Sabah kalktığımda her zamanki gibi ablam yoktu.Ben de birşeyler yedim ve televizyonun başına geçtim.Hastaneye 12:30'da gidecektim.Rydel gelmişti.Konuşuyorduk.
-Ee,korkuyor musun?
-Hayır.
-Endişeli misin?
-Hayır.
-Nasıl hastasın sen?Ne korkuyorsun,ne de endişelisin.
-Endişeli veya korkulu değilim.Çünkü ne olursa olsun sonucu biliyorum.
-Yo hayır,öyle bir şey olmayacak.
-Evet olacak.Bu hastalıktan kurtulan çok az kişi var.
-Ve sen onlardan biri olacaksın.
-Hayır olmayacağım.
-Evet,olacaksın.
-Ben ölürsem Ross'a onu sevdiğimi söyler misin?
-Hayır.
-Neden?
-Çünkü kendin söyleyeceksin,dedi.Sustum,birşey diyemedim.Sadece sustum.Çünkü bunun olmayacağını biliyordum.Ne olursa olsun ölecektim.Ama önemsemiyordum.Hastaneye gidene kadar sustuk.Hastaneye geldiğimizde birlikte doktorun yanına girdik.Oturduk,Bayan Penny her zamanki gibi çok güzeldi.
-Laura!Hoş geldiniz.
-Merhaba.Beni neden çağırdınız Bayan Penny?
-Seni çağırdım çünkü tümörün tam boyutunu ölçmek için çağırdım.
-Peki,ne ile başlayacağız?
-Benimle gel.Bu arada Bayan Lynch bizi burada bekler misiniz?
-Tabii beklerim,dedi Rydel ve o sahte gülümsemesini takındı.
******Rydel Anlatıyor******
Odada bekliyordum,biraz da korkuyordum.Ya Laura'ya bir şey olursa.Ben bunu Ross'a nasıl söylerdim?Onu geç,buna nasıl alışırdık?Tanrım lütfen,lütfen Laura'ya bir şey olmasın.Lütfen.Bekleye bekleye burda sapa benzedik.Ne zaman gelecekler?Neden bu kadar uzun sürdü?Neden neden neden?
*************************
Okulda her şey çok sıkıcı,Laura olmayınca.Neden gelmedi ki?Neden beni yalnız bıraktı?Ne işi var ki?Neyse Ross,sen antremanına odaklan.Aha,işte yanlış hareket ettin."Ross!"Koç çağırıyor.Sıçtım!Kesin sıçtım!
-Efendim koç?
-Seninle bir şey konuşmam lazım.
-Sizi dinliyorum koç.
-Biraz bekle.Justin!Neden Justin'i çağırdı şimdi?Aha geldi piç.
-Buyrun koç.
-Artık takımın kaptanı Ross.
-Ne?!!!dedik aynı anda.Yani ben mi oldum takım kaptanı?Ama neden?Jusin bana nasıl bakıyor,görmeniz lazım.Fena girdi.Çıkarması biraz zor olacak sanırım.Koç yanımızdan gittiğinde kulağıma fısıldadı."Laura'ya veda et!"Aboo ben bunu unuttum.Ama nasıl?Ne yapacağım?Tek kelime ile sıçtım!
**************************
Beni birçok makineden geçirdiler.Tuhaf şeylerdi.En son makineden sonra odaya geldik.Rydel bizi bekliyordu.Bayan Penny masasına oturdu ve gelen röntgenlere baktı. Bir süre inceledikten sonra bize döndü.
-Evet,sonuçlar burada.
-Açık konuşun Bayan Penny,ben kendimi her türlü şeye hazırladım.
-Peki,o zaman durum pek iç açıcı değil.
-Tamam.Peki ameliyat.Onu ne zaman olacağım?
-Onu ayarlamaya çalışacağım.Ama bu iş biraz masraflı olabilir.
-Sorun değil.Ben zenginim.
-Tamam o zaman,şimdi sana ameliyata kadar ne yapman gerektiğini söyleyeceğim ve bunları harfi harfine yapacaksın.Tamam mı?
-Tamam,dedim onu dinlemeye başladım.Çok zor şeyler değildi ama ilaçlar vardı.Ross'a fark ettirmeden içmek biraz zor olacaktı.
Eve geldik ve koltuğa oturduk.Canım acayip dondurma çekmişti.Dolaptan çıkardım, kaşığı tam ağzıma atacakken Rydel elimden aldı."Unuttun mu?Soğuk şeyler yasak." İçimden "Sıçacağım yasağına."desem de dışımdan "Tamam."diyebildim.Birkaç saat sonra ablam geldi.Biraz oturduk ve birlikte bir caféye oturduk.Orada garsonumuz Marissa oldu.Burada mı çalışıyordu.İyimiş,burası en sevdiğim yer.Artık her geldiğimdr onu göreceğim.Oradan Rydel eve gitti.Ablamla yalnız kalmıştık.Evd geldik.Baya bi sohbet etmiştik.Saat gecenin 2'si olmuştu.Eyvah ben ilaçları almayı unuttum.Nöbetçi eczane nerede bulacağım ki şimdi ben?İnternete baktım hemen.Buralara yakın bir yerde vardı.Hemen gittim.İçeri girdiğimde tezgahtan turuncu bir kafa kalktı.Marissa! Onun burada ne işi var?
-Hoşgeldiniz efendim.
-Marissa bana bu ilaçları verebilir misin?
-Tabii efendim,dedi ve raflara yöneldi.Birine bağırdı."Mary bizde sakinleştirici var mı?"Ne yani bana sakinleştirici mi vermişti?Neden?Neyse,Marissa bana bir kaç kutu getirdi."Elimizde bunlardan var ama eğer yarın gelirsen hepsini bulabilirsin."dedi.Teşekkür ettim.Tam kapıdan çıkacakken arkamdan seslendi."Bunlar beyin tümörü için çok ağır ilaçlar."Bir şey diyemeden çıktım.Eve geldiğimde birini içtim.Bu sakinleştiriciydi.Yatağıma uzandım.Dur biraz,Marissa iki yerde mi çalışıyor?Neden böyle bir şey yapıyor ki?Derken birden uykuya daldım.
-----
Nasıldı?Biraz geç geldi üzgünüm.Kuzenleri burda ama boşverin,zaten beni takmıyorlar.Bol bol yeni bölüm yazarım size.Siz harikasınız...Sevgiler Niyegittin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZEL AŞK
RomansaBu bir Raura hikayesidir ve aşkın üzücü ve neşeli yanlarını anlatır,Bu benim ilk hikayem sayılmaz ama burada yeni.Umarım beğenirsiniz, lütfen düşüncelerinizi açıklayın. Benim için çok önemliler.Ayrıca hikaye tutarsa bazen günde iki bölüm yayınlarım...