bir nebze de olsa gülümseyerek baktı.
"Ben de seni çok seviyorum. İyi geceler."
***
Nehir iş gününe yine suratsız sekreterini görerek başladı. Yalnız bu defa yanında iki arkadaşı daha vardı ve muhabbetleri oldukça koyuydu. Bu muhabbetlere konu olması da olasıydı. Bir şey demeden odasına geçti. Artık umurunda değildi buradaki çalışanlar. Bir an önce onu kovmalarını bekliyordu. Burada yaptığı şey sadece oturmaktı. Ona çünkü pek bir iş gelmiyordu. Belki de bu kadar inat etmek anlamsızdı. Abisine çoktan o mesajı vermişti aslında ama bir şey onu durduruyordu. Açelya yengesinin o tavrı aklına gelince sinirleri bozuluyordu. Bu zamana kadar harika bir yenge görümce ilişkileri olmuştu. Açelya yengesini severdi ondan çokça tavsiye alırdı ama şimdi yengesi resmen ona cephe almış gibiydi.
Hatta bugün iş dünyasını çok yakından ilgilendiren bir ödül töreni de vardı ve abisi de katılacaktı. Abisinin çoktan ödülü kazandığını biliyordu. Açelya yengesi önceden olsa onu kırk kere arardı ama şimdi böyle bir şey yapmamıştı. Sanki abisinin şirketinden ayrılması aralarını bozmuş gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERİNLİKTE SAKLI (Yeniden Yayımda)
RomanceHazinedarların küçük kardeşi Nehir, abisinin gölgesi altında kalmaktan dolayı oldukça şikayetçiydi. Abisi her işine karıştığı gibi ona uygun olan bir eş adayı bile belirlemişti. Nehir için bu bardağı taşıran son damla olmuştu ama abisi hala bundan h...