İyi Geceler Prenses (22.bölüm)

411 19 6
                                    

Hayır,Laura sen ölmeyeceksin.

                                              *************************

Bridgit ve Olivia şok olmuştu.Yani en iyi arkadaşları hastaydı.Laura ise takmıyordu.O kendini tek bir sonuca odaklamıştı;Ölüm.Belki öyleydi belki değildi.Bunu henüz kimse bilmiyordu.Ve bilmedikleri daha neler vardı...Konuya dönecek olursak,üç arkadaş oturuyordu.Laura aralarında kalmıştı.İlaç vakti gelmişti,yavaşça yerinden kalktı ve ilaçlarını içti.Sonra kapı çaldı.Saate baktı,10 olmuştu.Ablasıydı,kapıyı açtı.Evet ablası. Vanessa içeri girdi ve manzara ile karşılaştı.

-Biliyorlar mı?

-Evet.

-İlaçlarını içtin mi?

-Evet,içtim.

-Bugün yorulcak bir şey yaptın mı?

-Hayır,fısıltı ile konuşuyorlardı.Vanessa güler yüzle içeri girdi.Selamlaştılar filan. Bir süre sonra gülüşmeler başladı.Vanessa onların moralini düzeltmeyi becermişti.

                                               ***************************

O sırada Ross otobüsteydi.Otobüs yavaşlamaya başladı.Demek ki gelmişlerdi.Bu seslerden bile anlaşılıyordu.Çığlıklar,gülüşmeler.Sidney ne kadar kalabalık bir yerdi. Yanına Rydel geldi.

-Hadi kalk uykucu!Geldik.

-Banane,hemen konser mi yapacağız sanki.

-Hayır ama hayranlar bizi görmek istiyor.

-Ben de Laura'yı görmek istiyorum.Demek ki neymiş,insanın her istediği olmuyormuş.

-Ross!Bu kadar mızıkçı olmak zorunda mısın?

-Evet.

-Tanrım!Sen tam bir...Ağhh neyse,dedi Rydel ve yanından gitti.Eveeet,yine Ross kazanmıştı.En azından o öyle sanıyordu.Riker,usulca yanına yaklaştı.Ross'un tek kolu yataktaktan sarkıyordu.Riker,yüzündeki o gülümsemeyle kolunu tuttu ve hızlıca onu aşağı çekiverdi.Pat!Ross yere düşmüştü.

-Bunu yapmayı ne zaman keseceksin?

-Hiç bir zaman.Bunu sen de biliyorsun küçük kardeşim.

-Ah bilmez miyim.

-Hadi kalk.Yoksa koca bir kova su ile geri döneceğim.

-Bekliyorum.

-Gelirim,biliyorsun.Akşam ıslak yatakta uyursun.

-Tamam kalkıyorum,dedi Ross ve kalktı.Aynaya baktığında saçlarının ne kadar dağılmış olduğunu görmüştü.Kendini düzene soktu ve koltukların olduğu yere girdi. Herkes oradaydı.Tek sıra halinde.Ross da arkalarına geçti,kapıyı Riker açtı.Teker teker dışarı çıktılar.Korumalar bir çizgi gibi onları koruyorlardı.Hayran çığlıkları her yeri kaplamıştı. "R5!R5!R5!R5!R5!Ross!Riker!Rydel!Ratliff!Rocky!" Hepsi onlara gülümsüyor,el uzatıyorlar ve imza veriyorlardı.Bu iş bitince otobüse geri döndüler. Acıkmışlardı.Yemek yediler.Konserden konuşuyorlardı.

-En iyisi şöyle güzel bir çıkış yapmak.

-Nasıl?

-Ne biliyim,böyle taklalar filan.

-Neden?Biz hokkabaz mıyız?

-Haklısın.En iyisi normal çıkmak.

-Evet en iyisi,dedi Ross ve içeri girdi.Canı sıkılmıştı.Prenses yoktu ki yanında.Ama Laura bunun iyi olduğunu düşünüyordu.Onsuz kalmayı öğrenmesi gerektiğini sanıyordu.Belki öyleydi,belki de değildi.Bunu ilerleyen bölümlerde bilecektik.Hep birlikte.Şimdi konuya geri dönelim.Ross kendi yatağına uzanmış müzik dinliyordu.

                                               ************************

Bridgit,Shane ile buluşmaya gitmişti.Olivia ise eve gitmişti.Laura ve Vanessa evde tekti.Yemek yiyiyorlardı.

-Ross'u özlüyor musun?

-Şaka mı yapıyorsun?Tabii ki özlüyorum,o benim sevgilim.Sen Riker'ı özlüyor musun?

-Evet.Ama işte kendimizle avutuyoruz kendimizi.

-Hah,iyiydi.

-Pilav ve tavuk?

-Olur,zaten sonra ilaç içmem lazım.

-Tamam,al bakalım.

-Teşekkür ederim,dedi Laura ve yemeğini yemeye başladı.Yemeği bittiğinde ilaçlarını içti.Sonra da yatağına uzandı.Biip biip.

"İyi geceler prenses."Ross ona iyi geceler masajı atmıştı.Sözü vardı.Laura gülümsedi. Biip biip.

"Sana da iyi eğlenceler sarışın."Laura mesajı gönderdikten sonra kendini uykunun ellerine bıraktı.

                                              -----

    Arkadaşlar yb geldi ama artık +3 yorum gelmezse yeni bölüm yayımlamam.Heberiniz olsun istedim.Bu arada Allah hepinizin orucunu kabul etsin.Siz harikasınız...

GÜZEL AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin