Merhaba
Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!
insta: elifkaplan3watty
Düşünmeden giriş kapısından içeriye girdi ve danışmadaki kadın ona gülümseyerek bakarken masaya yaklaştı.
"Merhaba, size nasıl yardımcı olabilirim?" dedi kadın samimi bir tavırla.
"Ben Nehir Hanım'la görüşmek istiyordum." Kadın ona şöyle bir baktı ve o an onun kim olduğunu anladı.
"Nehir Hanım şu an şirkette değil."
"Peki, ne zaman burada olur?"
"Onu bilemiyorum kendisi henüz işe başlamadı. Bir ekip topluyor."
"Anladım." Kadın genç adamın yüzündeki hayal kırıklığını görünce bir seçeneği daha olduğunu hatırlatmak istedi.
"Konu önemli ise Derya Bey ile görüşebilirsiniz. O burada." Timuçin bir an duraksadı. Nehir'in nerede olduğunu öğrenebilirdi.
"Tamam, onunla görüşeyim."
"İsminiz?"
"Timuçin Türkdoğan" Kadın telefonunu kaldırdı ve hızlıca konuşmaya başladı.
"Sizi bekliyor. 15. Kat."
"Teşekkürler, kolay gelsin." Timuçin asansörlere yönelirken gerginliğini atmak istercesine etrafını incelemeye başladı. Dışının griliğine rağmen içerisi ahşap detayları ile daha sıcak görünüyordu. Asansör geldiğinde içeriye girip 15. Kata bastıktan sonra gerginlikle asansörün yükselmesi ile birlikte değişen sayılara baktı. Kapı açıldığında hiç beklemediği bir manzara ile karşılaştı çünkü herkes bir arada çalışıyordu aralarında bölmeler bile yoktu. Sanki hepsi bir ekip gibiydi. Etrafına baktığında sol tarafta bir oda olduğunu gördü. Kapının önüne geldiğinde sekreter ona bir bakış attı gülümseyerek.
"Timuçin Bey?" dedi soru soran bir tavırla.
"Evet."
"Derya Bey sizi bekliyor." Timuçin kapının önünde duraksadı ve sonra cesaretinden güç alarak içeriye girdi. Derya masasının başında okumakta olduğu kâğıttan başını kaldırdı ve beklenmedik misafirine baktı. Kardeşinin bir yansımasını genç adamda da görmüştü. Kilo verme, aynı sıkkın yüz ifadesi...
Timuçin ilk başta ne diyeceğini bilemedi ama Derya hiç de beklediği bir tutum içinde değildi. Daha sakin ve daha anlayışlı görünüyordu.
"Hoş geldin," dedi Derya yavaşça. Onun neden burada olduğunu biliyor ve onunla görüşme cesaretinde bulunmasını takdir ediyordu.
"Merhaba!" Timuçin'in masanın önünde duran koltuğa oturması için eliyle işaret verdi Derya. Onun tanıdığı cesur ve cesaretli adam yoktu karşısında. Hatta ona kafa tutan biri değildi artık. Gözaltları morarmıştı uyuyamadığı bariz ortadaydı. Çok yorgun görünüyordu ayrıca yüzü de çökmüştü. Timuçin koltuğa oturduğunda konuya nasıl gireceğini bilmiyordu.
"Sanırım Nehir ile konuşmak istiyorsun." Timuçin bir şey demedi sadece başını olumlu anlamda salladı.
"Baya kötü görünüyorsun yalnız. Benimle konuşmak istediğine emin misin?" Timuçin bakışlarını yere çevirirken Derya masasının köşesinde duran birkaç cam şişe sudan birini alarak ona uzattı. Ona verilen suyu kabul etti Timuçin ve hemen kapağını açıp birkaç yudum alınca kendini daha iyi hissetti. Bir gün ona Nehir için abisi ile konuşacaksın deseler inanmazdı ama Derya'nın ona ilk gördüğü gün gibi bakmadığı ortadaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERİNLİKTE SAKLI (Yeniden Yayımda)
RomanceHazinedarların küçük kardeşi Nehir, abisinin gölgesi altında kalmaktan dolayı oldukça şikayetçiydi. Abisi her işine karıştığı gibi ona uygun olan bir eş adayı bile belirlemişti. Nehir için bu bardağı taşıran son damla olmuştu ama abisi hala bundan h...