Justin'in Sonu(14.bölüm)

481 23 2
                                    

Sabah kalktığımda dışarısı yağmurluydu.Güzel bir havaydı.Giyindim,kahvaltımı ettim. Çantamı aldım ve kapıyı açtım.Her zamanki gibi Ross.

-Günaydın prenses.

-Günaydın.

-Gidelim mi?

-Olur,diyerek koluna girdim.Şemsiyenin altında gidiyorduk.Ross'un deri ceketli koluna girmek beni rahatlatıyordu.Şemsiyeye vuran yağmur damlalarının sesi ayrı bir güzeldi. Ross,gülümsüyor gibi yapıyordu ama üzgündü.Bir derdi vardı,her türlü belliydi.

-Ross,aşkım neyin var?

-Bir şeyim yok prenses.

-Bak aşkım,sen gülümsüyor gibi yapabilirsin ama senin bir şeyin var.Söyler misin?

-Gerçekten bir şeyim yok bir tanem.

-Sen profesyonel bir oyuncusun.Ben de profesyonel bir oyuncuyum ve anlıyorum.

-Belki rol yapmıyorum.Havaya baksana,beni etkiliyor.

-Hava beni de etkiliyor ama ben neşeliyim.

-Sadece...benim yanımdan ayrılma.

-Tamam,dedim.Üsteleyince bana kızmasından korktum.Okula böyle sus pus geldik.Okul da sakindi.Tuhaftı,gerçekten tuhaftı.Sınıfa girdik.Ders yaklaşık 10 dakika sonra başladı.Öğle molasında yemekhanedeyken biri yanımıza geldi.Gürültüden geçilmeyen yemekhane bir anda sesizleşti.Bazı uğultuları duyuyordum."Justin geldi,kesin Ross'u dövecek." "Hayır,kesin Ross'a basket maçı önercek."Böyle derlerken Justin denen herif bana yaklaştı."Merhaba güzellik,bu gece boş musun acaba,eğer boşsan yemek yiyelim."dedi.Ne diyor lan bu!Ross yumruğunu sıkmıştı."Ne diyorsun sen lan!Benim sevgilim var ve şunanda yanımda duruyor.Kör müsün,yoksa yüzsüz mü?"dedim.Yemekhaneden "Ooooooooooo." sesleri geliyordu.Daha bu hiçbir şeydi.Eğer biraz daha canımı sıkarsa fena şeyler olur.

-Ne yani boş değilim mi demek istiyorsun?

-Hayır,boşum ama senin gibi bir...cümlemi devam ettiremedim çünkü Ross araya girdi.

-Boş ama sevgilisi ile zaman geçirecek.

-Peki o zaman seni 7'de alırım,demez mi bu piç.Dayanamadım.Ayağa kalktım ve ona şöyle güzel bir Osmanlı Tokatı geçirdim.Yemekhane donup kalmıştı.Yanağında elimin izi çıkmıştı.Kıpkırmızı beş parmak yanağına oturmuştu.Hâlâ "7'de hazır ol fıstık."demesin mi?!Yediğim soslu makarnayı-veya ona benzeyen bir şey-aldım ve başından aşağı geçirdim."Eğer bir daha benim 10 metre yakınıma yaklaşırsan olacakları görürsün!"dedim ve Ross'u elinden tutup sınıfa gittim.Sıraya oturduk.O anda anladım.

-Sabah Justin yüzünden endişeliydin,değil mi?

-Evet ama ona yaptığın şeyi gördükten sonra içim rahat,dedi ve gülmeye başladı.O gülünce neden ona aşık olduğumu tekrar anladım.Ama yakında bu gülüşten ayrı kalacaktım.

                                        **************************

  Tanrım,Laura konusunda biraz fazla hassas olmuşum.Ona yaptıklarını görmeniz lazımdı.Ben kaptan olduktan sonra en fazla giren şey olmalı.Yüzü öyle bir oldu ki ama bir o kadar da piçti.Laura ona haddini bildirdikten sonra bile çıkalım diyor.Ama neyse ki Laura ona öyle güzel bir ders verdi ki...Ooooo,artık üç yıl-yani okul sonuna kadar- onun yanına yaklaşamaz.İyi oldu.İyi oldu.Okul çıkışı Laura ile özel yerimize geldik. Oturduk,banktan güneşin batışını izliyorduk.Her zamanki gibi.Onun başı omzumda, elleri ise avuçlarımda.Mükemmel bir aşk tablosu ancak böyle olur.Mutlu iki aşık da öyle.Güneş battıktan sonra eve gitmek istedi Laura.İtiraz etmedim,eve götürdüm onu.Ben eve gelince neden hep aynı tabloyu görmek zorundayım!!?Bu sefer bir eksik vardı ama.Neydi onu bile anlamadım.Odama çıktım,kulaklığımı taktım.Biraz müzik dinledikten sonra Türkiye'de yaşayan arkadaşımın gönderdiği Sabah Uykum adlı kitabı okumaya başladım.Çok güzeldi.(bu yazarınızın Sabah Uykum'dan alıntı yapacağı anlamına geliyor.:D)

                                             ***********************

Eve geldiğimde hemen ilaçlarımı aldım.Geri kalan ilaçları ise gece nöbetçi eczaneden alacaktım.O zamana kadar oyalandım.Yemek filan yedim,müzik dinledim,kitap okudum. Türkiye'den bir hayranımın gönderdiği Sabak Uykum'du bu.Çok güzeldi,o kadar bana ithaf edilmiş gibiydi ki...Gece olduğunda ise eczaneden ilaçlarımı aldım ve eve gelimce hemen uyudum.

                         -----

Bu bölüm nasıl?Güzel miydi?Justin fena tokat yedi zma değil mi;)Bir de sanal klavyeden yazıyorum,artik ne ladar hatam olursa affedin.Sevgilerle Niyegittin ve siz harika olanlar.

GÜZEL AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin