Aradan iki hafra geçti gitti.Austin&.Ally setinde her şey harika.Ross ile olan arkadaşlığımız çok iyi artık iyice anladım.Kesinlikle ona aşık olmuştum.O kadar tatlı ki,özellikle gülümsemesi yok mu...Bir de gözleri, sanki onların içinde kayıp olabilrim. Ne zaman bana baksa bir türlü kendime engel olamıyor ve kızarıyorum.Ama bunu seviyorum çünkü beni öyle görünce gülümsüyor ve ben de onun gülümsemesini doya doya izliyorum.Neyse, bugün okuldan içeri girdeiğimde herkes bana bakıyordu.Sanırım okulun en popüler kızı ünvanını Caroline'dan alabilmiştim.Kız gerçekten bana,beni yiyecekmiş gibi bakıyordu.Birden arkamda birinin sesini hissettim.''Sanırım birileri sana kızgın.'' Arkama döndüğümde Ross'u gördüm.Onunla aynı liseye mi gidiyorduk?! İşte bu tuhaf oldu, onu daha önce hiç görmemiştim.''Sanırım.'' dedim.
-Şaka yapıyorum.
-Oh, cidden mi?
-Evet, hem sana bir şey yapmak isterse seni korurum.
-Gerçekten beni korur musun?
-Elbette, nasılsa benim arkadaşım değil misin?
-Tabii,arkadaşım.
Bunu demesi canımı yakmıştı.Bana ''arkadaşım'' demişti. Oysa ben ona bu kadar aşıkken.Zil çaldı ve sınıflara gittik.İlk dersim kimya idi.Sınıfa girdiğimde tek bir boş yer vardı o da Ross'un yanı.''Laura,yanıma gelebilirsin.''diye seslendi bana.Ne yapayım, mecbur gittim yanına.''Teşekkür ederim.''dedim. ''Önemli değil.''dedi.O sırada Bayan Flowers içeri girdi.Dur bir dakika, biz kimya dersindeyiz ve ben Ross ile mi oturuyorum!?! Tamam bu bir tesadüf mü, yoksa benim kurgum mu, ve ya bilerek mi? Tamam cevap kesinlikle benim kurgum.Yani nereye oturacağım önceden belirlenmedi ki...
**************************
Tesadüfün bu kadarı, Laura ile kimya dersinde yan yana oturuyoruz.Tamam Ross bazı şeyler senin kurgun, kız geldiğinde tek yer senin yanındı.Tam eğer biraz daha konuşursam daha fazla kendimi rezil edeceğim.Tamam sustum ve onu izlemeye başladım.Bayan Flowers'ı izlerken bile çok tatlı oluyor.Gerçekten çok tatlı...Ama ben sabah ne yaptım, ona arkadaşım dedim ya!! Benim kadar aptalı var mı? Kızdan hoşlanıyorum ama ona ''arkadaşım'' diyorum.Aptal, aptal, aptal, aptal.Birden bana döndü ve''Kantine gidiyorum, bir şey ister misin?''dedi.Hangi ara zil çalmıştı?Ama ona cevap vermem gerektiğini hatırladım. ''Hayır, teşekkür ederim. ''dedim.Gittiğinde öylece bakakaldım.Sonra kendimi düzenleme ihtiyacı hissettim, saçlarımı düzelttim ve onu beklemeye başladım.Sanırım ilk ve gerçek aşkım Laura oldu.İçeri geldiğinde elinde bir su vardı.Bana gülümseyince aklıma dank etti!Neden ona, onu sevdiğimi söylemiyordum, yanıma oturdu.Tam ağzımı açmış söylecektim ki o çocuk geldi.
-Selam Laura.
-Selam Jackson.
-Bu akşam boş musun?
-Tabii, neden?
-Bir şeyler yapmak ister misin?dediğinde benim yüzum çocuğu dövmek istercesine bakıyordu.Laura bana baktı, tabii onu fark etmedim.Sadece Jackson'a odaklanmıştım. Laura ona döndü ve''Üzgünüm ama bugün başka planlarım var.Ross ile.''dediğinde benim yüzüm öyle bir hâl almıştı ki hiç bir şey anlamadım ama bu Jackson'a fena kapak olmuştu. Bir şey demeden uzaklaştı.Laura'ya döndüm;
-Sen ciddi misin?
-İstemiyor musun?
-Tabii ki istiyorum.
-Tamam o zaman beni akşam 7'de alırsın.
-Peki sahilde yürümüye ne dersin?
-Süper olur derim.bunu duyunca sanki bulutların üstündeydim.Bayan Flowers içeri girdi ve derse başladı.Ben dersi dinlemiyordum.Sadece Laura'yı izliyordum.Ona bugün kesinlikle sevdiğimi söylecektim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZEL AŞK
RomanceBu bir Raura hikayesidir ve aşkın üzücü ve neşeli yanlarını anlatır,Bu benim ilk hikayem sayılmaz ama burada yeni.Umarım beğenirsiniz, lütfen düşüncelerinizi açıklayın. Benim için çok önemliler.Ayrıca hikaye tutarsa bazen günde iki bölüm yayınlarım...