Sabah yatağımdan kalktım.Okula gitmemiştim,zaten çekimler birkaç ay yoktu.Ben dinlenmeye başladım.Başım ağrıyordu,kulağıma kulaklıklarımı taktım ve kısık seste müzik dinlemeye başladım.Bir yandan hayal kuruyordum.Ross ile geleceğimi düşünmüştüm hep ama şimdi kötü birşey olacaktı.Buna emindim,içime doğmuştu.Sonra bir düşündüm.Bir yıl sonrasını,ben ölmüştüm.Ross başka bir kızla mutluydu.Rydel ve ablam yani iki ablam benim ölümümü sindirmişti.Rocky,Riker,Ratliff ve Ryland,Ross'un bu durumuna şaşırmamıştı.Ama en azından mutluydu,benimen değer verdiğim mutluydu.Belki benimle değildi ama mutluydu.Ben zaten onun mutlu olmasını istiyordum.Annem ve babam zor da olsa alışmıştı.Herkes hayatına devam etmeye devam ediyordu.Sonra iç sesim konuştu. "Dalga geçiyor olmalısın!Ross'un senin ölümünü gerçekten böyle mi karşılayacağını düşünüyorsun.O kaldıramaz,günlerce,aylarca senin mezarının başında bekler."Kes sesini!Herkes benim ölümüme dayanır çünkü ben önemsizim!diye bağırdım ona.Ablam sanırım evde yoktu,yoksa çoktan odama çıkmıştı.Ben de aşağı indim.Kendime bir tost hazırladım ve televizyonun başına geçtim. O kadar canım sıkkındı ki.Hava bile benimle aynı fikirdeydi.Saate baktığımda 10:30 olduğunu gördüm ve 26 cevapsız aramam vardı,6 tane ablam atmıştı,geri kalanı ise Ross.Ablamı aramadım,Ross'u da.Çünkü biri sette,diğeri ise okuldaydı.Tostumu yemiştim.Oturuyordum ve telefonum çalmaya başladı.Açtım,hastane arıyordu.
-Bayan Marano?
-Evet,benim.
-Test sonuçlarınız çıktı.Uygun olduğunuz zaman hastanemize uğrar mısınız?
-Tabii,hatta 20 dakika içinde orada olabirim.
-Harika,iyi günler.
-İyi günler,dedim ve kapattım.Giyinmeye başladım.Giyindikten sonra bir taksiye atladım ve hastaneye gittim.İçeri girdiğimde dün benimle ilgilenen doktor beni gördü ve gülümseyerek yanıma geldi.Aoh,bu gülümseme hiç içten değik.Kesin kötü bir durum var.Yanıma geldi ve beni odasına getirdi.İçeri girdiğimizde
-Nasılsın?
-İyiyim,siz nasılsınız?
-Ben de iyiyim.Laura,şimdi konumuza gelelim.Test sonuçların geldi.
-Bayan Penny,bana açık olun.Neyim var?
-Laura,açıkçası test sonuçların hiç iyi değil ve hastalığın var.
-Peki,bu benim için sorun değil ama hastalığım ne?
-Tümör,beyin tümörü.
-Oh,tamam bu ölümcül biliyorum ve benim için sorun yok.Ama ne kadar ilerlemiş?
-Çok fazla değil ama ameliyat olman lazım yoksa...
-Ölebilirim.
**************************
Tanrım,Laura neden okula gelmedin,neden telefonlarıma bakmıyorsun?Tamam,sakin ol Ross.Mutlaka seni arayacak,arayacak.Bütün gün bunları düşündüm.Sonunda okul bitmişti.Laura'nın yanına gidiyordum.Nerede olduğunu soran bir mesaj atmıştım ona, o da sahilde olduğunu söylemişti.Sahile gidiyordum,oraya vardığımda Laura'nın denize taş attığını gördüm.Bir yandan bağırıyordu "Teşekkür ederim!"Anlamamıştım ama belli de etmemiştim.Arkasından gelip beline sarıldım.Sonra onu boynundan öptüm.O da bana sarıldı.Elinden tuttum ve onu iskeleye oturttum.Konuşuyorduk.
-Sarışın.
-Efendim prenses?
-Sana bir soru soracağım ama nedenini sormadan cevaplayacaksın,tamam mı?
-Tamam.
-Ben ölürsem ne yaparsın?
-Uyurum.
-Dürüst olduğun için teşekkür ederim.
-Bir daha da uyanmam.
-Böyle olmayacağını biliyorum,Ross bana doğru söyle ve gerçekci ol.
-Gerçeği istiyorsan yaşarım ama aynı zamanda ölürüm.Nefes alırım belki ama yaşayamam,dedim ve onu kollarıma aldım.Ağlıyordu,ne olduğunu sormak istiyordum ama ona söz vermiştim.Soramazdım.Öylece kaldık,gün batımını izledik.Sonra kollarımdan çıktı ve beni yanağımdan öptü.Sonra gitmeye başladı.Arkasından koştum ve elini tuttum.Beraber yürümeye başladık.Hiç konuşmadan sadece yürüdük.Evlerine geldiğimizde elimi bıraktı,bana sıkıca sarıldı.Sonra eve girdi.Ben de kendi evime.
************************
-Ne oldu?
-İçime doğmuştu,hastayım.
-Ne?!
-Evet,duydun.Beyin tümörüm var,dedim ve ağlamaya başladın.Ablam hemen bana sarıldı ve "Geçecek."diyerek beni teseli etmeye başladı.
-------------------
Evet,nasıl buldunuz?Biraz sürprizliydi değil mi?Şimdi bir karar verin,Laura hastalığını öğrendi ve iki seçeneği var;hayatı kendine zindan mı etsin,yoksa hiçbir şey olmamış gibi hayata devam mı etsin?Siz harikasınız...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZEL AŞK
RomanceBu bir Raura hikayesidir ve aşkın üzücü ve neşeli yanlarını anlatır,Bu benim ilk hikayem sayılmaz ama burada yeni.Umarım beğenirsiniz, lütfen düşüncelerinizi açıklayın. Benim için çok önemliler.Ayrıca hikaye tutarsa bazen günde iki bölüm yayınlarım...