Sabah,telefonuma gelen mesajla uyandım.Mesajı Raini atmıştı.7:30'dan akşam 10:30'a kadar çekim yapılacağını yazmıştı.15 saat çekim olacak he,harika!Ve saat 7. Hazırlanmak için yarım saatim var bu saatte bana 15 saat boyunca yetecek kahvaltı yapmam gerekecekti.Aşağı indim,ablam kahvaltıyı hazırlamış beni bekliyordu.Hemen yanına oturdum ve kahvaltımızı yaptık.Kahvaltımı bitirdikten sonra hiç zaman kaybetmedim ve yola koyuldum.
****************************
Sete geldim,15 saat çekim yapacaktık.Bu biraz fazlaydı.Calum ile konuşuyorduk, yanımıza kızlar geldi.Ben hemen Laura'nın yanına gittim ve konuşmaya başladım;
-Günaydın prenses.
-Günaydın sarışın.
-15 saat çekim çok fazla değil mi?
-Evet,ama ne yapalım.Oyuncuysan bunlara katlanacaksın.
-En azından birlikte olacağız.
-Evet,bu beni biraz rahatlatıyor,dedi.Dedikten sonra yanımıza yönetmenimiz geldi ve o koca megefonuyla kulağımızın dibinde bağırdı. "Bugün 1. sezonu bitireceğiz!"Bunu söylerken megefon tam benim kulağimdaydı ve ben bu yüzden yerimden sıçradım ve kulaklarım 15-20 dakika çınladı.Çekimler başlamıştı.1. sezon bu kadar mıydı,yani 15 satte bitecek kadar az?.Neyse çekimler çok yorucu geçiyordu,herkesin fikri aynıydı ama sadece 11 bölüm çekebilmiştik ve çekmemiz gereken en 25 bölüm vardı.Saat hele şükür 10:30 olmuştu ve tüm çekim saçmalıkları bitmişti.Ben Laura'nın giyinme odasının kapısında onu bekliyordum.5 dakika sonra o da çıktı ve yürümeye başladık,eve gidiyorduk.Yolda yürürken Laura başını tuttu ve üzerime doğru sendeledi.
-İyi misin?
-Evet,sadece biraz başım döndü.
-Eminsin değil mi?
-Eminim.
-Tamam ama yine de bana tutun,dedim ve elini omzuma attım.İtiraz etmedi,yürümeye başladık.Yavaş yürüyorduk,Laura'ya birşey olmasından çok korkuyordum.Eve gelince kapıyı çaldım.Vanessa kapıyı açtı,Laura eve girdi.Ben de birşey demeden uzaklaştım. Eve geldiğimde Riker ve Rocky video oyunu oynuyorlar,Ryland ise sevgilisi ile mesajlaşıyor,Rydel ve Ellington mutfakta birşeyler konuşuyorlardı.Mutfağa girdim sesizce.Su alırken Rydel;
-Çekimler neden bu kadar uzun sürdü?
-1. sezonu bitirdik,tüm o bölümleri çekmek uzun sürdü.
-Anladım,yanımıza gel.Konuşuyoruz,dedi.Masaya oturdum,Rydel "Kahve?"dedi, "Süper olur ablam."dedim.Gülümsedi ve bana kahve yapmaya başladı.Gelince konuşmaya başladık.
Ratliff:-Ee,Laura ile olan ilişkin nasıl?
Ben:-İyi,çok iyi.
Rydel:-Birkaç tavsiye ister mi benim kardeşim?
Ben:-İster ablaların en güzeli,dedim ve bana tavsiye vermeye başladı.
********************************
Eve geldiğimde hemen yatağıma uzandım.Çok fazla başım ağrıyordu.Ayrıca midem de bulanıyordu.Ablam kapıyı tıkladı ve içeri girdi.
-Birşey ister misin?
-Çorba fena olmaz,dedim."Tamam."dedi ve aşağı indi.Gerçekten çok kötü olmuştum ama ne olursa olsun yarınki Raini ile olan kızlar gününü ekmeyecektim.O sırada ablam elinde çorba ile içeri girdi.Bana güzelce çorbayı içirdi,sonra da beni yatağıma yatırdı. Alnımdan öptü ve beni uyumam için odamda yalnız bıraktı.Zaten yirmi dakika sonra uyudum.
---------------------------------
Biraz kısa ama umarım beğenirsiniz.Ayrıca Laura'ya ne olacak?Acaba neden başı dönüyor,neden midesi bulanıyor?Bunların cevabı bir sonraki bölümdr.Lütfen vote ve commentleri unutmayın.Siz harikasınız...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZEL AŞK
RomanceBu bir Raura hikayesidir ve aşkın üzücü ve neşeli yanlarını anlatır,Bu benim ilk hikayem sayılmaz ama burada yeni.Umarım beğenirsiniz, lütfen düşüncelerinizi açıklayın. Benim için çok önemliler.Ayrıca hikaye tutarsa bazen günde iki bölüm yayınlarım...