Söz mü?(23.bölüm)

398 21 5
                                    

Tanrım,gecenin beşinde kim ne istiyor ki?!Aşağı indim,kapıyı açtım.Kimse yok.Sağa baktım yok,sola baktım yok.Bir de zile bakınca.Lanet olsun!Zil takılmış.Cidden mi?Bu yüzden mi gecenin beşinde uyandım ben?Neyse,zilin başına geldim,içine kaçmış.Nasıl çıkaracağım şimdi ben bunu?Keşke babam evde olsa.Ama yok!3 yıllık bir iş seyehatine gidiyorlar.İki kız evde yalnız başımıza.Daha doğrusu ben tek başıma,ablam dörtte sete gitsin.Ben ne okula gidiyim ne de sete.Zaten set yok ki!Eh,çıktı.Oh be,dünya varmış. İçeri girdim.Koltuğa uzandım,tam uykuya dalacağım lanet olası telefon çaldı.Ya bugün insanlar benden ne istiyor.Hastayım uyumam lazım,stresten uzak,neşeli olmam lazım ama tam tersini yaşıyorum.

-Alo.

-Merhaba Laur,üzgünüm.Yani erken kaldırdığım için.

-Ne oldu Raini?

-Calum,Calum...

-Ne oldu Calum'a?!

-Araba,araba çarpmış.Rross'a haber vermedim.Sana söylüyorum.

-Siz hangi hastanedesiniz?Oraya geleceğim.

-Devlet,acele et lütfen.Ben çok kötü oldum.

-Tamam hemen geliyorum,dedim ve telefonu kapadım.Sonra da koşarak evden çıktım. Tanrım ne oluyor?

                                             ************************

 Otobüsteydim.saat 7 olmuştu.1 saat sonra konser vardı.Hiç çıkmak istemiyordum ama mecbur.Ne yapabilirim ki?Zaten az kaldı Ross,sadece 56 gün.56 mı?!Ve daha kötüsü 3 gün sonra doğum günüm.Yanımda ne prensesim var ne de Calum.Calum demişken o ne yapıyor acaba?Ama onu arayamam,saat orada 5.

-Ross!Buraya gel,hemen!

-Ne var abi!

-Buraya gel dedim sana!

-Geliyorum,dedim ve içeri girdim.Ahh!Lanet olsun bu da ne!?!Neden bir anda sırılsıklam oldum ki ben?Rocky!

-Bunu neden yaptınız ki şimdi!

-Eğlenmek ve yüzünün halini görmek için,dedi ablam gülerken.İçeri geçtim ve üstüme yeni ve kuru bir şeyler giydim.1 saat nasıl olduysa geçti ve konser vakti geldi.Teker teker sahneye çıktık.

                                                *************************

Hastaneye koşarak girdim.Raini koltuğa sinmişti.Yanına gittim,omzuna dokundum. Bana sarıldı.

-Ne oldu anlamadım...uyuyordum.sonra telefon çaldı,bana onun hastanede olduğunu söylediler. Koşarak buraya geldim,ameliyata alındığını ve şuan yoğun bakımda olduğunu söylediler.Bekliyorum,lanet olası yerde bekliyorum.

-Sakin ol,o iyileşecek,o çok güçlü iyileşecek.

-Değil mi?İyileşecek bizim kızılımız.

-Evet,iyileşecek,dedim.Gözlerimden birkaç damla yaş düşüyordu.Nasıl olmuştu bu? Saat beşte nasıl olmuş ki?Peki Calum saat beşte ne yapmak istiyordu?Ben böyle dalmışken Raini kalktı,ne olduğuna baktım.Doktor gelmişti,ben de yanına gittim.

-Arkadaşınız çok iyi,şimdi onu normal odaya alacağız.

-Peki onu görebilir miyiz?

-Tabii,fazla yormayın ama.

-Yormayız,dedim.5 dakika sonra Calum'un yanına gittik.Yatakta öylece oturuyordu. Raini hemen ona sarıldı.Ardından ben sarıldım.Çabuk toparlamış,mutlu da.

                                              ******************************

Konser bitmişti,saat 11 olmuştu burada.New York'da ise 9.Sanırım prensesimi aramam lazım.

-Alo prenses,nasılsın?

-İyi,sen sarışın?

-Ben de iyiyim.Gribin geçti mi?

-Hı...şey evet geçti.

-İyi,bizimkiler ne yapıyor?

-Onlar...onlar da iyi.Mutlular.

-Sen mutlu musun?

-Sen olmayınca ne kadar olabilirsem.Peki sen?

-Ben de ama bazen bizimkiler kavga edince filan.

-Anladım,bir de benim ablamı görsen.Setten gelince bir saçmalıyor ki.

-Aynen ama keşke yanımda sen olsan.

-Keşke.Seni çok özledim.

-Ben de seni çok özledim bir tanem.

-Hayatım?

-Söyle nefes kaynağım.

-Seni evrende yer kaplayan her şeyden daha çok seviyorum.

-Ben de seni o kadar çok seviyorum.

-Sen olmasaydın,karşıma hiç çıkmasaydın ne yapardım bilmem.

-Eğer sen beni bırakıp gitseydin nefes alamazdım.

-.....

-Hey,orada mısın?

-Evet burdayım,sadece böyle konuşmam beni etkiledi.

-Hoşuna gitti yani?

-Evet,beni asla bırakmayacaksın,değil mi?

-Asla!

-Söz veriyor musun?

-Söz veriyorum.Peki sen?

-Seni bırakmayacağıma söz...

                                                ********************

-Veriyorum,demiştim.Oysa bundan emin değildim.Tanrı ne yazdıysa o olacaktı.

-Şimdi yatman lazım.Seni seviyorum hayatım.

-Ben de seni seviyorum,dedi ve telefonu kapattım.Sonra uykumun geldiğini fark ettim nasılsa gecenin beşinde ayaktaydım.Koltuğa uzandım.Bir kaç dakika sonra uykuya daldım.

                   -----

+3 yorum gelirse yb.Bu arada nasıl,sevdiniz mi?Allah hepinizin orucunu kabul etsin. Siz harikasınız...

GÜZEL AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin