"Sanırım bu kadar." diye söyleniyordu Ross. Sevgililer Günü sürprizi ile meşgüldü ve bitirmişti ama kendini koltuğa atıp sızmasına engel birşey yoktu. Telefonunun çalması ile kendine geldi. Ekrana baktığında arayanın Laura olduğunu gördü. "Efendim sevgililerin en güzeli?" dedi yorgun sesiyle. "Ben hazırım,hani demiştin ya hazırlan di-" Sözünü biteremeden Ross devreye girdi. "Tamam,hatırladım. 10 dakika sonra oradayım." dedi ve kapadı. Kendini attığı koltuktan kalkıp özel yerden çıktı. Dışarısı buz gibiydi ve her yerde kar vardı.
*******
"Geç bakalım." dedi Ross,kapıyı Laura için tutarken. Laura yüzünde engel olamadığı gülümsemesi ile arabaya bindi. Ross da kendi yerini almıştı. Laura, çocuksu bir ses tonuyla "Nereye gidiyoruz?" dedi. Ross,şebekçe gülüp "Sürpriz." dedi ama Laura az çok tahmin edebiliyordu. Ve evet tahmini doğru çıkmıştı. Özel yerdeydiler, dışarıdan karlarla kaplanmıştı ama içi o kadar sıcaktı ki... Laura neredeyse şoktan bayılacaktı. "Ross," dedi.Sesi titriyordu. "Bu inanılmaz." Ross gülümsüyordu,Laura'nın arkasından gelip beline sarıldı. "Hepsi senin için bebeğim." Laura yavaşça ona döndü ve daha fazla dayanamadı,dudaklarına yapıştı. Nefessiz kaldıklarından ayrılınca etrafta şu kelimeler uçuyordu;Seni seviyorum.
******
"Daha yavaş atmayı deneyebillirsin prenses!" dedi Ross. Laura'nın attığı kar topu beline çarpmıştı. "Adı üstünde kartopu savaşı!" diyerek karşılık verdi Laura. "Öyle mi?" dedi Ross,yüzünde anlamsız bir ifade vardı. Yerinden hızla koşmaya başladı ve Laura'yı belinden kavrayıp havada döndürmeye başladı. Bunu yapmak zor değildi. "Aaa!" diye bağırıyordu Laura ama bu onunda hoşuna gidiyordu. Sonunda Ross Laura'yı döndürmeyi bırakıp kucağına aldı ve ağaç eve girdiler.
****
"Bizimkler nerede?" dedi Ross,evin anahtarını kapının yanındaki kâseye atarken. Rocky,koltuğa oturmuş televizyondaki aşk filmlerinden kaçmakla meşguldu. "Sevgilileri ile buluşmaya gittiler." dedi iğneleyeci sesiyle. "Sen niye geldin?" diye de ekledi. "Ben zamanımı geçirdim ve geldim iyi ki de gelmişim yoksa abim sinir krizi geçirip geberecekmiş." dedi Ross ve gülerek Rocky'nin yanına oturdu. Rocky'nin az da olsa yüzü gülmüştü. "Pes atalım mı?" dedi. "Hadi atalım."
*********
Laura,eve geldiğinde ilk işi ilaçlarını içmek oldu. Sonra da kendini koltuğa atıp güzel bir aşk filmi izlemeye başladı. Bir yandan da patlamış mısır yiyordu. Gözü,yanında duran telefonuna takıldı,eline alıp çektiği fotoğraflara baktı. Çoğu Ross ile birlikteydi. Aklına bir fikir geldi ve odasına çıktı. Çok sevdiği bir defteri vardı. Anı defteri gibi bir şeydi. Temiz bir sayfa açtı kendine.
"Sevgili Sarışın,
Biliyorum sana söylememiştim ama bunu yapmak zorundaydım. Beyin tümörü çok zor ve atlatan çok az kişi var. Seni üzmek istemedim ve habersiz olursan daha az canın acıyacağını veya öğrendiğinde beni bırakacağını düşünmüştüm ve korktum çünkü sana o kadar aşığım ki... Düşün ben balığım sen su veya ben uçak sen kanat. Hayallerim vardı seninle ama onların gerçekleşmesi artık imkansız değil mi? Belki biz ayrıyken ölmüş olurum ama bunu okumanı istiyorum.
Ben aşkı anladım,aşk;sevince kıskanmakmış. Aşk;mutlu olmak birlikte acı çekmekmiş." daha fazla yazamamıştı çünkü kapısı çok sert bir şekilde açılıp içeri bodoslama (gerçekten bodoslama) şekilde biri girmişti. Defteri anında kapatıp kimin geldiğine baktı. "Abla!?" dedi. "Laura." dedi Vanessa titrek çıkan sesiyle. Ağlıyordu,Laura hemen yanına gidip ona sarıldı. "Riker ile ayrıldık." dedi Vanessa daha fazla ağlıyarak. Laura ona daha sıkı sarılarak teselli etmeye çalıştı.
*******
Kapı sertçe açılıp daha sert bir şekilde kapandı. Ross ve Rocky yerinden zıplamıştı. Ross,oyunu durdurarak gelene baktı. "Abi?" dedi. Riker bir şey demeden yanlarındaki koltuğa oturdu. Gözleri dolu dolu olmuştu. "Riker?" Bu sefer Rocky şansını denemişti. "Ayrıldık." dedi Riker,bir erkekten beklenmeyecek kadar kısık ve incinmiş bir ses tonuyla. Ross ve Rocky öylece kalmıştı. Sevgilile Günü'nde ayrılık, çok zor bir şeydi. Peki bunu sağlayan şey neydi?
-----
Kısa ve geç gelen bölümle karşınızdayım. Üzgünüm ama yoğunum ve bazen ilham gelmiyor. Yeni kural;15 vote+15 comment yeni bölüm. Siz harikasınız...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZEL AŞK
Storie d'amoreBu bir Raura hikayesidir ve aşkın üzücü ve neşeli yanlarını anlatır,Bu benim ilk hikayem sayılmaz ama burada yeni.Umarım beğenirsiniz, lütfen düşüncelerinizi açıklayın. Benim için çok önemliler.Ayrıca hikaye tutarsa bazen günde iki bölüm yayınlarım...