32

7.6K 696 40
                                    

Merhabalar herkese :9

Öncelikle okul, sağlık problemleri Levent'in çıkışı imza günü derken baya gecikti bölüm biliyorum. 

Umarım bölüm gönlünüzü alır. 

Ufacık bir not bırakayım. Bölümde Nihal'in hamile oluşundan bahsediyorum ve eminim ki bu kaçıncı çocuk diye soracak olanlar çıkacak zaman olarak belirtmediğim için. Hayatımı Değiştir Ada'm da olan 3. bebek buradaki. Hatta o kadar çok mesaj gelmişti ki bebeğin adı ne diye. Yazarken hiç ismin bu kadar önemli olacağın aklıma gelmemişti :)

Okuduğunuz saati buraya bırakabilirsiniz. 

Kurguda kimin hangi özelliğini seviyorsunuz? Sorumu buraya cevaplarsanız çok sevinirim.

Keyifli okumalar :)

İyi geceler :)

XOXO

ELİF

"Heyecanlı mısın?" Timuçin arkadaşı Eren'e baktı ve yüzündeki profesyonelliği gördü. Sonuçta onu da tedavi eden Eren değil miydi?

"Daha önceden mülakata girmedim. Sen benden çok daha tecrübelisin."

"Sen de benden daha şanslısın çünkü elinde olmayan sebeplerden dolayı elenmeyeceksin," dedi Timuçin şakacı bir tavırla. Onun girdiği mülakatlarda pek fazla hataya yer yoktu. Elde olmayan sağlık nedenlerinden dolayı da elenmeyecekti arkadaşı. Ayrıca Nehir yengesinin oldukça anlayışlı biri olduğunu söylemişti.

"Yani haklısın." Birlikte Dâhiliye polikliniğine giderken çoğu polikliniğin çoktan kapandığını gördüler.

"Demek böyle oluyormuş," dedi Timuçin sesli düşünerek.

"Ne?"

"Geçen geldiğinde mahşer yeri gibiydi burası da ondan öyle diyorum şimdi bomboş."

"Nihal Hanım'ın gerçekten burada olduğundan eminiz değil mi?"

"Evet, Deniz abi öyle söyledi." Biraz daha ilerlediklerinde söylenenin doğru olduğunu gördüler. Çünkü bir hasta çıkmıştı kapıdan sonra Nihal Hanım ve sekreteri göründü. Onları görünce Nihal'in yüzünde küçük bir çekingenlik göründü.

"Merhaba Timuçin," dedi ve elini uzattı Nihal. Timuçin de ona dostane tavırla uzatılan bu eli sıktı.

"Merhaba Nihal, arkadaşım Eren, Deniz abi ile konuşmuştuk biz," dedi arkadaşını işaret ederek.

"Evet evet çok haklısın ama yoğunluktan kafamdan çıktı gitti. Sizi biraz bekletsem sorun olur mu? Servise uğramam gerek."

"Tabii tabii hiç sıkıntı değil," dedi anlayışlı bir şekilde arkadaşı. Bazen Timuçin, Eren'in artık bir uzman olduğunu unutuyordu.

"Tamamdır o halde." Nihal bir an duraksadı ve cebinden telefonunu çıkardı. Hızlıca birkaç tuşa basıp telefonu kulağına götürdü.

"Aşkım, misafirlerimizi senin odanda ağırlasam problem olur mu?" Olumlu bir cevap aldığı yüzündeki gülümsemeden anlaşılabiliyordu. Hemen telefonu kapattı.

"Deniz'in odasında beni bekleyebilirsiniz. Kusura bakmayın, tekrardan." diye ekledi. Birlikte farklı yöne giderlerken ikisinin de dikkatini aynı nokta çekmişti.

"Kadın hamile, mesai saatlerini aşıyor ama hâlâ enerjik görünebiliyor. Takdir edilesi gerçekten."

"İşini çok seviyor olmalı." Timuçin de öyleydi bazı günler ve hatta annesinin arkadaş hatırını bile yerine getirebiliyordu. Birlikte yukarıya çıkarlarken hastanede çalışan doktorların olduğu bir pano görünce aynı Timuçin gibi tepki vermişti Eren.

DERİNLİKTE SAKLI (Yeniden Yayımda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin