Laura sabah kalktığında saat 9 olmuştu.Mutfağa gitti,kendine kahvaltı hazırladı. Yemeğini yerken zil çaldı.Üstünü silkeledi ve kapıyı açtı.Karşısında kuryeci çocuk vardı.Herkesin tabiri ile çok yakışıklıydı ama Laura için dünyanın en yakışıklısı Ross'tu. Laura,kuryecinin hetirdiği kücük kutuyu aldı.İmzasını atıp koltuğa oturdu.Kutuyu açınca aklına gelmişti.İki bilet vardı.Bangkok için,gidiş ve dönüş.Biri kendisi için,diğeri ise Vanessa.Ross'un doğum günü için gideceklerdi.Ama bu bir sürprizdi.Oysa Laura bu sürpriz için çok heyecanlıydı,sevgilisini çok özlemişti.Düşüncelerini bir kenara bırakıp odasına çıktı.Güzelce giyindi ve ceketini alıp dışarı çıktı.Özel yere gidecekti.Sarışın kokan yerlerden biriydi.Dışarıda kar yağıyordu.Ne kadar güzeldi,ve soğuk.Ama Laura seviyordu karı,birbirine zarar vermeden yere düşmeyi anlatıyorlardı.Ellerini ceketinin cebine soktu ve ilerlemeye başladı.
" -Sen sanırım Austin&Ally' nin Ally'si oluyorsun?
-Evet, nereden anladın?Başka bir rölü de almış olabilirdim.Ayrıca sanırım Austin sen oluyorsun?
-Evet, ben Ross.Nam-ı değer Austin.Ve senin Ally olduğunu anladım çünkü çok güzelsin.
''Ben de Laura.''diyebildim ve elini sıktım." (1.bölüm,Güzel Aşk) O günü hatırlamıştı birden. İlk tanıştıkları günü.İlk diyologlarını.Ona ilk aşık olduğu günü.Ne kadar güzel! Laura özel yerlerine geldiğinde o muhteşem mazara ile karşılaşmıştı.Havanın tüm soğukluğuna rağmen deniz hâlâ donmamış inadına kıyıya vuruyordu.Hem de o melodisi ile.Mutluluğun melodisi.Raura aşkının melodisi.Bankın yanına geldi,üstünde birikmiş olan karı yavaşça yere attı ve oturdu. " Birlikte banka oturtuk,elimi tuttu.Başımı omzuna yasladım,denizi seyrediyordum.Çok romantikti.En azından benim için.
-Laura?
-Efendim sarışın?
-Özel yerimizi nasıl buldun?
-Çok güzel,bayıldım.
*********************
-Sevdiğine sevindim.
-En önemlisi seninle birlikte olmamız.
-Seninle olmayı ben de çok seviyorum.Özellikle tek başımızayken.
-Âşık olmayı seviyorum,özellikle âşık olduğum kişi sarışın ve ünlüyse,dedi beni hafifçe dürttü.Gülümsedim.Bana sarıldı,çok romantikti. (5.bölüm,Özel Yerde Romantik Gün)" Ross,bankta oturmuştu,denizi izliyordu.O gün vardı aklında,o muhteşem gün."Ross!" dedi Rydel.
-Hadi,içeri gel,saat 11 oldu.
-Hayır,ben biraz daha burada oturacağım.
-O günleri hatırlıyorsun,değil mi?
-Evet,onunla geçirdiğim her günü.
-Kalbinde ne hissediyorsun şuan?
-Sanırım sıcaklık.
-O da seni düşünüyor,buna emin ol,dedi Rydel.Onu dürttü ve otobüse geri döndü.Ross orada bekliyordu.Kalbini dinliyordu,sanki gerçekten o da onu düşünüyor gibiydi.
******************
" "İşte ilk fotoğrafımız."dedi resmi asarken.Arkasından gidip beline sarıldım."Burası bizim özel yerimiz!" (4.bölüm,Özel Yerimiz.)" Laura,panoya bakıyordu.O güne kadar çekindikleri fotoğraflara,Hepsi çok güzeldi.Komik ama güzel.Zzzt,zzzt...zzzt,zzzt.Laura'nın telefonuydu çalan.
-Alo.
-Alo bebeğim,nasılsın?
-İyiyim aşkım,sen nasılsın?
-Sesini duyunca daha bir iyi oldum.
-Seni o kadar çok özledim ki Ross.
-Ben de,yarın Bankgog adında biryere gidiyoruz.Sen orayı biliyor musun?
-Evet,evet biliyorum bebeğim.Tayland adında bir ülkede.
-Tayland,adını bir yerden duymuştum.
-Orada güzel kızlara sarkıyım deme gözlerini oyarım senin.
-Ah hadi amaaa,erkek hormonlarıma söz geçmiyor.
-Ross,yemin ederim seni öyle bir oyarım ki görürsün sen hormonu.
-Şaka yapıyorum bebeğim,Sidney'e geldim ve bir kıza dahi yan gözle bakmadım.
-İyi,ne yapayım.Görüşürüz Ross.
-Dur!Dur dur dur!Kapama,kızdın mı bana prenses?
-Kızdım!Ve şimdi görüşürüz diyorum!
-Tamam,tamam özür dilerim.Sadece neşelen diye küçük bir şaka yaptım.
-Eğer bir daha böyle lanet şakalar yaparsan işte o zaman biraz zor görürsün beni.
-Tamam,söz bir daha yapmak yok.Seni seviyorum.
-Ben de seni seviyorum,iyi geceler.
-Iyi eğlenceler.dedi Ross ve kapadı.Laura kwndini kanepeye attı.O arada gözüne bir kutu takıldı.Açınca içinden iki CD çıktı.Laura rast gele bunlarsan birini seçti ve DVD oynatıcıya taktı.
" "Oksijen kaynağım,bu videoyu yapıyorum çünkü ya ben gidiyorum ya da sen.Bu yüzden beni unutma diye bunu hazırlıyorum belki,belki de ne yapacağımı bilmiyorumdur.Çünkü senden ilk defa ayrılıyorum ve bunun benim için ne kadar zor olduğunu bilmiyorsun.İlk defa bu kadar âşıkken birini terk etmek...Devamını söylemek istemiyorum.Ama sana şimdi bir şey tarif edeceğim;beni izlediğin yerden kalk ve kalp panomuzun yanına git, gittiysen panonun altında pembe bir kutu var onu aç.Açtıktan sonra içinde bir mektup olacak onu aç ve oku.Okuduktan sonra artık ne demek istediğimi anlarsın,şimdi sana eşlik edecek bir şarkı söyleyeceğim." (4.bölüm, Özel Yerimiz)Laura mektubu bulmuştu.Açtı ve okumaya başladı.
-----
Hah,ne kadar piçim değil mi?+3 yorum+zaman=yeni bölüm!Yaaaay!Siz harikasınız...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZEL AŞK
RomansaBu bir Raura hikayesidir ve aşkın üzücü ve neşeli yanlarını anlatır,Bu benim ilk hikayem sayılmaz ama burada yeni.Umarım beğenirsiniz, lütfen düşüncelerinizi açıklayın. Benim için çok önemliler.Ayrıca hikaye tutarsa bazen günde iki bölüm yayınlarım...