Ellerimi onunkilerden kurtardığım gibi koşmaya başladım. Beynimde aynı şeyler yankılanıyordu;AYRILABİLİRİZ.
**********************
"Tatlım,bu kadar üzülme." diyordu Olivia. Bridgit de ona katılıyordu. Ben bakışlarımı dışarı sabitlemiştim. Raini omzuma dokundu, "Laura,seni çok iyi anlıyorum ama bunun bir gün olacağı belliydi." dedi. Bunun olacağı belli miydi?! Şaka yapıyor olmalıydı. Dışarı diktiğim gözlerimi üçüne çevirdim. Ağlamaktan şişmiş olan gözlerim üstlerinde birer kez gezdi. "Siz kör mü oldunuz yoksa bilerek mi bu haraketleriniz? Benim onu ne kadar sevdiğimi bilmiyor musunuz?! Zaten günden güne ölüme biraz daha yakınlaşıyorum bir de sizin sözleriniz...O da yetmezmiş gibi hayatımda sevdiğim ilk ve tek erkek gelmiş karşıma 'ayrılabiliriz' diyor. Sizce ne yapmalıyım? Ben size söyleyiyim artık karşınızda sizin dostunuz yok. Karşınınzda bir ceset var. Bu ceset bir zombi gibi, geziyor ve konuşuyor ama bir ölü. Hiç birşey bunu değiştiremez." dedim. Sus pus oldular. Masadan kalktım. Raura Ship'de olmak canımı yakıyordu. Arkamdan seslendiler ama dinlemedim, kapıyı açtığım anda onu gördüm. Şişik olan gözleri iyice şişmişti. Onu aldırmadan yoluma devam ettim. Arkamdan seslendi;"Laura!" Ama ben koşuyordum. Sahile gelmiştim, ilk banka oturdum. Daha fazla ağlamamak için sıktığım çenemin kalbime verdiği acı tarif edilemezdi. Ama daha fazla dayanamadım gözlerim bir anda boşaldı. Acıyordu kalbim, daha fazla acı kaldırmak istemiyor gibiydi. Tam şimdi durmak istedi ama biri izin vermedi. Onun sesi 'şimdi,asla!' demiş gibiydi oysa söyledikleri farklıydı. "Ben...ben çok özür dilerim. Bunun bizim için daha iyi olacağını düşünmüştüm ama yanılmışım. Ben sadece senin iyiliğini istiyorum." Ross'un sesi beni tekrar hayata bağlamıştı. Tanrım, neden şimdi ölmeme izin vermedin? Zaten öleceğim. Yanıma oturdu,şişmiş ve kızarmış gözleri denize sabitlenmişti. "Hollywood Büyüsü beni kendine çekerse etrafımdaki herkese zarar vereceğim. Sen de dahil." dedi. Ona döndüm. "Ben buna inanmıyorum. Benim tanıdığım sarışın hiç bir zaman sevdiklerine zarar vermez." dedim.Bana döndü,gülümsüyordu.Beyaz dişlerini tekrar gördüm ama o şişmiş gözlere hiç iyi gitmiyordu. "Özür dilerim." dedi. "Sorun değil." dedim. Bana yaklaştı,ben de ona. Yaklaştı ve yaklaştı. Artık burunlarımız birbirine değiyordu ona ilk günki gibi aşıktım.Dudağıma küçük bir öpücük kondurdu. Esen rüzgar saçlarımı uçuşturuyordu, tekrar beni öpmeye kalktığında yanlışlıkla saçımı da öpmüştü. Gülerek geri çekildi. "Sanırım rüzgar bana Hâlâ sinirli." dedi. Gülümsedim, bana bakıp o da gülümsedi. "Seni seviyorum." dedi. "Seni seviyorum."
******************************
Sabah güneşi perdelerin arasından geçip gözüme girdiğinde uyanmamak için direndim. Hem pazar günü arken kalkılmaz. Ama yaşadığım evin şartları kesinlikle buna izin vermiyordu. "Rocky o benim günlüğüm ve abin olarak onu bana vermeni söylüyorum!"dedi Riker. Yine günlüğünü ortalıkta bırakmış anlaşılan. Şapşal abim benim,madem günlük tutuyorsun niye ortalıkta bırakıyorsun? "Vermeyeceğim,bunu okumazsam gözüm açık gider!" dedi Rocky. Pekâla, anlaşılan Rydel ve diğerleri evde değil. Bu işe biz el koyacağız. "Hoppala!" dedi Rocky,günlüğün elinde olmadığını anlayınca. Günlük tekrar Riker'ın elindeydi. Bana teşekkür etti. O günlüğün içini sadece ikimiz biliyorduk. Girdiğimiz bir iddia sonucunda tabii ki! Ve içinde o kadar rezil şeyler vardı ki, Rocky okursa yemin ederim 3 yıl boyunca kavgalarını çekmek zorunda kalırım. bu yüzden konu günlük oldu mu ilk ben yardıma koşuyorum. Biliyor musunuz? Eğer bir Lynch üyesi iseyseniz önce size küçük bir eğitim verilmezse 3 hafta içerisinde kafayı yersiniz. Ell'e aynı şeyi yapmıştık yoksa deli hastanesini boyluyacaktı. Rocky ise bana bakıyordu, birazdan harakete geçecekti. İşte beklediğim an. "Gel buraya bücür!Aaa!" diyerek bana hücuma geçti. "Riker!" diyerek kaçmaya başladım. Riker hafifçe gülümsemişti.Bu şeytani gülümsemesiydi. 'Plan 33' dedim içimden. Nasılsa Riker şu an anda Rocky'e acayip gıcıktı.Ben de öyle. Uygulamakta sakınca yoktu. En önde ben,benim arkamda Rocky,onun arkasında Riker olmak üzere havuz başına gelmiştik. Rocky hâlâ arkamdaydı tam havuz başındayken yönümü değiştirdim ve Rocky havuzu boyladı. Riker ve ben nasıl gülüyoruz... Tam o sırada bahçeden Rydel,Ell ve Ryland girdi. Rocky buz gibi soğuk sudan çıkmaya çalışıyordu ama öyle bir düşmüştü ki her yerde su vardı bu yüzden bastığı yerde tekrar suyu boyluyordu. Havuzun başından kahkaha fırtınası yükseliyordu.
*******************************
"Eline sağlık Vanessa." dedi Rydel. Hep birlikte bize yemeğe gelmişlerdi. Canımız sıkılınca böyle bir araya geliş yapıyorduk. "Hey,"dedi Ross. "Benim sevgilim de yardım etti."dedi ve bana baktı. Hafifçe gülümsedim. O da bana kocaman bir gülümseme ile geri döndü.
Masayı toplamıştık ve koltukta oturuyorduk. "Biz Laura ile odasına çıkıp konuşacağız." dedi Rydel ve ablamla birlikte çekiştire çekiştire odama çıkarmaya başladılar. Merdivenleri çıktığımızda Ross'un sesini duyuyordum. "Sevgilime ne yapacaksınız?O bana lâzım." Şapşal ya! Odaya girdiğimizde "Anlat bakalım hanımefendi."dedi ikisi de aynı anda. "Neyi?" dedim. Anlamaza yatmaya çalışıyordum. "Tabii ki doktor kontrolünü." dedi Rydel. Onlara her şeyi anlattım. Gözleri dolu dolu olmuştu. Eh,tümör büyüyordu ama ilaçlar bunu biraz geciktiriyordu. "Al,"dedi ablam bana ilaçlarımı uzatırken. "Saat geldi." Teşekkür ederek ilaçlarımı içtim. Tam içmiştim ki kapı çaldı. "Artık sıranızı bana verseniz diyorum!" Bu Ross'un sesiydi. İkisi biraz kıkırdadı ve dışarı çıktı. İçeri benim sarışınım girdi. Yatakta oturuyordum,yanıma oturdu ve kolunu omzuma attı."Ayrılmadığımız için çok mutluyum, ayrıca bana güvendiğin için de teşekkürler ve tekrar özür dilerim."dedi. "Ross, eğer bir kere daha özür dilersen kötü şeyler olacak."dedim ve hafifçe ona vurdum. Güldü. Sonra da bana baktı. Beni öpmek istediğini anlamıştım, ona iyice yaklaş güzel bir öpücük verdim.
-----
Söz verdiğim gibi bugün gelsi ama yorum olmadığı yazabileceğimden kısa yazdım. Siz harikasınız...
Not:Yb 14 Ağustos Perşembe.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZEL AŞK
RomanceBu bir Raura hikayesidir ve aşkın üzücü ve neşeli yanlarını anlatır,Bu benim ilk hikayem sayılmaz ama burada yeni.Umarım beğenirsiniz, lütfen düşüncelerinizi açıklayın. Benim için çok önemliler.Ayrıca hikaye tutarsa bazen günde iki bölüm yayınlarım...