Merhaba, öncelikle herkese Hayırlı Ramazanlar...
Tuttuğumuz oruçlar ve tüm dualarımız kabul olur inşallah.
Başlangıç saatinizi buraya bırakabilirsiniz.
Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.
Aslında geçen hafta fuarda birçok kişi ile konuştum. Ispartada fuarda çalıştığım için yayıncı tanıdık arkadaşlarım da vardı.
Hepsinin ortak dediği şey wattpad artık bitti oldu. Bazı yayınlar yeni kitap arayışında bile değillermiş.
Ben burada keşfedilmiş biri olarak bu tabire çok üzülüyorum.
Bu yüzden her zamankinden daha fazla destek bekliyorum sizden.
Burada ben gibi birçok arkadaş emek veriyor.
Lütfen okuduğunuz kitaplara her zamanakinden çok daha fazla oy verin ve yorum yapın.
Ben de bu bölümde sizden çok daha fazla yorum ve oy bekliyorum.
Eskisi gibi olmaz belki ama bu siteyi ayakta tutalım.
Hepinizi öpüyorum.
Keyifli okumalar <3
Hayırlı sahurlar.
Nehir mutlulukla gülümserken duyduğu cümlenin anlamındaki ağırlığı düşünüyordu. İlk aklına gelen abisi olmuştu elbette. Deniz abisi de geçmişte kadınlara ve aşka küskün bir adamdı. Geçirdiği bunalım dolu iki seneyi gözünün önünde yaşamıştı. Bir insanın nasıl kendisinden uzaklaştığını iyi biliyordu. Timuçin'in de buna benzer bir şey yaşadığını düşünmeye başladı.
"Ne oldu?" dedi bir an Timuçin. Karşısındaki kadın düşünceli bir şekilde dalmıştı çünkü. Neyse ki Nehir elini yavaşça sıktı ve güven verdi genç adama.
"Galiba iyi şeyler yaşamadın. Deniz abim aklıma geldi sadece. Bundan bir yedi sene önce o da bu düşüncedeydi. Nişanlısı onu aldattı." Timuçin acı acı gülmek istedi. Bir bakımdan biraz da olsa benziyordu sanki.
"Çok zor olmalı."
"Mesleğini bıraktı, playboyluğa falan soyundu ki abim çok daha zıt biriydi önceden. Neyse ki yengem ile eski haline döndü."
"Şanslıymış..."
"Evlendiği gün sorsaydın çok başka bir cevap alırdın," dedi Nehir gülerek. Bir müddet söyleyeceği cümleyi düşünmeyi istedi ve yemeğin gelmesi ile düşünecek vakti buldu. Çünkü utanıyordu garip bir şekilde. Yaralı tarafını kesinlikle çok merak ediyordu ama belki de Timuçin bunu anlatmaya hazır değildi. Onun hakkındaki bilgileri tek tek öğrenirken hep bulmaca çözüyormuş gibi hissediyordu. Karşıdaki adamın geçmişinin derinliğinde bir şeyler saklıydı.
"Şey... Eğer öyle hissettirdiysem... Ben gerçekten... Mutlu oldum." Duraksayarak söyleyebilmişti ancak. Timuçin aynı kendinde oluşan semptomu Nehir'de de görünce içi rahatlamıştı bir nebze. Onun utangaçlığını çok iyi anlıyordu. Nehir su içerken konuyu değiştirmek istedi. Heyecan ve utançtan yüzü kızarmıştı. Liseli bir kız değildi ki yirmi sekiz yaşındaydı tamı tamına.
"Gazetedeki haberi gördün mü? Aslında seni uyarmam gerekirdi."
"Abim ile haberim oldu ama sorun değil."
"Kızdı mı?" Nedense söyleyiş tarzından böyle bir şey olmuş olabileceğini çıkardı. Timuçin başını umursamazca sallayınca ise teyit etmiş oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERİNLİKTE SAKLI (Yeniden Yayımda)
RomanceHazinedarların küçük kardeşi Nehir, abisinin gölgesi altında kalmaktan dolayı oldukça şikayetçiydi. Abisi her işine karıştığı gibi ona uygun olan bir eş adayı bile belirlemişti. Nehir için bu bardağı taşıran son damla olmuştu ama abisi hala bundan h...